Viva moodkillers

18-07-2019 20:11 369 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij nou een echte moodkiller sfeerdoder hier op het forum? Waar gaan jouw haren direct van overeind staan?
dubbelvla wijzigde dit bericht op 20-07-2019 12:07
7.96% gewijzigd
Ariellle schreef:
18-07-2019 20:34
1. een bizarre OP, te raar om waar te zijn, door even te loepen zie je dat er die dag een account is aangemaakt en desondanks tig forummers die toch serieus er op in gaan, ook forummers waar ik me niet van kan voorstellen dat ze het niet door hebben.
Dit. Met stip op 1. Nieuwe TO's die een heftig bericht posten en daarna nooit meer terugkeren. Tegenwoordig loep ik dus altijd eerst voordat ik op dat soort topics reageer.
S-Meds schreef:
18-07-2019 20:36
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
en die domme smoezenlijst
:rofl:
'Ik heb niet alles gelezen maar *post die al lang niet meer relevant is*'
Alle reacties Link kopieren
Als de OP weggehaald wordt :whip:

Topics waarbij iemand vraagt naar dingen die we alleen in onze :fortune: kunnen zien.

Mensen die alleen hun eigen leven als de standaard kunnen zien.

Dat mensen die niet minimaal een halve ton spaargeld hebben door de Viva-goegemeente afgemaakt worden.

De zogenaamde feministes hier die direct hun kerel het raam uit zouden flikkeren als hij zijn sokken niet opruimt.

:geek:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Betweterig gedrag naar anderen omdat een mening je niet aanstaat en dan die mening vervolgens generaliseren als ‘de viva mening’, ‘gestrekt been’ etc. Dan drammen over onaardigheden, zeuren over wat er wel geschreven zou moeten worden en vervolgens een topic overnemen onder het mom van beter weten wat ‘goed’ zou zijn. Houd het bij je eigen mening en laat anderen die ook hebben.
enn wijzigde dit bericht op 18-07-2019 20:47
71.55% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een topic met 10 / 20 / 100 pagina's, maar telkens als je 't opent kom je op pagina 1 uit.

Zet mij ineens op de pagina waar ik het laatst was zodat ik kan bijlezen zonder eerst 7 pagina's te moeten openen!
Ook een grote ergenis van mij:bij ieder minuscuul relatieprobleem gaan tig mensen roepen dat ze per direct bij hem weg moet.
I.m.o kun je niet voor alle problemen weglopen, relaties zijn nou eenmaal niet makkelijk en enkel roepen 'ga bij hem weg' is in mijn opinie geen oplossing in veel gevallen.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 18-07-2019 20:53
3.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mensen die de OP helemaal niet echt lezen maar eigenlijk gewoon hun eigen verhaal willen vertellen/invulling eraan willen geven. Die dus vaak een antwoord geven dat echt kant noch wal raakt en/of gewoon van alles toegevoegd hebben en daarop hun reactie baseren. Lezen is echt een kunst blijkt hier wel vaak.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
vrouwen die zichzelf bonus moeder ipv stiefmoeder noemen. Je bent gewoon een stiefmoeder muts, je komt niet bij de AH vandaan
Het meest vervelende vind ik de seksverhalen rechts in beeld. De titels daar ook van. Dat is een heuse moodkiller, ik zie dan gelijk zo'n huppelstagiere voor me die zichzelf stout vind en een heel slecht geschreven stout verhaaltje gaat schrijven. Denkend dat een normaal mens dat leuk gaat vinden.

Verder irriteer ik me aan weggehaalde OP's, mensen die menen dat het stoer is om je doodziek naar je werk te slepen om daar iedereen aan te steken onder het mom, oh wat ben ik toch een doorzetter.. echt bah!

Oh, en mensen die hun kind te dik vinden terwijl het een gezond BMI heeft.
Alle reacties Link kopieren
Topics van "ik ben gesteriliseerd en gisteren ongesteld geweest en we hebben altijd seks met condoom. Ik hoop zo dat ik zwanger ben! Wat denken jullie? Ik heb 3x geniest en mijn grote teen doet pijn. Ik ben echt heel erg teleurgesteld als het niet lukt, maar mijn man wil het nog liever even niet. Hoe ga ik om met de teleurstelling als het niet is gelukt? "

Ik ben daar niet zo goed mee zeg maar.
Dat mijn gezin me hier stalkt en al mijn reacties gaat lezen.
(Hu, hu, familie! :bye: )

En het bonttopic. :bunny:
En als ze elkaar niet krijgen. Dat vind ik ook altijd jammer.
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
18-07-2019 21:00
Dat mijn gezin me hier stalkt en al mijn reacties gaat lezen.
(Hu, hu, familie! :bye: )

:HA:

:hello: familie Oriander!!!
Ze is hartstikke leuk hoor! Maar dat weten jullie al.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
18-07-2019 20:56
Topics van "ik ben gesteriliseerd en gisteren ongesteld geweest en we hebben altijd seks met condoom. Ik hoop zo dat ik zwanger ben! Wat denken jullie? Ik heb 3x geniest en mijn grote teen doet pijn. Ik ben echt heel erg teleurgesteld als het niet lukt, maar mijn man wil het nog liever even niet. Hoe ga ik om met de teleurstelling als het niet is gelukt? "

Ik ben daar niet zo goed mee zeg maar.
:HA:
Ik moet heel hard lachen om deze realistische samenvatting van de werkelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die op geld en recht een topic openen en na tig posten terloops melden dat ze uit belgie komen. Hallo het is viva.nl echt belgen zijn meer als welkom wat mij betreft mij meld het even in postings als wetten van toepassing zijn.

Mensen die meerdere topics openen over hetzelfde onderwerp vooral als er deel 2 bij staat. Even loepen en dan bestaat het eerste topic pas een paar dagen en heeft 14 reacties of iets van die strekking. Uh schrijf lekker verder op je lopende topic.

Mensen die op pagina 2 gestopt zijn met lezen en ergens op reageren terwijl het topic inmiddels 20 pagina's heeft. Vaak is het niet alleen al 100 keer gezegd maar vaak is het ook niet meer aan de orde en gaat het topic ondertussen heel ergens anders over.

Maar vooral die belgen kan ik me echt aan ergeren. Dus als je belg bent en een vraag hebt treffende rechten/huurkwesties/werkproblemen/alimentatie/huwelijk enz enz. Meld het gewoon even in je OP dat je in belgie woont.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Enn schreef:
18-07-2019 21:02
:HA:

:hello: familie Oriander!!!
Ze is hartstikke leuk hoor! Maar dat weten jullie al.
:-O$
Alle reacties Link kopieren
Marie-Antoinettexx schreef:
18-07-2019 20:50
vrouwen die zichzelf bonus moeder ipv stiefmoeder noemen. Je bent gewoon een stiefmoeder muts, je komt niet bij de AH vandaan
Of bonuskinderen, alsof je ze bij een pak koffie krijgt.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
dubbelvla schreef:
18-07-2019 20:33
Spinazie is ook heel vies ;-D
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
De adviezen om vooral toch nog meer kinderen te krijgen, ook al wil de TO of haar partner eigenlijk niet echt.
De reacties waarbij de TO gelijk met pek en veren wordt ingesmeerd op basis van allerlei aannames terwijl ze een tamelijk gewone vraag stelt.
Alle reacties Link kopieren
Ohw wat ik ook bloedirritant vind zijn TO's die een topic openen "Ik ga nu werken maar reageer vanavond".
Open dat topic dan ook vanavond muts!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
dubbelvla schreef:
18-07-2019 21:02
:HA:
Ik moet heel hard lachen om deze realistische samenvatting van de werkelijkheid.

Gisteren sprak ik zo'n TO (2weken geleden spiraal verwijderd, 3 weken geleden gemenstrueerd, man wil nog geen kinderen) er op aan met "get a grip". Toen kreegik het verwijt chagerijnig te zijn :proud:
parbleumondieu schreef:
18-07-2019 21:11
De adviezen om vooral toch nog meer kinderen te krijgen, ook al wil de TO of haar partner eigenlijk niet echt.
De reacties waarbij de TO gelijk met pek en veren wordt ingesmeerd op basis van allerlei aannames terwijl ze een tamelijk gewone vraag stelt.
Zijn ze sowieso goed in hier, aannames. Ook bloed irritant..
Ik ben 18 en heb al 3 jaar een relatie..
Alles onder de 25 jaar skip ik als zijnde niet interessant.
De viva-inrichtingsgoeroes: niemand koopt bij Action, Trendhopper of Pronto, maar iedereen heeft wel een huis vol unieke, luxe meubels. Daar is echter geen geld aan uitgegeven, die zijn bij het grof vuil gevonden.
De terreur van de middelmaat: niet werken als je kinderen hebt, is fout. Voltijd werken is ook fout. Langer dan een jaar borstvoeding geven: fout. Korter dan 6 maanden: ook fout.
Waar ik mezelf weleens schuldig aan maak: anekdotes die niet ter zake doen in het topic, maar alleen dienen om jezelf beter te presenteren/aandacht te krijgen.
Antwoorden op vragen die niemand gesteld heeft. Zoals toen een forumster uit het Oosten des lands met haar puberdochter naar Amsterdam wilde (want dat vinden provinciale pubermeisjes nu eenmaal geweldig) en vroeg om wat tips en 6 keer de tip kreeg om maar naar Haarlem of Alkmaar te gaan, omdat Amsterdam stom was.
Alle reacties Link kopieren
OP verwijderen staat hier met stip op nr. 1.
Kost me weer 2 seconden van mijn leven en je blijft toch nieuwsgierig waar het over ging ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven