Viva moodkillers

18-07-2019 20:11 369 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij nou een echte moodkiller sfeerdoder hier op het forum? Waar gaan jouw haren direct van overeind staan?
dubbelvla wijzigde dit bericht op 20-07-2019 12:07
7.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af. Ik kan echt meteen klaar met topics zijn als mensen er echt met gestrekt been in komen, zonder lezen van eerdere reacties. Of jouw ervaring als keihard feit verkondigen zonder enige vorm van vooronderzoek.
Stagiaires die een topic starten, nauwelijks nog reageren en dan van dat topic een artikel schrijven voor Viva.
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 18-07-2019 20:13
4.72% gewijzigd
De betweterige reacties van de zelfbenoemde goeroes.

De viva-mening.
Als een topic half Nederlands half Engels start.
Alle reacties Link kopieren
Als mensen de OP beginnen met ‘je kent het wel’
Geen interpunctie
Als mensen in de OP veel info weglaten die wel relevant is voor forummers.
Those who don’t believe in magic will never find it
dubbelvla schreef:
18-07-2019 20:12
TO trapt af. Ik kan echt meteen klaar met topics zijn als mensen er echt met gestrekt been in komen, zonder lezen van eerdere reacties. Of jouw ervaring als keihard feit verkondigen zonder enige vorm van vooronderzoek.
Dar moet ik mij echt bij aansluiten ook
Groepshysterie.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
18-07-2019 20:14
Als een topic half Nederlands half Engels start.
:$
Niet (regelmatig) reageren in je eigen topic
Cateautje schreef:
18-07-2019 20:15
Groepshysterie.

Ik noem dat altijd de viva-mening. Maar groepshysterie dekt de lading beter ja.
Alle reacties Link kopieren
Spelfouten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Of: Het zoveelste drama-topic over een partner / eikel / idioot* waar je - als normaal denkend mens - al 10 jaar bij weg was geweest.


*Zelf te kiezen.
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 18-07-2019 20:18
6.67% gewijzigd
Heb je even?

- De 84e vraag "Ben ik zwanger"
- De 921e vraag "Vindt hij me leuk"
- Relatieproblemen all over en dan zwanger raken want een baby lost het allemaal op
- Vrouwen die bij een kutkerel blijven want ja, anders moeten ze gaan werken als ze uit elkaar gaan
- Me in plaats van mijn
- Gebrek aan interpunctie en hoofdletters
- Reageren op topics uit het jaar kruik
Dat wanneer je enkel iets vertellen wil mensen op bepaalde pijlers altijd en eeuwig ongevraagd advies gaan geven.
Bloedirritant, echt ik heb al een vader en een moeder, en als ik mijn leven verpesten wil/anders invul dan sommige forummers, laat me dan toch lekker... :byee: :frusty: :moon:
Alle reacties Link kopieren
Als je vraagt naar - ik noem maar wat - een lekker recept met spinazie, er altijd wel iemand reageert met "he bah, smerig, ik hou helemaal niet van spinazie".
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
18-07-2019 20:16
Niet (regelmatig) reageren in je eigen topic
Dat vind ik ook het irritantst.

Maar op weghalen staat op nummer 1.
Wordt tijd dat dat niet meer mogelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Met stip op 1:
De OP verwijderen.

Hij wilt.

Me vader. Me moeder. Me vriendje.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Help ik kom alleen klaar door masturberen :-?
Alle reacties Link kopieren
Moodkillers is een groot woord maar ik word wat ongeduldig van aspartaam- en suikerhaters en vooral van de vermijders van alles wat chemisch is. Keer op keer worden die weer nagepraat zodat het eindeloos aanwezig blijft.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Niet reageren op je eigen topic is idd erg irritant.
Ook irritant, vind ik, dat er soms door de vraag van de TO over het onderwerp hele discussies ontstaan, in plaats van gewoon antwoord geven op de vraag van TO.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 18-07-2019 20:34
1.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
18-07-2019 20:25
Als je vraagt naar - ik noem maar wat - een lekker recept met spinazie, er altijd wel iemand reageert met "he bah, smerig, ik hou helemaal niet van spinazie".
Spinazie is ook heel vies ;-D
1. een bizarre OP, te raar om waar te zijn, door even te loepen zie je dat er die dag een account is aangemaakt en desondanks tig forummers die toch serieus er op in gaan, ook forummers waar ik me niet van kan voorstellen dat ze het niet door hebben.

2. mensen die je probeert te helpen en vervolgens helemaal los gaan naar jou omdat het advies hen niet bevalt.

3. mensen die advies geven en duidelijk absoluut niet weten waar ze het over hebben.

4. Stijl- en spelfouten, krijg soms het idee dat ik hier maar niet te veel moet lezen, want ik begin zo langzamerhand daardoor soms aan mijn eigen spelling te twijfelen :)
dubbelvla schreef:
18-07-2019 20:33
Spinazie is ook heel vies ;-D
Nietes, das lekker :whip: ;-D
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 18-07-2019 20:38
1.85% gewijzigd
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
lees ook
en die domme smoezenlijst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven