Vertel hier over jouw fleecedekentje!
dinsdag 2 november 2010 om 16:37
Hi ladies,
Zoals DanielleM gister al schreef in haar blog is de herfst nu echt aangebroken *en trekt haar paarse fleecedekentje lekker over zich heen*
Mijn fleecedekentje is imiddels ook alweer een aantal weken vaste prik. Zelf heb ik er een van de flim 'Cars' van Disney (want vriend wilde niet dat we die van Barbie zouden nemen) en gekocht voor 6 euro bij de Kruitvat.
Wat is het verhaal van jouw fleecedekentje?
Zoals DanielleM gister al schreef in haar blog is de herfst nu echt aangebroken *en trekt haar paarse fleecedekentje lekker over zich heen*
Mijn fleecedekentje is imiddels ook alweer een aantal weken vaste prik. Zelf heb ik er een van de flim 'Cars' van Disney (want vriend wilde niet dat we die van Barbie zouden nemen) en gekocht voor 6 euro bij de Kruitvat.
Wat is het verhaal van jouw fleecedekentje?
donderdag 4 november 2010 om 00:12
donderdag 4 november 2010 om 00:19
Heb ooit een fleecedeken gekregen. Niks moois aan, maar hij heeft wel twee vakken waar je je voeten in kwijt kunt. En aangezien ik enorm last heb van koude voeten... Dus 's avonds trek ik m'n gebreide sokken met fleecevoering aan en ga dan met een lekker kopje thee op de bank liggen met m'n voetjes opgeborgen in m'n fleecedeken. Heerlijk!
vrijdag 5 november 2010 om 16:39
quote:Vamonos schreef op 04 november 2010 @ 00:12:
Ik heb er 2:
Grijs: hier wikkel ik mij in en hou hem 'aan' als een burrito als ik in huis ben. Vriend vind het erg sexy
Zwart: dit is voor in de auto! Die is koud 's morgens! Dus schuif ik a-la burrito de voordeur uit en de auto in. Lekker warm.
ik zie het helemaal voor me
Hier begint het toch wat kouder te worden 's avonds, dus toch maar een wollen dekentje uit de dekenkist gehaald en op de bank gelegd. Ben benieuwd of er iemand gebruik van gaat maken...
Ik heb er 2:
Grijs: hier wikkel ik mij in en hou hem 'aan' als een burrito als ik in huis ben. Vriend vind het erg sexy
Zwart: dit is voor in de auto! Die is koud 's morgens! Dus schuif ik a-la burrito de voordeur uit en de auto in. Lekker warm.
ik zie het helemaal voor me
Hier begint het toch wat kouder te worden 's avonds, dus toch maar een wollen dekentje uit de dekenkist gehaald en op de bank gelegd. Ben benieuwd of er iemand gebruik van gaat maken...
woensdag 17 november 2010 om 18:05
zondag 21 november 2010 om 13:13