Viva moodkillers

18-07-2019 20:11 369 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij nou een echte moodkiller sfeerdoder hier op het forum? Waar gaan jouw haren direct van overeind staan?
dubbelvla wijzigde dit bericht op 20-07-2019 12:07
7.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die zelfverzonnen verhaaltjes over de schrijfsters in de lees ook rubriek en dat daar 9 van de 10 keer oud nieuws staat.

Ik vind het ook altijd irritant als er een heel verhaal komt en dat er aan het begin geschreven wordt: laten we hem X noemen. Het vergroot nooit de leesbaarheid.
Alle reacties Link kopieren
OP van meer dan 3 zinnen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Het meest irritant vind ik nog wel als iemand een serieus probleem heeft of echt ergens mee zit dat dan steevast gevraagd wordt 'hoe oud ben je'?
Alsof je onder de 26 niet meetelt.
Vind ik niet zo vriendelijk.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 18-07-2019 21:50
30.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als er eindelijk weer eens lekker wordt geouwehoerd op een topic en er een strenge moderator roet in het eten strooit en het gehele topic met wortel en tak verwijdert.
.
Onterechte bans (bannen?)
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
18-07-2019 20:36
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
en die domme smoezenlijst
Ja bij lees ook stoor ik mij vooral aan Kiki. Ik hoef echt niet te weten hoe vaak ze zich laat nemen :sick:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Serengeti schreef:
18-07-2019 20:27
Met stip op 1:
De OP verwijderen.

Hij wilt.

Me vader. Me moeder. Me vriendje.
Dit. Plus het eeuwige advies: Ga naar de huisarts/ga in therapie. :proud:
1. OP verwijderen
2. Bitcherige reacties, bewust natrappen
3. Gefrustreerde, zielige reacties van oude mannen die geen vrouw kunnen krijgen
4. Me ipv mijn
5. Gezeur over de jeugd, vroeger was het allemaal beter etc
1. Spelfouten.
2. Lange reacties helemaal quoten (om daar vervolgens met 1 zin op te reageren).
3. OP's die geschreven zijn als een dagboek met allerlei details over wie wat zei en wanneer en hoe de TO zich daarbij voelde en... en... en... Gaap......
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me regelmatig aan mensen die hun mening zo definitief verkondigen dat niemand meer durft te zeggen dat ze er anders over denkt.
Met name als het gaat om een lening of zwartwerken. Of een idee/mening/voorkeur van een ander compleet afzeiken. Als we allemaal hetzelfde mooi vonden zou iedereen dezelfde broek dragen, dezelfde gordijnen hebben en dezelfde auto rijden.

Iedereen heeft blijkbaar een supergoede baan met dito inkomen, een geweldige vent die de helft van het huishouden op zich neemt en een mooi ingericht huis dat zonder hulp van welk derdewereldland dan ook tot stand is gekomen.

Van sommigen heb ik echt het idee dat ze onder een steen leven.
ceylon wijzigde dit bericht op 18-07-2019 22:15
23.48% gewijzigd
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
De topics waar TO vraagt welke van de drie namen het leukst is voor dochter/zoon die eraan komt en anderen dan totaal andere namen gaan aandragen. Daar vraagt de TO toch helemaal niet om?! :nut:

Hetzelfde voorbeeld als onlangs het stel dat zonder kinderen op vakantie wilden. Zal ik zelf niet doen, maar het is toch gewoon ronduit onbeleefd om dan maar te blijven aansturen dat je gewoon beter thuis kan blijven of hooguit Duitsland kan bezoeken? o_o

Ook irritant: als de partner in de OP narcist genoemd wordt. :facepalm: Blijkbaar was hij wel leuk genoeg om mee te trouwen en kinderen mee te krijgen, maar ineens, jaren later is de TO dezelfde engel en is de partner de ultieme boosdoener.

De erotische verhalen zijn keer op keer weer teleurstellend, helemaal niet vooruitstrevend zoals Viva claimt te zijn. Sommige verhalen redden het net om tot een logisch einde te komen, maar vaak is dat nog niet eens het geval. Gewoon technisch een slecht in elkaar gezet verhaal. Hoog hi-hi gehalte voor tieners, dat is het.
Alle reacties Link kopieren
-Heilige boontjes die het beleid van de mods nablaten.

-Extreemrechts geroeptoeter.
Such fun!1
Altijd het advies om relatietherapie te gaan doen. Daar zou ik dus echt 0 vertrouwen in hebben.

En topics over alcoholgebruik dan worden er vaak conclusies gesteld dat iemand alcoholist is. Belachelijk. Het kan hoor maar vaak is het niet zo. Wij zijn niet in staat om dat te constateren van buitenaf.
- To's die niet meer komen reageren in hun eigen topic. Of pas na een dag ofzo.

- Belgen met hun irritante woorden. Ik zie hem zo graag, ambetant, wenen...
Zout op!

- Kiki de slet van Viva. Brrr.
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
18-07-2019 22:23
- To's die niet meer komen reageren in hun eigen topic. Of pas na een dag ofzo.

- Belgen met hun irritante woorden. Ik zie hem zo graag, ambetant, wenen...
Zout op!


- Kiki de slet van Viva. Brrr.
:rofl:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Van die topics over ongelijke benen, een slecht humeur of overgewicht, waarbij de TO op zoek gaat naar ervaringen of tips, en standaard wordt gezegd: ga naar de huisarts, ga naar de psycholoog, ga sporten en minder eten. Van die dooddoeners.

Mensen die een topic openen over hun kind die 1 kg te zwaar is. Mensen die je compleet de grond in boren als je een studieschuld, andere lening of geen werk hebt. Mensen die standaard roepen: 'maak het uit' of 'scheiden.' als iemands partner iets 'verkeerd' heeft gedaan. Mensen met teveel principes en die door iedereens strot duwen. Mensen die het ALTIJD beter weten en hun mening verkondigen als de waarheid. Mensen die spelfouten gaan corrigeren in een topic met een zwaar beladen onderwerp. Topics aangemaakt door tieners met relatieproblemen.

Woow dit is me langstu reaktie oojt denk ik :-D
Alle reacties Link kopieren
Jaahoor schreef:
18-07-2019 22:25
Van die topics over ongelijke benen, een slecht humeur of overgewicht, waarbij de TO op zoek gaat naar ervaringen of tips, en standaard wordt gezegd: ga naar de huisarts, ga naar de psycholoog, ga sporten en minder eten. Van die dooddoeners.
Die dooddoeners zijn de enige reacties op die vragen die hier op Viva zijn toegestaan, anders krijg je zomaar een ban voor 'medisch advies'.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
PoesinBoots schreef:
18-07-2019 22:23
- To's die niet meer komen reageren in hun eigen topic. Of pas na een dag ofzo.

- Belgen met hun irritante woorden. Ik zie hem zo graag, ambetant, wenen...
Zout op!

- Kiki de slet van Viva. Brrr.
Doodgraag :P
Alle reacties Link kopieren
Ik mag geen namen noemen zeker?

Iets weghalen ivm herkenbaarheid en dat er echt niks meer staat dan “ik heb een relatiecrisis”.
oranjexxx wijzigde dit bericht op 18-07-2019 22:36
61.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
PoesinBoots schreef:
18-07-2019 22:23
- To's die niet meer komen reageren in hun eigen topic. Of pas na een dag ofzo.

- Belgen met hun irritante woorden. Ik zie hem zo graag, ambetant, wenen...
Zout op!


- Kiki de slet van Viva. Brrr.
Dit dit dit!

"Hij geraakt mijn vagina niet in". :pukey:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Phineas schreef:
18-07-2019 22:33
Doodgraag :P
Allee, ik was op dun autostrade en iek had mijne pienker nie aon staon en toen kreeg iek een wreed accident mee un camion en ben gehospitaliseerd zunne manneke.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat Belgische juist grappig.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n halve topic titel, waarbij je maar moet raden wat het over gaat.
"Hebben jullie ook dat....." (Bijvoorbeeld)

HELP als titel.

Of beginnen met: " Beste mensen".
Ja, wie leest hier anders, je konijn ofzo?

En inderdaad de ' lees ook'.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
:wtf:

Een open einde. En de anti-suiker/koolhydraten/godweetwelkehypenuweer topics.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
1) de internetredactie. Stelletje hersenloze broodhoeren met hun goddank onbestaande ‘doelgroep’. Ik vind hun echt een blamage voor elke variant van gezond én ongezond verstand.

2) het ‘beleid’ op het moment dat het weer alles doodmept. Meestal bij grapjes of bij trollen.

3) een combinatie van vervelend en vermakelijk: de collectieve verontwaardiging dat een TO niet binnen 48 uur alle drastische en levensveranderende adviezen heeft uitgevoerd.

4) lieverd, lieve schat, held, dappere vrouw etc. als aanspreektitel voor een Nick die iets heftigs gedeeld heeft. (Iets anders dan met gevaar voor eigen leven een nest jonge vogeltjes tijdens een stom in een hoge boom vasthouden).
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven