Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
donderdag 30 november 2017 om 21:20
Ik ben flauw
Perongeluk mijn Ego mini van Joyetech laten vallen en toen was 'ie krom, laadde niet meer op en dacht ik dat ik 'm gewoon weer recht kon buigen maar hij is nu echt kapot. Volgens mij ook niet veilig meer.
Kortom, ik moet een nieuwe kopen dus ik kijken op internet bij de welbekende sites voor elektrische sigaretten zijn ze verdorie overal uitverkocht.
Ik haat sinterklaas
Toen kwam ik nog op een site die Groenroken heet en klikte op batterij ( want tankje is niet stuk ) en toen kwam daar een ordinaire wekker/radio/klok batterij in beeld!
Perongeluk mijn Ego mini van Joyetech laten vallen en toen was 'ie krom, laadde niet meer op en dacht ik dat ik 'm gewoon weer recht kon buigen maar hij is nu echt kapot. Volgens mij ook niet veilig meer.
Kortom, ik moet een nieuwe kopen dus ik kijken op internet bij de welbekende sites voor elektrische sigaretten zijn ze verdorie overal uitverkocht.
Ik haat sinterklaas
Toen kwam ik nog op een site die Groenroken heet en klikte op batterij ( want tankje is niet stuk ) en toen kwam daar een ordinaire wekker/radio/klok batterij in beeld!
donderdag 30 november 2017 om 21:27
Ik kan op de Rookwinkel.nl een batterij bestellen voor de Ego Mini maar vraag me af of dat een betrouwbare is aangezien er een vette taalfout in zit.
"Indien er een account bestaad is met het adres ......"
Die sla ik maar even over
Nu zit ik weer op Rookwinkel.nl en op die site hoef ik de batterij niet te bestellen en zit de taalfout er niet in
Wondere wereld die sites....
"Indien er een account bestaad is met het adres ......"
Die sla ik maar even over
Nu zit ik weer op Rookwinkel.nl en op die site hoef ik de batterij niet te bestellen en zit de taalfout er niet in
Wondere wereld die sites....
donderdag 30 november 2017 om 21:50
donderdag 30 november 2017 om 21:52
donderdag 30 november 2017 om 22:05
donderdag 30 november 2017 om 22:07
Zomerjurk schreef: ↑30-11-2017 21:52Moet er niet aan denken opeens zonder te zitten, want alhoewel ik al een jaar van de sigaretten af ben, blijk ik behoorlijk verslaafd aan de dampende variant.
Heb zelf een aantal keer besteld via rookwinkel.nl (laatste keer in maart dit jaar) en dat was toen prima in orde.
Ja vreselijk. Deze had ik gekregen maar ik heb nog twee Joyetechs liggen maar dat zijn AIO's op zich fijne dampers maar als je de Ego One gewend bent....
Had ik maar niet zo'n reclame her en der gemaakt voor de EgO One :snob-smiley: