Viva moodkillers

18-07-2019 20:11 369 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij nou een echte moodkiller sfeerdoder hier op het forum? Waar gaan jouw haren direct van overeind staan?
dubbelvla wijzigde dit bericht op 20-07-2019 12:07
7.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
18-07-2019 22:47
:wtf:

Een open einde.
En de anti-suiker/koolhydraten/godweetwelkehypenuweer topics.

Dit ook. De "ik-zie-bij-de-achterbuuf-altijd-een-emmer-aan-het-raam-hangen oke-wacht-ik-ga-het-nu-vragen"-topics en dan nooit meer terugkomen.
Such fun!1
Leden die een topic van een ander overnemen met hun eigen probleem. En vervolgens gaat het alleen maar over dat lid en is iedereen confused. Maak dan gewoon je eigen topic.
“Mijn waarheid is de enige waarheid”-types
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
18-07-2019 21:51
Dit. Plus het eeuwige advies: Ga naar de huisarts/ga in therapie. :proud:

Ja dat ook! :-D

Volgens mij zitten de wachtkamers van de huisartsen voor 80% vol met Viva-TO's.
En de wachtlijsten in de GGZ worden ook steeds langer door diezelfde Viva-TO's die inderdaad allemaal in therapie moeten.
En omdat die wachtlijsten zo lang zijn moet echt iederéén ondertussen - ter overbrugging - maar naar de huisarts-POH-GGZ. En die POH's raken daarom massaal overspannen door dit forum, want die kunnen alle gewiste OP's nu in behandeling nemen. :|
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Of een TO die haar hart uitstort en een heel verhaal typt.

En dan de eerste reactie (gevolgd door een hoop bijval) 'Kansloos, wet van Wuiles'.

Die kan ik echt niet meer lezen.
Alle reacties Link kopieren
Met stip op 1: es schrijven in plaats van eens.
Verder het verheerlijken van natuurlijke spullen en chemische stoffen zijn eng en gevaarlijk. Als chemicus voel ik me dan vaak genoodzaakt om maar weer uit te leggen dat alle stoffen chemisch zijn, dat natuurlijke stoffen heel giftig en gevaarlijk voor je kunnen zijn etc.
Topper- gedrag: alles, vooral medische zaken ook meegemaakt hebben. En dan natuurlijk erger dan TO.
En als laatste niet echt een moodkiller, want Sherlock Holmes spelen vind ik wel leuk, maar sommigen hier denken volgens mij dat ze na een nickwissel niet herkenbaar zijn (en dat zijn ze vaak wel) en dan veranderen er opeens dingen in hun verleden. Dan vraag ik me af of ze dat doen om minder herkenbaar te zijn, terwijl andere details al meerdere nicks hetzelfde blijven, of omdat ze toen logen en nu de waarheid vertellen of omgekeerd, of omdat ze dus sowieso continu liegen. Dat fascineert me dus wel.
-De zoveelste mosterd, en dus echt 10 mensen achter elkaar die precies hetzelfde zeggen.
-Taalfouten
-Als iemand "hihi" zegt, dan kan ik die persoon niet meer serieus nemen
Een TO die een topic opent met het verhaal dat haar vader is gediagnostiseert met kanker en nog maar kort te leven heeft en dan vallen over die fucking T.
Alle reacties Link kopieren
aikidoka schreef:
18-07-2019 23:17

En als laatste niet echt een moodkiller, want Sherlock Holmes spelen vind ik wel leuk, maar sommigen hier denken volgens mij dat ze na een nickwissel niet herkenbaar zijn (en dat zijn ze vaak wel) en dan veranderen er opeens dingen in hun verleden. Dan vraag ik me af of ze dat doen om minder herkenbaar te zijn, terwijl andere details al meerdere nicks hetzelfde blijven, of omdat ze toen logen en nu de waarheid vertellen of omgekeerd, of omdat ze dus sowieso continu liegen. Dat fascineert me dus wel.

Totaal off-topic maar hierdoor word ik dus wel heel nieuwsgierig; waarom houd je zulke dingen bij??? Ik bedoel; het boeit me echt niet of een OP geschreven wordt door een trol, een oud-gediende, een nieuwe TO of een gewisselde nick. Als het interessant is, is het interessant. Is het dat niet, dan niet.

Er zijn een stuk of wat nicks die ik ken, maar ik denk niet dat ik veel verder kom dan een stuk of 20. En als die wisselen van nick zal ik daar niks van merken. Eén of twee uitzonderingen daargelaten. Ik bedoel; mocht Elle ooit terugkeren onder een ander nick vermoed ik dat zelfs ik dat wel doorheb ;-D .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Onderhuidse reacties (wees dan een vrouw)

Gevalletjes cognitieve dissonantie (maar daar heb je meer jezelf mee dan mij).
Alle reacties Link kopieren
- Een gekopieerd nieuwsbericht als OP.

- Een bizarre OP van iemand die net lid is geworden.

- Een TO die niet meer komt reageren.

- Mensen die zelf dingen invullen terwijl de OP/forummers dat niet gezegd hebben.

- Hij wilt.

- Hun willen.

- Heel vaak het nooit weten hoe een topic afloopt. Bijv die TO wiens borst naar zweet smaakte en niet geloofde dat er ook een zweetklier bij je tepel zit. Die zou naar de huisarts gaan... ja en toen? Daar ben ik dan benieuwd naar.

- Mensen die heel stellig feitelijke informatie verkondigen die onjuist is. Hoe vaak mensen overtuigd zijn van hun verzonnen of ergens opgepikte verhalen en dat als waarheid presenteren komt verbazend vaak voor.

- Forummers die altijd keihard zwart/wit reageren.

- Lange posts zonder hoofdletters en leestekens.

- Zwelgers.

- Mannen die erg onzeker zijn en hier blijkbaar bevestiging zoeken voor hun keuzes.

en vast nog 300 andere dingen waar ik me aan erger.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
18-07-2019 23:28
Totaal off-topic maar hierdoor word ik dus wel heel nieuwsgierig; waarom houd je zulke dingen bij??? Ik bedoel; het boeit me echt niet of een OP geschreven wordt door een trol, een oud-gediende, een nieuwe TO of een gewisselde nick. Als het interessant is, is het interessant. Is het dat niet, dan niet.
Ik houd nicks ook niet bij, maar herken schrijfstijl, bepaalde taalfouten en bijvoorbeeld het aantal kinderen, een bepaald type huisdier etc. Als dat allemaal hetzelfde is, maar bij 1 nick heeft TO zelf een ernstige ziekte en bij de volgende nick heeft haar man diezelfde ziekte gehad, dan valt me dat wel op. En dan vraag ik me wel af wat er daarvan waar is. Maar dat gaat gewoon in mijn hoofd. Ik weet ook dingen over Ceylon aangezien jij al jaren meeschrijft. Ik heb een vrij goed geheugen. Maar jij bent volkomen consistent in je verhalen.
miedo schreef:
18-07-2019 22:40
Ik vind dat Belgische juist grappig.
Ik ook....
Misschien vinden zij onze Nederlandse schrijfstijl ook irritant.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar om je te ergeren aan het feit dat sommige mensen andere woorden gebruiken omdat ze simpelweg uit een ander land komen, maar goed, ieder zijne meug... ;-D

Inderdaad ook erg vervelend dat er bij ieder normaal menselijke onzekerheid meteen gegild wordt dat je dringend therapie nodig hebt.
En idd spelfouten vind ik ook irritant, maar zoals Teau al zegt, als iemand met iets heftigs komt ben je i.m.o niet ergmenselijk als je daarover gaat zeiken...

En als ik toch bezig ben nog een recente ergenis, dat er bij een volkomen onschuldig afspraakje met iemand (een date heet dat tegenwoordig) geroepen wordt dat je weer in je oude valkuil trapt en dat je echt je oude relaties nog niet verwerkt hebt.
Hallo, we gaan koffie drinken/naar de film/gewoon iets leuks doen, geen huwelijksakte ondertekenen...
Sowieso vind ik de standaard date/relatieadviezen hier vrij irritant.
Die tips werken vooral als je je er lekker eigenwijs niet aan houdt ben ik wel achter. (En ik persoonlijk ben daar erg goed in, in eigenwijs doen... :proud: :proud: :proud:)


Wat een heerlijk topic is dit trouwens..!
:$ ;-D
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 19-07-2019 07:34
55.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen (en heel soms mannen) die hun kinderen (geestelijk) door hun nieuwe partner laten mishandelen en die schrijven: ik kan niet kiezen tussen mijn gevoel en mijn verstand.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Uit een hele post één zinnetje halen, dat uitvergroten en lekker uit de context trekken en daarover gaan zitten doordrammen of dom op reageren..
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Mensen zonder gevoel voor humor.
Dat topics als; Hoe vaak eet je patat, altijd eindigt met of je overgewicht heb en wat je BMI is,
Alle reacties Link kopieren
Met stip op 1: Die stomme verhalen van Kiki, moet toch haast geschreven zijn door een man die hoopt dat alle vrouwen zo zijn.

2: Mensen die alleen vanuit hun eigen referentiekader kunnen reageren en dat ook zien als de enige waarheid.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog dat er jaaaaaren geleden een forummer was die altijd de laatste wat die reageerde. En niet vervelend ofzo. Maar super toevallig viel het topic gewoon door nadat zij had gereageerd.

Overigens kunnen sommige mensen een topic echt geweldig dood leggen. Met gemekker of een gestrekt been, zodat mensen gewoon meteen klaar zijn en geen zin meer hebben om te reageren.
Alle reacties Link kopieren
Een veel te vage topictitel. Vrijwel alle topictitels dus. Vooral "Help" of "Wat moet ik doen?"
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Zojuist: als je last hebt van een huisgenoot, dat je dan het advies krijgt om 'diegene weg te pesten". Wegpesten? Zo laag. Zo onnodig. Zo beschadigend.
Alle reacties Link kopieren
Een topic van 5 jaar geleden weer helemaal naar boven halen door alleen de OP te lezen en dan ook daar een advies op te geven wat helemaal achterhaald is.

Die komt dan in mijn leeslijst en dan hoop ik op een update, maar dat komt dan van een forummer die niet helemaal wakker is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
dubbelvla schreef:
19-07-2019 09:17
Ik weet nog dat er jaaaaaren geleden een forummer was die altijd de laatste wat die reageerde. En niet vervelend ofzo. Maar super toevallig viel het topic gewoon door nadat zij had gereageerd.

Overigens kunnen sommige mensen een topic echt geweldig dood leggen. Met gemekker of een gestrekt been, zodat mensen gewoon meteen klaar zijn en geen zin meer hebben om te reageren.
Nou ben ik nieuwsgierig, wie was dat dan? ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
"Die" in plaats van "hij" (...zegt die tegen mij, wil die niet meegaan...= zegt hij tegen mij, wil hij niet meegaan etc. )

Het valt overigens wel op dat hierop haast geen commentaar op wordt gegeven, in tegenstelling tot het foute 'hij wilt...'
Alle reacties Link kopieren
schorpioentje28 schreef:
19-07-2019 08:33
Uit een hele post één zinnetje halen, dat uitvergroten en lekker uit de context trekken en daarover gaan zitten doordrammen of dom op reageren..
Dit ja. En forummers die je in zo'n beetje iedere pijler en ieder topic terugziet met hun zure reacties. Vraag me altijd af of dat in het dagelijks leven ook echt zulke negatieve mensen zijn, of vooral die kant anoniem op een forum tentoon spreiden omdat het daar toch geen gevolgen heeft voor de echte wereld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven