Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
@Festini, de e-sig die mij het beste is bevallen tot nu toe is de ego mini van Joyetech want deze geeft weinig problemen, blaast grote wolken en de smaakjes komen erg goed uit.

De liquids en coils bestel ik maandelijks in één keer, vaak ben ik dan 35 euro kwijt tenzij ik een flesje aan iemand cadeau wil doen.
:D

Afbeelding
Check deze dan!

Afbeelding
Lolol.

Afbeelding
Ze worden steeds mooier!

Afbeelding
En deze wil ik, wil ik, wil ik!!

Afbeelding
Bruise schreef:
09-09-2017 22:08
Check deze dan!

Afbeelding
Als ik daarmee gezellig ga dampen op een terrasje is direct het terras leeg, vrees ik. In gedachte hoor ik al de helicopters boven mijn hoofd cirkelen.
Maar plek zat. :hihi:
Eigenlijk zou dit wel iets zijn om aan de muur te hangen en daar alles mooi in etaleren.

Afbeelding
Waar vervoeren jullie/jij eigenlijk de elektrische sigaret in? Ik heb voor die van mij geen fatsoenlijk etuitjes dus ik gebruik een klein tupperware-achtig doosje die ik goed kan afsluiten en daar doe ik dan de elektrische sigaret in, oplader, en liquid voor als ik langer weg ben. Sinds het nieuws over ontploffende elektrische sigaretten durf ik ze niet meer los in mijn jas of tas mee te nemen.
Misschien dat zo'n harde brillenkoker van bijv. het Kruidvat ook wel daarvoor geschikt is.
Ik heb ze gwn los in m'n handtas, en soms in een zijvakje.

Ooit vervoerde ik ze in de zo'n originele etui van ego en mooi dat het aan/uit knopje lam was geworden na 8 uur reizen.
Los in tas of zijvakje is ook niet goed hoor, daar is er laatst ook eendje klein schaapje geworden. Maar gelukkig werkt die nog wel!
Ik heb een zwarte en lichtroze.

Afbeelding
Mit Inhalt.
Voor mijn Eleaf Pico heb ik extra batterijen en die neem ik tegenwoordig ook weleens opgeladen mee als ik een hele dag op stap ben.
Deze heb ik ook, maar die is gelijk verpest omdat iemand de batterij er verkeed om indeed. Hij stinkt nu, een jaar later, nog naar verbrand. En hij doet het niet meer. De rook kwam eraf. :cry:

Afbeelding
Mooi is die hè. Daarom gooi ik hem niet weg.
Bruise, wat een pech heb je met sommige e-sigs. Maar hoe kan een knopje lam worden van een reisje in een etui?

Die van EgO had ik al gezien op een site, erg handig denk dat ik er ook maar eens zo eentje aanschaf alleen kun je nergens een extra mondstukje opbergen. Ik neem echt alles mee als ik een dagje uit ben, stel je nou voor dat het mondstukje wegrolt en je kunt 'm niet meer vinden, ook dan kun je niet meer vapen ;-D

* En kan Viva de smiley van Maaike Hartjes niet een beetje rangschikken, ik word leesblind van zoveel smileys bij elkaar
Daar kan wel een extra mondstukje bij hoor.
Kom ik gelijk bij de vraag, wat is jouw/jullie favoriete mondstukje (drip tip)?

De mijne,

Afbeelding

Helaas is die uit elkaar gevallen, zomaar ineens in drieën.
Is je mondstukje ook al kapot gegaan? :O
Ik denk dat de etui klem heeft gezeten, en dat zo het knopje heel de tijd ingeduwd is gebleven. Ik weet het niet?

Ik moet echt opletten met de transport, want ik zet hem zelden uit en dan gaat hij dus weleens aan en dan is hij gloeiend heet.
Ik hoop dat men hier leert van mijn fouten.
O, kijk nou, deze zijn wel heel leuk maar ze passen niet zo bij mij, hahahaha. Zou het wel heel grappig vinden. Mijn favoriet mondstukje lijkt er wel qua vorm op.

Afbeelding
Als ik weg moet en ik neem mijn e-sig mee dan zet ik 'm altijd uit. Ben echt geschrokken van de berichten over de plof pijpjes.
Ja ik kom soms ook grappige dingen tegen, maar echt niet dat er iets duivels in mijn mond komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven