Vertel hier over jouw fleecedekentje!
dinsdag 2 november 2010 om 16:37
Hi ladies,
Zoals DanielleM gister al schreef in haar blog is de herfst nu echt aangebroken *en trekt haar paarse fleecedekentje lekker over zich heen*
Mijn fleecedekentje is imiddels ook alweer een aantal weken vaste prik. Zelf heb ik er een van de flim 'Cars' van Disney (want vriend wilde niet dat we die van Barbie zouden nemen) en gekocht voor 6 euro bij de Kruitvat.
Wat is het verhaal van jouw fleecedekentje?
Zoals DanielleM gister al schreef in haar blog is de herfst nu echt aangebroken *en trekt haar paarse fleecedekentje lekker over zich heen*
Mijn fleecedekentje is imiddels ook alweer een aantal weken vaste prik. Zelf heb ik er een van de flim 'Cars' van Disney (want vriend wilde niet dat we die van Barbie zouden nemen) en gekocht voor 6 euro bij de Kruitvat.
Wat is het verhaal van jouw fleecedekentje?
dinsdag 2 november 2010 om 16:39
dinsdag 2 november 2010 om 16:44
Ik heb gestemd op "onlosmakelijk met mij verbonden". Dus lente, zomer, herfst of winter maakt mij niet uit! Ik heb een bruine en een groene. Ik wil heel graag een nieuwe maar ben dan wel weer te gierig om er diep voor in de buidel te tasten
anoniem_111863 wijzigde dit bericht op 02-11-2010 16:45
Reden: rare zin
Reden: rare zin
% gewijzigd
dinsdag 2 november 2010 om 16:45
dinsdag 2 november 2010 om 16:59
dinsdag 2 november 2010 om 17:02
quote:Paque_ schreef op 02 november 2010 @ 16:58:
Crisis, Lima Bravo, ofwel, L.B.
Mag ik mijn motto veranderen in : "Wij hebben ALLEMAAL last van jouw stemmingswisselingen" ?
Ik heb een snuggie. Zoals ik onlangs zei: "Als ik bij brand moet kiezen wie ik ga redden, man + kinderen of mijn snuggie, dan wint Snuggie, by far ! "
Crisis, Lima Bravo, ofwel, L.B.
Mag ik mijn motto veranderen in : "Wij hebben ALLEMAAL last van jouw stemmingswisselingen" ?
Ik heb een snuggie. Zoals ik onlangs zei: "Als ik bij brand moet kiezen wie ik ga redden, man + kinderen of mijn snuggie, dan wint Snuggie, by far ! "
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !