Viva meet part 3!

02-05-2010 22:33 743 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!

Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!

Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com

Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.

Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!

Plaats voor de meet is: Utrecht

Komt allen en vreest niet!

het commitee,

Q, Dushi & Biol

Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.

Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,

Even een toevoeging op de algemene regels:

Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:mamalief schreef op 03 mei 2010 @ 21:23:

[...]

Daar is ook niks aan, zeggen de hele avond niks en gaan pas thuis weer napraten.
Amoebe? Amoebe?

Lys!

Waar is ons aller Lys?!
Zeg Digi, hoeveel flessen wijn heb je op als je struikelt over een parasiet?
Dat kan ik geheel nuchter Iris! Da's het erge. Ben weleens dronken van de trap gevallen, de tweede trede al en ze kunnen zeggen wat ze willen, ik was wél snel beneden. Met een hersenschudding en een snee in mijn kop. Maar altijd fijn bevestigd te krijgen dat je hersenen hébt.
quote:Digitalis schreef op 03 mei 2010 @ 21:36:

(Zul je zien dat ik weer niet kan wegens lompe handelingen)Je blijft maar mooi veilig op de bank zitten tot de 11e september hoor.
Erg leuk om namen te zien van mensen die ik eerder heb gezien, Dushi, Trikky (ja, en... en... ik ga het niet allemaal benoemen!).

Maar...

voor de mensen die voor het eerst gaan en drempelvrees hebben (of denken niet bekend te zijn, geen vast topic te hebben etc - heb ik ook niet): ik vind het net zo leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Dus schroom niet! Het is echt heel gezellig!
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Heb een "hotline" met missloki gehad die komt ook.

Ze kan dit zelf even niet melden, dus bij deze weer iemand 'gestrikt'

groetjes trikky
Ik sluit me helemaal aan bij Courage! Leuk dat zowel "oude" meeters als "nieuwe" meeters zich aanmelden!
Ik wacht tot juli of augustus voordat ik me aanmeld. Dan beslis ik of ik kom. Nu weet ik dat nog niet.

In principe zou ik wel willen gaan en die mensen willen ontmoeten die op de tweede meeting niet aanwezig waren.
World of Warcraft: Legion
quote:qwertu schreef op 03 mei 2010 @ 22:10:

Ik sluit me helemaal aan bij Courage! Leuk dat zowel "oude" meeters als "nieuwe" meeters zich aanmelden!Zeg.. met die meeeters kun je op de beauty pijler terecht.. niet hiero..
Meters, meeters of meeeters?
hoop dat vinyl niet weer ziek/zwak/misselijk is.. die is bij iedere meet niet lekker zodat ze snel naar huis kan..

;)
Ik wil erg graag komen, maar kan waarschijnlijk pas heel kort voor de geplande datum zeggen of dat fysiek gaat lukken.

Is dat een probleem, of kun je je tot een week of twee van tevoren aanmelden?

En wees niet bang, als ik kaal en kotsend van de chemo ben kom ik niet hoor
kan ik alvast doorgeven naast wie ik wil zitten met het eten?.. mag ik dan tussen Q en Dushi in zitten?.. want die zijn erg knuffelig..
Robo:.. denk niet dat er iemand is die daar wat op tegen heeft.. gewoon aanmelden en tegen die tijd kun je nog zien..
quote:robo schreef op 03 mei 2010 @ 22:28:

Ik wil erg graag komen, maar kan waarschijnlijk pas heel kort voor de geplande datum zeggen of dat fysiek gaat lukken.

Is dat een probleem, of kun je je tot een week of twee van tevoren aanmelden?

En wees niet bang, als ik kaal en kotsend van de chemo ben kom ik niet hoor

Lief mens, wat zou ik het leuk vinden om jou in het echt te zien!
Ja, dat vind ik echt.
Robo, het zou wel heel tof zijn als je er bij kon zijn!

Boog, de tafelschikking schuiven we door naar een iets later moment, maar je wensen zijn genoteerd hoor.
quote:boogje schreef op 03 mei 2010 @ 22:30:

Robo:.. denk niet dat er iemand is die daar wat op tegen heeft.. gewoon aanmelden en tegen die tijd kun je nog zien..Dat is gewoon mogelijk inderdaad. Sowieso komt er vlak voor de meet nog een mailronde waarin je definitief aan kunt geven of je komt of niet (we zijn oprechte copycats ). En zeker in een situatie als de jouwe is het geen enkel probleem om pas super last minute je beslissing te nemen of je komt of niet.
OK, perfect.

Dan stuur ik nu een mailtje en dan zien we in september wel of ik meetingsfähig ben.
Goh...ik moet zeggen dat het me verbaast dat je alsnog wil komen Hans...aangezien je nog niet zo lang geleden zei dat je niet meer ging meeten.
Leuk om te zien hoeveel mensen er al weer enthousiast zijn en willen komen.

Robo, ik hoop voor je dat je dan in staat bent om te komen. Dat zou helemaal te gek zijn! (jammer dat honden niet zijn toegestaan he, dan had ik Tara meegenomen)
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 22:51:

Goh...ik moet zeggen dat het me verbaast dat je alsnog wil komen Hans...aangezien je nog niet zo lang geleden zei dat je niet meer ging meeten.Ik zei zoiets inderdaad. Daarom is de kans vrij groot dat ik niet kom.
Moet ik een coltrui dragen als ik kom dan?
Oh Ratteke, dat zou gaaf zijn inderdaad!!!

Geef Tara een dikke knuffel van me :-)
quote:hans66 schreef op 03 mei 2010 @ 22:53:

[...]

Ik zei zoiets inderdaad. Daarom is de kans vrij groot dat ik niet kom.Tja, het verbaast me eigenlijk vooral dat je nog durft te komen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven