Viva moodkillers

18-07-2019 20:11 369 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij nou een echte moodkiller sfeerdoder hier op het forum? Waar gaan jouw haren direct van overeind staan?
dubbelvla wijzigde dit bericht op 20-07-2019 12:07
7.96% gewijzigd
MissMaran schreef:
19-07-2019 18:27
Dat op sommige topics de reageerders elkaar napraten, elkaars meningen overnemen en soms zelfs dezelfde woorden en hele zinnen gebruiken van hun voorgangers.

Dat sommige forummers op echt elk topic reageren, alsof ze overal evenveel verstand van hebben.
Ja, dat je 500 keer dezelfde tips krijgt.
Of bij ieder minuscuul relatieprobleempje gaan 80 mensen zeggen dat je bij hem weg moet gaan.
Zo vermoeiend...
Nouschi schreef:
19-07-2019 13:55
Als je mee hebt gezocht voor schoenen, jurk oid en totaal geen reactie van TO krijgt. :@
Dat vind ik altijd zulke leuke topics, erg jammer als er dan niet gereageerd wordt.
Dat je bij je man weg moet rennen als hij geen rode loper voor je klaar legt.
dat als iemand zijn/haar hart lucht de 1e reactie is van iemand die niets zegt over het verhaal maar even attendeert op een taalfoutje.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-07-2019 18:16
De verwachtingspatronen.
Alsof er een soort sjabloon zou bestaan die de gemiddelde Vivaforummer uitkotst.
Eens (met het sjabloon denken) behalve dan dat ik denk dat er geen gemiddelde bestaat. Wel gewoon mensen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
19-07-2019 19:57
Eens (met het sjabloon denken) behalve dan dat ik denk dat er geen gemiddelde bestaat. Wel gewoon mensen.
Nee joh, we zijn allemaal anders, met allemaal onze hebbelijk- en onhebbelijkheden.

Zoals ik al eerder schreef. Niets menselijks is ons vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-07-2019 20:11
Nee joh, we zijn allemaal anders, met allemaal onze hebbelijk- en onhebbelijkheden.
Ik niet. Ik ben net als alle anderen. En ik heb altijd gelijk. en dat is allemaal de schuld van de moslims
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Postings waar alleen een youtube linkje in staat zonder omschrijving. Vooral in topics waar om favoriete liedjes wordt gevraagd. Ik wil graag weten waar ik op klik.
Ik vind hier dingen van.
feow schreef:
19-07-2019 20:13
Ik niet. Ik ben net als alle anderen. En ik heb altijd gelijk. en dat is allemaal de schuld van de moslims
Tja...
Ik vind het wel grappig hoe streektaal, ook verschillende stadstaalgebruiken tot verwarring kan leiden, zelfs tot ruzieachtig cynisme aan toe.
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar dat op Viva dingen echt heel anders lijken dan dat ze in het echt zijn. Zo is de Viva mening A. terwijl het in het echt B. is. Maar B. wordt dan weer aso gevonden.
En dan twijfel je soms: Ben ik nou zo gek/tokkie/aso of?
TsumTsum schreef:
19-07-2019 20:39
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar dat op Viva dingen echt heel anders lijken dan dat ze in het echt zijn. Zo is de Viva mening A. terwijl het in het echt B. is. Maar B. wordt dan weer aso gevonden.
En dan twijfel je soms: Ben ik nou zo gek/tokkie/aso of?


Heb je een voorbeeld?
Dat openingsposts juist altijd het tegenovergestelde uitlokken. Fictief voorbeeld:

Topic 1: X is het gaafste liedje ter wereld! Vervolgens 100 reacties van mensen die X het slechtste lied óóit vinden en een TS die nooit meer terugkeert. Topic 2: (diezelfde) X is het slechtste liedje ter wereld! Vervolgens 100 reacties van mensen die X het gaafste lied óóit vinden.

En dan met álles dus hè. Begin je een pro suiker in de brinta topic, dan vallen alle suiker is evil-types over je heen. Begin je een anti suiker in de brinta topic, dan vindt iedereen je een doorgeslagen hipster.
anoniem_366940 wijzigde dit bericht op 19-07-2019 20:43
0.17% gewijzigd
TsumTsum schreef:
19-07-2019 20:39
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar dat op Viva dingen echt heel anders lijken dan dat ze in het echt zijn. Zo is de Viva mening A. terwijl het in het echt B. is. Maar B. wordt dan weer aso gevonden.
En dan twijfel je soms: Ben ik nou zo gek/tokkie/aso of?
Nee, dat ben je niet!!!

Viva lijkt het echte leven te projecteren, maar dat is het vaker niet dan wel.
Sabeltandcavia schreef:
19-07-2019 20:15
Postings waar alleen een youtube linkje in staat zonder omschrijving. Vooral in topics waar om favoriete liedjes wordt gevraagd. Ik wil graag weten waar ik op klik.

Dat vind ik ook vervelend.
PoesinBoots schreef:
19-07-2019 20:41
Heb je een voorbeeld?
Laatst dat topic over muziek in de tuin. Dat was ook overdag op normaal/zacht volume echt not done. En als je binnen muziek aan had staan met een raam open moest je maar een koptelefoon op zetten zodat de mensen er buiten geen last van hadden.

Ik hoor in de zomer overal muziek niemand klaagt behalve als het veel te hard staat bij feestjes.
TsumTsum schreef:
19-07-2019 20:55
Laatst dat topic over muziek in de tuin. Dat was ook overdag op normaal/zacht volume echt not done. En als je binnen muziek aan had staan met een raam open moest je maar een koptelefoon op zetten zodat de mensen er buiten geen last van hadden.

Ik hoor in de zomer overal muziek niemand klaagt behalve als het veel te hard staat bij feestjes.

Oh echt. Dat hoort er toch gewoon bij als je dicht op elkaar woont.
Nou zou ik best willen dat ik mijn buren nooit hoorde hoor, lijkt me zalig. (Ik woon naast dom schreeuwvolk)
Maar over ieder geluidje of muziek klagen.. nee zeker niet.
Alle reacties Link kopieren
Tamago schreef:
19-07-2019 20:41
Dat openingsposts juist altijd het tegenovergestelde uitlokken. Fictief voorbeeld:

Topic 1: X is het gaafste liedje ter wereld! Vervolgens 100 reacties van mensen die X het slechtste lied óóit vinden en een TS die nooit meer terugkeert. Topic 2: (diezelfde) X is het slechtste liedje ter wereld! Vervolgens 100 reacties van mensen die X het gaafste lied óóit vinden.

En dan met álles dus hè. Begin je een pro suiker in de brinta topic, dan vallen alle suiker is evil-types over je heen. Begin je een anti suiker in de brinta topic, dan vindt iedereen je een doorgeslagen hipster.
:mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Moodkillers:
Leeggehaalde OP's.
Betweterige types die keer op keer onder een nieuwe nick terugkomen.
Bewust kwetsende opmerkingen en afzeiken.
Het ons-kent-ons toontje op napraat.
Niet openstaan voor de mening van een ander.
Spelfouten, interpunctie.
Off-topic geleuter.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-07-2019 10:40
Ja, en de meesten die daarover vallen maken constant fouten met wat en dat.
:rolling:
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
Alle reacties Link kopieren
Technisch/beleid:
- Lees ook. Vooral Kiki met haar natte kletskut en haar puberverhaaltjes
- de 'toon meer' knop. Ik heb net een topic gelezen met 100+ pagina's en elke fucking pagina moet ik daarop klikken en dan ook nog opletten dat ik niet op een of andere advertentie klik. En als ik mijn telefoon per ongeluk even scheef gehouden heb moet ik f5en en dan &#¥& weer op die 'toon meer' knop klikken. Je kan niet meer lekker doorlezen en daardoor ben ik hier echt veel minder vaak dan voorheen. Terwijl die knop er waarschijnlijk is, omdat ze hopen op meer doorklikken op advertenties. En ik forum graag mobiel, omdat ik dat lekker op de bank kan doen of in de pauze op mn werk.
- Dat er onredelijk gemodereerd wordt. Gewoon niet zo spastisch doen, behalve bij extreem grensoverschrijdend gedrag.
- de stafknop. Als er echt iets aan de hand is (bijvoorbeeld toen bij die gekke Claudio) dan horen ze t wel op de modpagina. Verder vind ik thet erg kinderachtig gedoe dat onnodige bans oplevert.
- dat je geen medisch advies/diagnose meer mag geven. Ik snap best wel dat je niet mag zeggen "nou aan de hand van je beschrijving denk ik aan het syndroom van huppeldepup met een levensverwachting van vier en een halve maand". Maar ervaringen van lotgenoten of 'Ik denk dat je verkouden bent, neusspray met zout helpt mij altijd goed" of "Mijn zoontje heeft ook ADD en die is erg gebaat bij een behandeling van arts X in Y" moet kunnen. Daarom krijg je nu ook elke keer reacties als ga in therapie of ga naar de huisarts.

Forumgedrag:
- TO die na OP niet meer reageert.
- Mensen die me zoon/dochter/moeder/whatever en hij wilt schrijven.
- Alle rechtse borstkloppers op de actueelpijler
- Sowieso vind ik de hele actueelpijler kut. Ik hou van een goede politieke discussie, maar is door de mensen die daar nu de dienst uitmaken niet meer mogelijk helaas. Vroeger was dat heel anders en een van de redenen dat ik graag op het forum te vinden was.
- Forummers met perfecte levens die zich niet voor kunnen stellen dat het leven soms niet maakbaar is.
Alle reacties Link kopieren
De onmiddelijke bijval die enkele mannelijke forummers altijd krijgen, ongeacht wat ze beweren.
Een topic dat me wel leuk lijkt, maar dat ik het pas ontdek als het 10+ pagina's heb en ik vind dat ik er niet op reageren kan voor ik alles doorgelezen heb. Dan ben ik opeens weer een half uur verder..

Zou met deze input mogelijk zijn het meest verschrikkelijke topic ooit te construeren? Helaas kunnen we er niet lang van genieten want de OP moet ook weer snel verwijderd worden om moodkiller #1 te worden.
Alle reacties Link kopieren
Het klussen op de zwangerschapspijler. En nóg erger: de één na de ander die dan net even moet laten merken dat dat stom is en een verwijzing naar klusprojectjes maakt.
aviv_13 schreef:
19-07-2019 23:40
Zou met deze input mogelijk zijn het meest verschrikkelijke topic ooit te construeren?
Let's do it.
Hihi.
Alle reacties Link kopieren
"Hallo! Ik heb een hele lieve vriend, hij doet alles voor me en onze relatie is zoooo leuk! Maar nu heb ik toch een probleempje, want....." en vervolgens een lap tekst met wat er allemaal zwaar klote is aan diezelfde lieverd in die oh zo fijne relatie.
Altijd weer bijzonder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven