Viva moodkillers

18-07-2019 20:11 369 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij nou een echte moodkiller sfeerdoder hier op het forum? Waar gaan jouw haren direct van overeind staan?
dubbelvla wijzigde dit bericht op 20-07-2019 12:07
7.96% gewijzigd
"en het leek je een goed idee om kinderen met deze man te krijgen?" als een soort verwijt-met-terugwerkende-kracht als het huwelijk niet goed (meer) loopt en het kind inmiddels al op school zit...
Bij een ruzietje in een 30 jarig huwelijk met z'n allen erop aandringen die vent de deur uit te zetten en te gaan scheiden.
Vroeger was het hier veel leuker-forummers.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
19-07-2019 09:28
Nou ben ik nieuwsgierig, wie was dat dan? ;-D
Ik weet het echt niet meer. Maar ze had het toen zelf in de gaten en er een topic over geopend.
Een reactie quoten en er dan onder zetten:
Ja, dit! Scheelt mij typen!
kintsugi schreef:
19-07-2019 09:57
Een reactie quoten en er dan onder zetten:
Ja, dit! Scheelt mij typen!
Ja dit! (Sorry, kon het niet laten ;-D ). Vooral als de gequote post ellenlang is, zodat je maar blijft scrollen.
Cateautje schreef:
19-07-2019 09:44
Bij een ruzietje in een 30 jarig huwelijk met z'n allen erop aandringen die vent de deur uit te zetten en te gaan scheiden.
Dit bedoelde ik ook, grote ergenis.
Weglopen voor alles wat moeilijk is is echt te makkelijk.
+1 dus.
Nieuwe forummers verjagen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-07-2019 10:08
Nieuwe forummers verjagen.
Of van die topics waarin 'nieuwe' stug genegeerd worden.
dubbelvla schreef:
19-07-2019 10:25
Of van die topics waarin 'nieuwe' stug genegeerd worden.
Jawel, de territoriumdrift kan hier groot zijn.
Alle reacties Link kopieren
d/t fouten
hun zeggen
beter als mij / jou
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
CatherineTheGreat schreef:
19-07-2019 10:38
d/t fouten
hun zeggen
beter als mij / jou
Ja, en de meesten die daarover vallen maken constant fouten met wat en dat.
Alle reacties Link kopieren
Heel heftig en principieel reageren op een post terwijl iemand die post slecht gelezen heeft.
Tja, alles bij elkaar genomen bewijst dit topic nog maar eens dat niets menselijks ons vreemd is.
Mensen die hun topic met 'als vervolg op mijn topic van x tijd geleden' of 'nog even over mijn topic van x tijd geleden'. Ik ga echt niet terug zoeken naar een eerder topic, en ik onthoud dat allemaal niet hoor.
Phoebemeaculpa schreef:
19-07-2019 07:20
Ik ook....
Misschien vinden zij onze Nederlandse schrijfstijl ook irritant.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar om je te ergeren aan het feit dat sommige mensen andere woorden gebruiken omdat ze simpelweg uit een ander land komen, maar goed, ieder zijne meug... ;-D

Het is een Nederlands forum en ergeren kun je niet aan- en uitzetten hé. Dat gebeurt gewoon.
Mannen die als vrouwen posten en dan een vraag stellen over hun slipje en eindigen met liefs.
Alle reacties Link kopieren
Mensen zonder inlevingsvermogen in een ander.
Bulbul schreef:
19-07-2019 09:17
Een veel te vage topictitel. Vrijwel alle topictitels dus. Vooral "Help" of "Wat moet ik doen?"
'Tsja, en nu?'
'Wat is dit?'
'Dilemma' (of beter nog, dillema)

Heel irritant inderdaad, want dan wint mijn nieuwsgierigheid het en klik ik erop. :proud:
Maleficent schreef:
19-07-2019 09:26
Een topic van 5 jaar geleden weer helemaal naar boven halen door alleen de OP te lezen en dan ook daar een advies op te geven wat helemaal achterhaald is.

Die komt dan in mijn leeslijst en dan hoop ik op een update, maar dat komt dan van een forummer die niet helemaal wakker is.
Of met spam. :swear:
De OP die met een verhaal begint en bij elke opvolgende reactie van de TO komen er meer details bij die het verhaal opeens een hele andere wending geven.
Mensen die de TO slecht lezen, er hub eigen interpretatie op los laten en dat dat dan ineens de waarheid wordt in het topic.
Een topic beginnen met de aankondiging dat je een ander account aan hebt gemaakt ivm herkenbaarheid... écht. @( :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Een heel stuk typen met onderbouwd advies, tips, of ervaringen en dan compleet genegeerd worden door de TO.


Dat mensen met een oprechte vraag, vooral op de sekspijler, gelijk per 10 forummers belachelijk wordt gemaakt.
Als het duidelijk een idiote ‘puber verveelt zich aandachtsvraag’ is dan snap ik het. Maar soms is het een twijfelgeval en voel ik plaatsvervangende schaamte voor de antwoorden die worden gegeven. Ik boedel maar, bij twijfel kan je beter zwijgen.
Alle reacties Link kopieren
Als je mee hebt gezocht voor schoenen, jurk oid en totaal geen reactie van TO krijgt. :@
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven