Vivamod

21-10-2010 16:42 4467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.

* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?

Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.

* Waar blijft een reactie van de angels?

De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.

* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?

Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).

* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?

Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.

Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.

Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.

groetjes, Naomi
Heeft Naomi nog steeds de griep? (en geen internet?)
quote:juliaana schreef op 23 november 2010 @ 23:23:

Wat voor actie La India?Zo heet het e-mail adres,...ik vind het wel toepasselijk,...
quote:La India schreef op 23 november 2010 @ 23:27:

[...]

Zo heet het e-mail adres,...ik vind het wel toepasselijk,... Maar waarvoor dan?
quote:zusenzoo schreef op 23 november 2010 @ 23:25:

Heeft Naomi nog steeds de griep? (en geen internet?)Annerieke heeft geschreven dat ze langer ziek zal zijn.
quote:juliaana schreef op 23 november 2010 @ 23:31:

[...]

Maar waarvoor dan?

Nou,...eh,...actie? Niemand krijgt een antwoord op forum@viva.nl dan is de volgende stap > overige vragen! En die kunnen naar actie@viva.nl.

Verder alles goed Juul?
quote:La India schreef op 23 november 2010 @ 23:33:

[...]

Nou,...eh,...actie? Niemand krijgt een antwoord op forum@viva.nl dan is de volgende stap > overige vragen! En die kunnen naar actie@viva.nl.

Verder alles goed Juul?

Ja hoor, alles goed.

Je post komt alleen zo vanuit het niets en je zet er niet bij waarom daarom lastig te plaatsen.
Het lijkt me toch niet zo gek, dat mails niet zo rap beantwoord worden nowadays.. Anderhalve koeienkop, die dit forum nu beheerd.

* disclaimer: Ik vind de Angels geen koeienkoppen. Dus ik hoef geen ban wegens beledigen. Dank bij voorbaat.
Ach, ik wacht nu al een maand op antwoord. Zal wel ergens in de grote Viva doofpot beland zijn.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
" even een aanmoediging" Hou vol dames!!!
Ja precies, DS; Hou vol, dame!
quote:Bambi schreef op 24 november 2010 @ 00:14:

Ja precies, DS; Hou vol, dame!

sorry ik bedoel meisjes
quote:meds schreef op 24 november 2010 @ 00:13:

" even een aanmoediging" Hou vol dames!!!

Je bedoelt: "Veel sterkte en beterschap, liefste Naomi en Annerieke!"

Ik heb hier 2 weken niet gelezen en met mezelf gewed dat er niks zou gebeuren. Heb ik die weddenschap gewonnen?
Je hebt een beetje verloren

Qua moderating is het allemaal heel summier, nergens een angel te bekennen(vrij spel voor allerlei gespuis dus) en op vragen hier of per mail wordt door niemand gereageerd.

Maar er is wèl nieuws van Annerieke; Naomi is voor lange(re) tijd uit de roulatie en ze zijn bezig nieuwe angels (betaalde geloof ik) te werven die niet op het forum actief zijn. Maar dat duurt uiteraard nog wel even....
Met als aanvulling op Luna; er is ook een tijdelijke Vivamod2 aangesteld. Ik heb hem/haar alleen nog niet gezien.
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Oh, dat was me ontgaan. Niet zo vreemd als diegene ook nergens op het forum te bekennen is.
Ik vind het forum reuze rustig nu, dus dat summiere engelen is toch nog ergens goed voor.

Beterschap Naomi!

Welkom Mod2, ook al hebben we je nog niet mogen ontmoeten.
Het is inderdaad lekker rustig. Alleen jammer dat spammerts, trollen en viespeuken nu redelijk vrij spel hebben.
Ach, ook dat valt wel mee volgens mij.

Ik heb het vermoeden dat de angels weer op de achtergrond opereren en niet meer duidelijk aanwezig zijn.
quote:luna1 schreef op 24 november 2010 @ 13:46:

Het is inderdaad lekker rustig. Alleen jammer dat spammerts, trollen en viespeuken nu redelijk vrij spel hebben.Ach, die krijgen vanzelf wel het hele forum over zich heen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
who needs a moderator anyway!
Ik hoop dat ze snel weer terugkomen, sommige topics en forummers blijven zo veel te lang hangen.
Over welke topics heb je het dan vraag ik mij af?

De sfeer is uitstekend de laatste paar weken, als de engels gewoon alleen de spammerts bannen is het helemaal perfect.
Als ik even mag inhaken:

Wij zijn niet weg hoor! We zijn druk bezig, en als ik voor mijzelf spreek, veel 'achter de schermen'. Het is gewoon drukker omdat we 2x zoveel werk hebben, maar het is geen bewuste keuze om minder zichtbaar te zijn op het forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven