Vakantiezaterdag!!!!

02-08-2014 08:45 157 berichten
Hallo ladies,

Het is eindelijk zo ver, velen van jullie hebben eindelijk vakantie en daarmee zijn er ook een aantal vertrokken naar verre oorden of juist dichtbij, in hotel, camping of logeeradres.

Heeft iedereen het een beetje naar de zin? Komen jullie ook tot rust of zitten jullie nog in de ren- en vliegstand?

Volgens de berichten wordt het in Rotterdam vandaag een kletsnatte kliederboel, dus dat is niet echt een uitnodiging om eropuit te gaan, maar dat mag de pret niet drukken. Een beetje vogelen in huis, al moet ik er wel eventjes uit voor wat boodschappen en als het te doen is, dan loop ik even naar de mart. Ik zie wel.

Wat gaan jullie doen vandaag?
quote:oldwood schreef op 02 augustus 2014 @ 08:54:

Jaaa weer een topic van je

Wel lekker een natte kledderboel met regen hoor cateautje, frist het allemaal weer een beetje lekker op!

Hier heb ik de witte was weer hangen, als het dan even snel droog is, kan ik het strijken en weer lekker de kast in leggen.

Verder even rommelen in huis en een paar boodschappen halen en wachten tot man weer thuis is.

Maandag begint m'n eerste officiële vakantiedag dit jaar, 3 weken.

Maar wel solliciteren in die drie weken, want heb vorige week te horen gekregen dat als ik wat anders kon vinden, ik maar moet gaan, het is momenteel geld bijleggen voor baas, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Dus aan de een ene kant vakantie, maar aan de andere kant ook gaan zoeken, en hopen dat ik snel iets anders kan vinden.

Een beetje dubbel dus, maar alsnog wel lekker 3 weken met man thuis.

Geniet van je zaterdag cateautje, en alle anderen ook!

Jaja, ik vind dat frisse ook wel lekker, maar met open schoenen en dan regen tussen mijn tenen vind ik heel erg vies, ik word daar echt niet gelukkig van en ik heb nu even geen dichte schoenen.

Wasjes doen is een fijne bezigheid, wat dat betreft ben ik echt zo'n Omo huisvrouw, doe de was met een lach, zo ontspannend.

Wat fijn dat je gewoon de rust hebt om te solliciteren zonder dat je bedreigd wordt met ontslag. Wat een lieve baas heb jij.

Geniet van je dag samen.
Luna: dat vind ik een goed idee, stuur idd. maar hierheen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 02 augustus 2014 @ 09:12:

[...]

Wat heb je een prachtig motto.

Lekker, zo'n dagje weinig, geniet ervan. Vind ik ook, erg mooi motto!
Goedemorgen,

Wat een leuk topic! Ik las laatst al dat er een keer geen zaterdag-topic was, dat wakkerde m'n nieuwsgierigheid aan.

Wij zitten op een Waddeneiland. Gisteren een super leuk feestje gehad, maar het uitslapen lukte bij de kinderen niet zo. Wordt een leuke dag dus.

Het weer is hier best goed. Beetje bewolkt. Als man straks weer in de bewoonde wereld is gaan we waarschijnlijk even fietsen en naar het strand. Verder zien we wel.

Fijne dag en ik hoop dat de wateroverlast mee gaat vallen. :-)
quote:coetje schreef op 02 augustus 2014 @ 08:54:

Goedemorgen,

Het plan was om met een hoop kinderen te gaan zwemmen, maar met het voorspelde onweer lijkt me dat ineens geen goed plan meer.Misschien een film middag, zal eens vragen waar ze nog meer zin in hebben

Ik ga eerst boodschappen doen en de bovenboel stofzuigen.

Misschien nog iets lekkers bakken in mijn nieuwe oven en vanavond lekker niks, ook wel eens lekker rustig.

Fijne dag allemaal

Is er niet een binnenbad ergens? Voor kinderen maakt dat niet uit, als ze maar lekker kunnen plonzen.

Altijd spannend, een nieuwe oven. Het kan dat je prachtig bakgoed uit je oven haalt of verbrand deegwaar, altijd even wennen.

Ik wens je succes.

Fijne dag!
quote:Hasse88 schreef op 02 augustus 2014 @ 08:59:

Ik ga zo weer werken, voor mij helaas geen vakantie. Geeft niet hoor, mijn werk is nog steeds hartstikke leuk! Vanavond afgesproken met wat vrienden op een terras (het weer lijkt het hier goed te houden) en dan lekker op tijd naar bed, want mórgen mag ik weer werken.

Iedereen een fijn weekend!

Als ik me goed herinner doe je iets in een museum, maar dat is zo lang geleden dat het ook iemand anders kan zijn.

Altijd gezellig, een terrasje met vrienden. Geniet ervan!

Fijne dag Hasse.
Goedemorgen lieve Cateautje,

Vandaag gaan we een mooie vloer kopen, we hebben hem gister uitgezocht en ik kan aan niets anders meer denken. Mijn lieve vriend gaat vandaag een leuk prijsje afspreken. Ik kan niet onderhandelen, ik zeg overal ok op

Dus ik ben ergens super zenuwachtig, want ik wil t zo graag, en ben bang dat t dan spaak loopt. Dus ik mag niet mee

Verder ga ik vandaag behang trekken. En genieten van mijn nieuwe huisje!
quote:marilyn82 schreef op 02 augustus 2014 @ 09:23:

Luna: dat vind ik een goed idee, stuur idd. maar hierheen!

Dat wordt dus verdelen: een beetje naar het oosten en een beetje naar het noorden. Dan moet Cateautje hard blazen tegen al die wolken...

Fijn dat het zo goed gaat met jou en je ex, Marilyn.
quote:NummerZoveel schreef op 02 augustus 2014 @ 09:02:

Een hond is zooo leuk, Cato! Maar hou er wel rekening mee dat het je leven op zijn kop kan zetten. Ik merk echt dat het mij beperkt in mijn doen en laten. Niet omdat de hond niet een poosje alleen zou kunnen zijn, maar omdat ik hem zelf liever niet te lang wil missen

Ja, ik weet het, heb zelf altijd dieren gehad, waaronder ook honden, maar de laatste is zo in mijn hart gaan zitten, dat het erg moeilijk is voor me om een andere te vinden die ik minstens zo lief zal vinden.

Het feit dat ik erover denk betekent dat het nog heel lang kan duren eer ik de hond heb gevonden die bij me past. Maar zien.
Goedemorgen Cateautje,

Je leeft nog zie ik, gelukkig maar

Niet aan de koffie neem ik aan.

Dit weekend weer werken ( 5de op rij ) en maandag nog en dan 4 weekjes vakantie.

Kinderen zijn met vaders nu 2 weken op vakantie, wordt vast en zeker genieten.

Ik heb gezelschap van ons hondje want die blijft bij mij nu.

Normaal gesproken heeft de hond ook een omgangsregeling, waar de kinderen zijn is ook de hond

Afgelopen week feest gehad van dochter die 16 is geworden, mooie leeftijd.

@Sandt ik vind het knap van je die overwinning.

Voor alle vakantiegangers een hele prettige vakantie, geniet ervan.
Sandt: wat jij hebt is geen hoogtevrees, maar dieptevrees. Wezenlijk anders!
quote:Penelopeia schreef op 02 augustus 2014 @ 09:06:

Ik ga 's ochtends naar het tuincentrum om allerlei moois te kopen om de tuin in te richten. Wij wonen in een slooppand en de tuin was echt een enorm oerwoud, maar nu heeft mijn lieve vriend alles leeggehaald en de tegels schoongeboend. Tijd dus om er wat gezellige plantjes in te zetten! Echt bizar trouwens wat we allemaal aantreffen in de aarde: pleisters, verpakkingen, batterijen, knikkers. Soms word ik een beetje moe van het feit dat ik in een achterstandswijk woon haha.

En vanmiddag ga ik op bezoek bij een vriendin die is verhuisd.

Hier trouwens nog geen vakantie helaas :( 16 augustus pas.

Fijne zaterdag iedereen!

Een slooppand is een goede zet voor de toekomst. Als het goed is krijg je urgentie als het zover is en dan kan je iedere woning uitzoeken waar je wilt. Hierdoor ben ik aan mijn appartementje gekomen en ik wil hier echt nooit meet weg. Nog even geduld dus en van een slooppand kan je van alles maken er hoeven toch geen andere bewoners meer in.

Veel plezier vandaag, met je plantjes en bij je vriendin.
quote:dolfje schreef op 02 augustus 2014 @ 09:06:

Goedemorgen allen!

Ik ben helaas al weer veel te vroeg wakker en moet straks een paar uur gaan werken. De tweede zaterdag op rij helaas.

Maar over 4 weken heb ik ook vakantie!

Vanavond gaan we samen bbq-en dus ik hoop dat het slechte weer hier voorbij gaat. Na mijn werk een paar boodschappen halen en verder wil ik wat lezen.

Fijne zaterdag/weekend/vakantie allemaal!

Fijne dag Dolfje. Die vakantie komt er aan zullen we maar zeggen. Nog een paar nachtjes slapen, net als bij de sint.

Wat kan een mens daar naar verlangen hè. Ik snap je helemaal.

BBQsoep is ook te doen, lekker!!

Fijne dag gewenst en veel plezier met BBQen.
quote:Cateautje schreef op 02 augustus 2014 @ 09:34:

[...]

Een slooppand is een goede zet voor de toekomst. Als het goed is krijg je urgentie als het zover is en dan kan je iedere woning uitzoeken waar je wilt. Hierdoor ben ik aan mijn appartementje gekomen en ik wil hier echt nooit meet weg. Nog even geduld dus en van een slooppand kan je van alles maken er hoeven toch geen andere bewoners meer in.

Veel plezier vandaag, met je plantjes en bij je vriendin.

Die urgentie krijgen we helaas niet, want we wonen hier op basis van anti-kraak. Maar je hebt wel gelijk dat we van ons huis alles kunnen maken omdat er toch niemand meer in hoeft. Heel leuk is dat! Zo ben ik in de studeerkamer bezig met een collectie inspirerende quotes op de muren te schrijven

Jij ook een fijne dag Cateau
quote:viva-amber schreef op 02 augustus 2014 @ 09:11:

Goedemorgen, ik moet even wat opruimen in huis en wil daarna wat bramen, rozebottels en pruimen gaan plukken in een natuurgebied. Ik weet echter niet of het hier droog blijft.Ga je nog iets bijzonders doen met al dat lekkers?
quote:Doreia schreef op 02 augustus 2014 @ 09:34:

Sandt: wat jij hebt is geen hoogtevrees, maar dieptevrees. Wezenlijk anders!

Oké, maar het blijft ongemakkelijk. Ik kan bijvoorbeel ook niet naar mijn man en kinderen kijken die de toren beklimmen als ik niet mee ga. Dan sta ik beneden en zij boven en dan draait mijn maag zich drie keer om!

Leuk al jullie reacties. Ik kan ze ineens binnenhalen in de tent. Wifi op de plaats was heel slecht, maar nu het regent is het denk ik niet druk bij de wifi spot en nu heb ik in de tent wel bereik. Totdat anderen dat ook door hebben natuurlijk! Maar nu stopt het met regenen en wordt het in rap tempo licht, tijd om maar eens uit bed te gaan. Kijken hoe de regen de kleine tentjes heeft geteisterd!
quote:*Ginger* schreef op 02 augustus 2014 @ 09:12:

Vakantie? Over een kleine maand pas.

Cateau, een hond is heerlijk! Altijd een hond gehad, tot twee jaar geleden, toen is ze overleden. En met dochter even gewacht tot we een andere hond in huis haalden. Toch merk je juist dan dat het je ook wel beperkt heeft, een hond. Niet alleen het uitlaten maar vooral met spontane uitjes en vakantie. Eigenlijk net een kind Maar we gaan nu voor de laatste keer voorlopig echt lang en ver weg (gaan een maand naar Canada) en daarna zie ik het wel weer zitten. We hadden ook echt zo'n heerlijke, knuffelige lobbes <3Ja, als je de wereld wil zien, dan is een hond niet altijd even handig, al zou ik hem overal mee naartoe slepen hoor. Maar goed, ik laat de wereld de wereld en blijf altijd lekker in de buurt, dus dat is geen punt. Wat heerlijk, Canada. Gaan jullie de natuur in daar of wordt het een stedenreis?
quote:Cateautje schreef op 02 augustus 2014 @ 09:38:

[...]

Fijne dag Dolfje. Die vakantie komt er aan zullen we maar zeggen. Nog een paar nachtjes slapen, net als bij de sint.

Wat kan een mens daar naar verlangen hè. Ik snap je helemaal.

BBQsoep is ook te doen, lekker!!

Fijne dag gewenst en veel plezier met BBQen.Dank je wel Cateau!
quote:kanon schreef op 02 augustus 2014 @ 09:13:

Goedemorgen! Ik wordt net wakker in een hotel in het oosten des lands. We zijn er heerlijk een lang weekend op uit, vriend en ik.

Nu eerst aankleden en beneden naar het ontbijtbuffet en daarna eens kijken welke stad we vandaag heen gaan. Waarschijnlijk wordt het Arnhem.

Lekker winkels kijken, luieren op terrasjes, rondslenteren en lekker eten.

En het mooiste is, morgen hebben we nog zo'n dag voor de boeg!

Dat zijn de uitjes waar ik gek op ben, daar kan geen verre vakantie tegenop. Lekker weg in eigen land, heerlijk!

Geniet van je weekend.
quote:LunaLoona schreef op 02 augustus 2014 @ 09:30:

[...]

Dat wordt dus verdelen: een beetje naar het oosten en een beetje naar het noorden. Dan moet Cateautje hard blazen tegen al die wolken...

Verdelen, vind ik prima! Cateau: doe je best ...

Dank je trouwens Luna ...
quote:marilyn82 schreef op 02 augustus 2014 @ 09:14:

Goedemorgen Lieve Cateau,

Dat klopt, ik heb eindelijk vakantie, ik ga dinsdag lekker weg.

Ben al druk met koffer inpakken (bleeegg).

Verder ben ik al een tijdje op, heb lekker in het huis gerommeld

enz.

Nu even lekker ontbijten en forummen, beetje aanklooien krantje lezen etc. en later ga ik denk ik

even naar het winkelcentrum.

Vanavond ga ik wat drinken met mijn (zoals je weet) officeel

'ex-vriend.'

Het is in de nieuwe situatie voor ons allebei even wennen, maar ik ben nog steeds ongelofelijk blij dat we zo fijn en vriendschappelijk 'uit elkaar' gaan.

(zo voelt het niet eens, meer een soort van andere omgang.

Gister was hij even hier, niks aan de hand, maar ik merkte wel

dat ik aardig gewend ben geraakt in de ruimte voor mezelf hebben en kunnen doen en laten wat ik wil, haha!

Jij ook fijne dag!!

Kanon: goed zo, doen !!

(dat is namelijk mijn woonplaats )

Wat fijn dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden.

Waar ga je naartoe op vakantie?
Goedemorgen Cateautje!

Ik zie de bewolking al bij je hangen, zo'n grijze sluier. Nou zie ik je niet helemaal vanwege de luchtvochtigheid, maar bij helder weer zie ik de Euromast en het NN-gebouw, dus ik weet waar ik ongeveer moet kijken

Ik heb vandaag een deadline voor een tijdschriftartikel, even aanpoten dus. Verder nog één of meerdere wasjes draaien en misschien nog wat voorbereiden voor de opleiding die ik misschien wil gaan volgen (heel veel misschien).

Fijne zaterdag!
En goedemorgen iedereen! Onze dag begon al om 7 uur, omdat Dorian van 9 maanden in zijn bedje lag te zingen en te kletsen. Om 8 uur al aan het ontbijt.

Nu een beetje forummen, kijken hoe de kleine man alles onderzoekt en bekijkt en ik vond dit op youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=aNcG2CAADfQ

Een matrix om te classificeren of iemand relatiemateriaal is zogezegd. Ook toepasbaar op mannen vind ik zelf!
quote:rrinkje schreef op 02 augustus 2014 @ 09:15:

goedemorgen!

ik heb hier nog nooit geschreven maar het klinkt erg gezellig.

Hier begon de dag om 6 uur. Man moest eruit en soms lukt dat zonder dat kind en ik wakker worden maar vandaag niet.

Kind voor de tv, ik nog een uurtje plat maar dat is nooit echt een succes, coma van een uurtje.Dan zit ik nog lang na te zombieën op de bank.

nieuw recept geprobeerd, bakbanaan in de oven in kokosmelk met kaneel. 20 minuten op 220 graden, als het eruit komt stroop erdoor. Ik had van de week goedkope bakbananen op de markt dus receptjes gezocht. Het was erg lekker.

kind is bezig met muziek, aan alle knopjes draaien, he dat klinkt raar zonder bas/met véééél bas.

Vogel zingt vrolijk mee.

straks naar de molen voor speltmeel, boekweitgrutten en nog wat gezonde dingen.

Dan naar een klein strandje met een vriendin met kind. Hopelijk houdt het weer zich ad voorspelling, in de namiddag buien is dat voor hier.

de vakantie is alweer 2 weken voorbij. Maar met dit weer voelt het nog wel als vakantie.

Fijne dag iedereen!

Hallo Rrinkje,

Wat een heerlijk recept lijkt me dat, al heb ik wel het vermoeden dat de tanden uit je mond springen.

Dat zombieën komt me bekend voor. Van de week was ik letterlijk aar half wakker, mijn linkeroog wilde niet open, die kant sliep nog gewoon. Raar verschijnsel, half leven. Maar het is geloof ik nog goed gekomen, toch?

Leuk, kinderen en muziek. Ik liet mijn zoon altijd zingen in de microfoon en heb nu een aantal opnames van hem, met dat lieve stemmetje. Is zo mooi voor nu, mooie herinnering.

Fijn, zo'n molen in de buurt.

Veel plezier aan het strand, fijne dag.
Fijn dat je er weer bent Cateau!

Vandaag ga ik weer eens werken, voor mij geen vakantie deze zomer helaas.

Na het werk ga ik de stad even in en daarna aan de studie.

Het is hier heel viezig benauwd weer, geen windje, niets. Die plensbui mag van mij komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven