Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Heb nog wel 5 pakjes liggen en 2,5 tonnetjes volume tabak.
Maar ben ik dan nu helemaal gestopt met roken, want zo zie ik dat zelf absoluut niet hoor.
Op die 2 sigaretten na wel :winkie:

Maar ik weet natuurlijk niet hoeveel jij per dag normaliter rookte :)
30+
Wow! O_O
Ik ben flauw (6) >:-( :mad: :@ :furious:

Perongeluk mijn Ego mini van Joyetech laten vallen en toen was 'ie krom, laadde niet meer op en dacht ik dat ik 'm gewoon weer recht kon buigen maar hij is nu echt kapot. Volgens mij ook niet veilig meer.

Kortom, ik moet een nieuwe kopen dus ik kijken op internet bij de welbekende sites voor elektrische sigaretten zijn ze verdorie overal uitverkocht.
Ik haat sinterklaas (6)
Toen kwam ik nog op een site die Groenroken heet en klikte op batterij ( want tankje is niet stuk ) en toen kwam daar een ordinaire wekker/radio/klok batterij in beeld!
Ik kan op de Rookwinkel.nl een batterij bestellen voor de Ego Mini maar vraag me af of dat een betrouwbare is aangezien er een vette taalfout in zit.

"Indien er een account bestaad is met het adres ......"

Die sla ik maar even over ;-D
Grote ellende in huize BP!
Niet bestellen waar Monti ze heeft besteld!

Ik raad nog steeds Fasttech aan, maar het is nu een drukke periode en dan kan er soms iets langer onderweg zijn of kwijtraken.
Ik kan op de Rookwinkel.nl een batterij bestellen voor de Ego Mini maar vraag me af of dat een betrouwbare is aangezien er een vette taalfout in zit.

"Indien er een account bestaad is met het adres ......"

Die sla ik maar even over ;-D

Nu zit ik weer op Rookwinkel.nl en op die site hoef ik de batterij niet te bestellen en zit de taalfout er niet in :O

Wondere wereld die sites....
Even iets checken, brb.
En ik ga zoeken waar de coils voor een Ego One Mini nog meer in kunnen want dan bestel ik die wel. Mits niet te duur.
Wil je alleen in Nederland bestellen, wat is de maximum levertijd die je kan accepteren en de prijs en kleur.
Was jij nou net diegene die geen reserve had? :O
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 21:50
18.52% gewijzigd
Dit is een gekke

Afbeelding
Bruise schreef:
30-11-2017 21:48
Wil je alleen in Nederland bestellen, wat is de maximum levertijd die je kan accepteren en de prijs en kleur.
Was jij nou net diegene die geen reserve had? :o
Het liefst komend weekend al :(
Zilverkleurig of parelmoer maar die bestaat niet.
Wel heel leuk!

Wij van het modteam raden je een mod box aan.
Moet er niet aan denken opeens zonder te zitten, want alhoewel ik al een jaar van de sigaretten af ben, blijk ik behoorlijk verslaafd aan de dampende variant.

Heb zelf een aantal keer besteld via rookwinkel.nl (laatste keer in maart dit jaar) en dat was toen prima in orde.
Ze hebben ook 2 fysieke winkels in Breda en Den Haag. Dat geeft mij altijd meer vertrouwen in een webwinkel.
Bruise schreef:
30-11-2017 21:26
Niet bestellen waar Monti ze heeft besteld!

Ik raad nog steeds Fasttech aan, maar het is nu een drukke periode en dan kan er soms iets langer onderweg zijn of kwijtraken.

Hahaha, daar moest ik ook aan denken, dan krijg ik de gerepareerde miskleunen van Monti :D
Zomerjurk schreef:
30-11-2017 21:52
Moet er niet aan denken opeens zonder te zitten, want alhoewel ik al een jaar van de sigaretten af ben, blijk ik behoorlijk verslaafd aan de dampende variant.

Heb zelf een aantal keer besteld via rookwinkel.nl (laatste keer in maart dit jaar) en dat was toen prima in orde.

Ja vreselijk. Deze had ik gekregen maar ik heb nog twee Joyetechs liggen maar dat zijn AIO's op zich fijne dampers maar als je de Ego One gewend bent....

Had ik maar niet zo'n reclame her en der gemaakt voor de EgO One :snob-smiley:
Maar modteam, in welke box passen de coils voor de Ego One, want ik had juist veel van die coils besteld en nu in huis.
Een ogenblik a.u.b. u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.
Niet eens een wachtmuziekje?
https://www.youtube.com/watch?v=-VsmF9m_Nt8
Volgens mij passen die hierin.
Afbeelding
Dat is toch het grotere broertje van de mini?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven