Viva meet part 3!

02-05-2010 22:33 743 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging op de 2 eerdere meets georganiseerd door de door ons o zo gewaardeerde Zwieber en Minny hebben zij voor nu het stokje over gedragen en zal de organisatie voor meet 3 in handen zijn van een nieuw commitee!

Met de fabelachtige eer om deze meet te organiseren nemen wij dus het stokje over en zullen we proberen om ook deze meet weer memorabel te maken!

Aanmelden kan via: vivameet@gmail.com

Waar de meet gehouden wordt is nog geheim en zal zoals vanouds bekent gemaakt worden de dag voor de meet.

Datum voor de meet is : 11 september 2010!!!

Plaats voor de meet is: Utrecht

Komt allen en vreest niet!

het commitee,

Q, Dushi & Biol

Iedereen die zich aan de forumregels heeft gehouden en door de veiligheidscheck heenkomt is standaard welkom, tenzij de meetdictators* zich nog ter plekke bedenken. In dit geval is dat voorrecht behouden aan Dush, Q en Biol. Garantie dat je welkom bent op het moment dat je voor de deur staat krijg je nooit. Simpelweg omdat veiligheid voor alles gaat. Is er enige twijfel over veiligheid, ben je niet welkom klaar.

Dus in principe is iedereen welkom, als je door de veiligheidscheck heen komt die bij aanmelding plaatsvindt en die bij de deur en tijdens de meet gewoon doorgaat. Jullie kunnen je vast nog herinneren dat ik Dhr. Boogje nog persoonlijk uit de zaal geplukt heb omdat hij zogenaamd per ongeluk het wachtwoord vergeten was te geven en de andere ingang nam. Dat hoort er gewoon bij. De beveiliging gaat ook tijdens de meet door. Het meenemen van Bijlen, Kalashnikovs (ook voor jou Dieg!), of andere gevaarlijke voorwerpen zijn niet welkom met als uitzondering een scherpe tong,

Even een toevoeging op de algemene regels:

Indien er door ons besloten wordt om geen toegang te verlenen is dit besloten op zwaarwegende gronden en zal er ook geen discussie plaats vinden over het hoe en waarom. Posts in dit topic over dit specifieke punt zullen worden genegeerd en indien nodig zal er een verzoek tot verwijdering van de posts plaatsvinden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:zusenzo schreef op 03 mei 2010 @ 22:55:

Moet ik een coltrui dragen als ik kom dan?Zou ik wel doen...
quote:robo schreef op 03 mei 2010 @ 22:55:

Oh Ratteke, dat zou gaaf zijn inderdaad!!!

Geef Tara een dikke knuffel van me :-)Gedaan, mocht gelijk niet meer ophouden van de grote knuffelkont
Ik vind eigenlijk dat ik mijn kleding niet hoef aan te passen of wel?
quote:zusenzo schreef op 03 mei 2010 @ 23:01:

Ik vind eigenlijk dat ik mijn kleding niet hoef aan te passen of wel?

Jawel, je moet zo'n groot mascotte pak aandoen, je kent ze wel.

Gewoon, omdat ik dat leuk vind
Ja, dat vind ik echt.
Ik doe een burka aan. Lijkt me veruit het veiligst. Eentje van Perrysport, die zitten ruim zodat mijn wulpse vormen niet geaccentueerd worden.
Eigenlijk niet nee, Z&Z.
Ik doe een Aussie uit 1990 aan, met Nike Airs.

Zal leuk staan bij het kale hoofd.
Zullen we dit onderwerp laten liggen verder? Volgens mij is er al meer dan voldoende over gezegd namelijk.
Robo, ik hoop dat je ook kunt meeten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:robo schreef op 03 mei 2010 @ 23:05:

Zal leuk staan bij het kale hoofd.*proest* Zet ik Hava Naquila van de Party Animals op, gaan we hakken met z'n allen
Ja, dat vind ik echt.
Nee, Robo dan moet je Alligators aantrekken ipv Nike Airs, die waren toen - bij mij op de basisschool - echt keicool.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:Mamasaar schreef op 03 mei 2010 @ 23:08:

*proest* Zet ik Hava Naquila van de Party Animals op, gaan we hakken met z'n allen Neeeee, Hardcore Vibes!

Dune -hardcore vibes

To all the ravers in the Nation
quote:robo schreef op 03 mei 2010 @ 23:05:

Zal leuk staan bij het kale hoofd. Wél gabberen he!!!
Alligators? Ken ik niet. Bij ons was het Nike Air Maxx voor en na (en lélijk, die dingen!!!).

Toevoeging: heb ze net gegoogled en inderdaad, die kunnen ook prima onder de Aussie!
quote:Digitalis schreef op 03 mei 2010 @ 23:10:

[...]

Wél gabberen he!!!Zeker wel! Met neonstokje en al
Hahhaa, toen ik kaal was, had ik een zwarte leren jas. No way dat ik die nog aan durfde, ik leek echt de eerste de beste skinhead!
Adidas, dat is pas kek!
quote:robo schreef op 03 mei 2010 @ 23:10:

Alligators? Ken ik niet. Bij ons was het Nike Air Maxx voor en na (en lélijk, die dingen!!!).

Toevoeging: heb ze net gegoogled en inderdaad, die kunnen ook prima onder de Aussie!En je moet dan ook op de Sita komen. T is een end ik weet t, maar shit happens.
quote:robo schreef op 03 mei 2010 @ 23:12:

Zeker wel! Met neonstokje en al http://www.youtube.com/watch?v=Wyc4gMiO2ts#t=0m12s
Daarom droegen ze van die gympen met van die dikke zolen, toch? Omdat ze anders hun opgevoerde Sita niet tijdig aan het remmen kregen.
Noanne, damn, 750 km op de Sita!

Maar wél chillen weet je, helemaal losgaan!
Ow en Robo, vermoed zomaar dat je in t eggie geen Ro of Bo heet, maar jullie heten vanaf nu dan ook maar alvast Sjonnie en Anita.

Het spijt me, maar t is niet anders.
Praat eigenlijk voor mijn beurt, ik was meer van de korte jurkjes met legerboots eronder Het was dat of diezelfde legerboots met een gescheurde spijkerbroek met houthakkershemd
Ja, dat vind ik echt.
quote:qwertu schreef op 03 mei 2010 @ 23:15:

Daarom droegen ze van die gympen met van die dikke zolen, toch? Omdat ze anders hun opgevoerde Sita niet tijdig aan het remmen kregen.
Ja, dat vind ik echt.
quote:qwertu schreef op 03 mei 2010 @ 23:12:

Hahhaa, toen ik kaal was, had ik een zwarte leren jas. No way dat ik die nog aan durfde, ik leek echt de eerste de beste skinhead!

Ooooh herkenbaar; na mijn eerste chemo werd ik ook aangezien voor een skinhead... ik ben nogal lang en mensen gingen echt voor me opzij op straat!

Daarna nooit meer gebeurd helaas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven