Vertel hier over jouw fleecedekentje!

02-11-2010 16:37 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,

Zoals DanielleM gister al schreef in haar blog is de herfst nu echt aangebroken *en trekt haar paarse fleecedekentje lekker over zich heen*

Mijn fleecedekentje is imiddels ook alweer een aantal weken vaste prik. Zelf heb ik er een van de flim 'Cars' van Disney (want vriend wilde niet dat we die van Barbie zouden nemen) en gekocht voor 6 euro bij de Kruitvat.

Wat is het verhaal van jouw fleecedekentje?

Een fleecedekentje is voor mij...

Totaal aantal stemmen: 73

Onlosmakelijk met mij verbonden (34%)
Regelmatige kost in winter en herst (41%)
Handig als hij toevallig in de buurt ligt (11%)
Een goed alternatief voor als mijn huispak in de was zit (4%)
Een fleecedeken....WTFf is dat? (10%)
Ik heb er 2:

Grijs: hier wikkel ik mij in en hou hem 'aan' als een burrito als ik in huis ben. Vriend vind het erg sexy

Zwart: dit is voor in de auto! Die is koud 's morgens! Dus schuif ik a-la burrito de voordeur uit en de auto in. Lekker warm.
Heb ooit een fleecedeken gekregen. Niks moois aan, maar hij heeft wel twee vakken waar je je voeten in kwijt kunt. En aangezien ik enorm last heb van koude voeten... Dus 's avonds trek ik m'n gebreide sokken met fleecevoering aan en ga dan met een lekker kopje thee op de bank liggen met m'n voetjes opgeborgen in m'n fleecedeken. Heerlijk!
Ik heb een paars fleecedekentje van de Action voor een paar euro. Ik zit eronder, de katten er bovenop en manlief in z'n eentje ernaast
quote:Vamonos schreef op 04 november 2010 @ 00:12:

Ik heb er 2:

Grijs: hier wikkel ik mij in en hou hem 'aan' als een burrito als ik in huis ben. Vriend vind het erg sexy

Zwart: dit is voor in de auto! Die is koud 's morgens! Dus schuif ik a-la burrito de voordeur uit en de auto in. Lekker warm.

ik zie het helemaal voor me

Hier begint het toch wat kouder te worden 's avonds, dus toch maar een wollen dekentje uit de dekenkist gehaald en op de bank gelegd. Ben benieuwd of er iemand gebruik van gaat maken...
Ik heb er 3 :-D

een grote, mega zachte blauwe, en 2 kleinere!

De grootste ligt altijd benenden, de andere 2 liggen op het bed...

Want zelfs in me warme waterbedje, heb ik het nog koud.

En vriend-lief pikt altijd de deken, dus heb ze ook in noodgevallen nodig...
Ik heb er ook een stuk of 8. Mijn katten houden erg van fleecedekentjes, en ik ook! Dus om maar geen ruzie te hebben liggen nu verspreid door het hele huis allerlei dekentjes
Ik heb een zwarte met allemaal kattenpootafdrukjes erop.

Al heel lang, heerlijk dekentje!
quote:Vamonos schreef op 04 november 2010 @ 00:12:

Ik heb er 2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven