Vivamod

21-10-2010 16:42 4467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.



* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?



Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.



* Waar blijft een reactie van de angels?



De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.



* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?



Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).



* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?



Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.



Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.



Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.



groetjes, Naomi
Fijn dat jullie er nog zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nu iig erg fijn, zonder dat gezuig en gezeur.
Alle reacties Link kopieren
Nou, laat ook maar. Ik vind het ook wel fijn zonder dat gezuig enzo, zoals ZeZ zegt, moet ik natuurlijk niet zelf beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Hey is er een heel topic foetsie?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben de tijdelijke vervanger van Naomi, zoals Annerieke vorige week al aangaf. Bij deze een kleine update: wij inventariseren nu alle vragen die via de mail binnenkomen. Ook leggen we nu de laatste hand aan de nieuwe forumregels, dat duurde helaas wat langer dan verwacht.



We verwachten dat deze nieuwe regels midden volgende week bekend zullen zijn en houden jullie op de hoogte.



Groeten!



Communitymanager Viva
Alle reacties Link kopieren
Beste Vivamod2, of wat is je naam? Van harte welkom!!!



Is het voldoende als je je vraag in dit topic hebt gesteld of moet je nog apart naar forum@viva.nl een email sturen?



Waar mijn vraag over gaat kan denk ik alleen een angel doen, of is de taak van een angel maar die hebben mijn vraag hier op dit topic niet opgepakt.



Graag hoor ik wat ik nu het beste kan doen.



Groeten MV.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Welkom Vivamod2,

En "May the force be with you."
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het welkom in het warme Viva-bad!



@MV: Reacties op de post van Annerieke graag per mail versturen naar forum@viva.nl.



Thanks!
Haha humor heb je in ieder geval wel, dat is mooi.



Welkom en sterkte (dat zal je wel nodig hebben ).
Alle reacties Link kopieren
Welkom mod 2. Nou idd sterkte zal je wel nodig hebben het kan er hier af en toe wild aan toegaan hoor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivamod2 schreef op 25 november 2010 @ 15:46:

Bedankt voor het welkom in het warme Viva-bad!



@MV: Reacties op de post van Annerieke graag per mail versturen naar forum@viva.nl.



Thanks!



Ik gooi je even voor de zekerheid een zwembandje toe.



Nee ik heb geen reactie op de post van Annerieke, een vraag over twee blogs en topics van mij die onder Angel 5 haar naam stonden, nu angel 5 er niet meer is, zijn mijn topics met foto's waar veel werk en geld in is gestoken weg, en dat wil ik graag snel hersteld zien worden.



Die vraag staat hier op dit topic. Ik wil als het handiger is het wel opnieuw stellen hoor op jullie emailadres. Maar ik denk dat het voor de angels zo te herstellen is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivamod2 schreef op 25 november 2010 @ 14:37:

Hallo allemaal,



Ik ben de tijdelijke vervanger van Naomi, zoals Annerieke vorige week al aangaf. Bij deze een kleine update: wij inventariseren nu alle vragen die via de mail binnenkomen. Ook leggen we nu de laatste hand aan de nieuwe forumregels, dat duurde helaas wat langer dan verwacht.



We verwachten dat deze nieuwe regels midden volgende week bekend zullen zijn en houden jullie op de hoogte.



Groeten!



Communitymanager Viva



Oh fijn. Betekent dat ook dat ik nu binnen afzienbare tijd een reaktie mag verwachten over mijn ban van een maand ?

Die maand is inmiddels weliswaar voorbij maar ik wil toch wel graag antwoord. En het terugdraaien van die ban.

Ik heb hem al uitgezeten dus maak er maar een tegoedbon van.

BIj het huidige banbeleid kan die nog van pas komen denk ik.

Alvast bedankt !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet vivamod, maar... MV, bedoel je deze?



Paasblog



Ik kan ´m gewoon lezen hoor. En de foto´s zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:esbee schreef op 25 november 2010 @ 21:55:

Ik ben niet vivamod, maar... MV, bedoel je deze?



Paasblog



Ik kan ´m gewoon lezen hoor. En de foto´s zien.



Ja die en die van Koninginnedag bedoel ik. Maar er horen topics bij. Angel 5 heeft die topics erbij geopend. En de foto's zijn bij Viva/of onder de Angelaccount. Nu angel 5 weg is en al haar topics off zijn, zijn ook die foto's weg uit het topic/s. Afgezien dat ik de goeie foto's niet heb, kan ik die ook niet toevoegen in een andermans topic. Een andere Angel kan dat wel doen.



Maar bedankt Esbee, die blogs/topics bedoelde ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Even vlug gekeken: alweer honger... grrrr...
MV die dingen zijn `zoek` omdat het de lekkere trek teveel oproept, zeker zo aan het einde van de avond
Alle reacties Link kopieren
Lullie zijn lief .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 november 2010 @ 22:53:

Lullie zijn lief .

Lullie worre dik...

(gelukkig een mooi karakter, da's ook wat...)
Alle reacties Link kopieren
quote:Djaza schreef op 25 november 2010 @ 23:08:

[...]



Lullie worre dik...

(gelukkig een mooi karakter, da's ook wat...)En vergeet niet, nóg meer body om van te houden!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ha Modje 2 oftewel Vivacommunitymanager welkom en veel succes in je nieuwe functie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 november 2010 @ 23:12:

[...]



En vergeet niet, nóg meer body om van te houden! Zo is 't! Karakter wordt tegenwoordig ook zò overschat...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 november 2010 @ 18:30:

[...]





Ik gooi je even voor de zekerheid een zwembandje toe.



Nee ik heb geen reactie op de post van Annerieke, een vraag over twee blogs en topics van mij die onder Angel 5 haar naam stonden, nu angel 5 er niet meer is, zijn mijn topics met foto's waar veel werk en geld in is gestoken weg, en dat wil ik graag snel hersteld zien worden.



Die vraag staat hier op dit topic. Ik wil als het handiger is het wel opnieuw stellen hoor op jullie emailadres. Maar ik denk dat het voor de angels zo te herstellen is.Hier staan alle blogs van Angel5: http://www.viva.nl/category/angel5/



Oranjerecepten: http://www.viva.nl/2010/0 ... ng-tongrolletje-spinazie/



Paasrecepten: http://www.viva.nl/2010/0 ... ekker-eenvoudig-recepten/



Sorry, iemand anders had het al gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Die topics zijn er ook gewoon nog.

De foto's in die topics staan blijkbaar niet meer op 'Mijn album' maar ik denk niet dat de huidige Angels, of Vivamod daar iets aan kan veranderen.
Alle reacties Link kopieren
MV, als je het hebt over die foto's die nu niet meer zichtbaar zijn in 'mijnalbum', daar kunnen wij ook niet bij, ik vrees dat former Angel 5 dat album prive had aangemaakt. Het was in ieder geval geen album dat we met z'n allen deelden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva Angel1 schreef op 26 november 2010 @ 10:59:

MV, als je het hebt over die foto's die nu niet meer zichtbaar zijn in 'mijnalbum', daar kunnen wij ook niet bij, ik vrees dat former Angel 5 dat album prive had aangemaakt. Het was in ieder geval geen album dat we met z'n allen deelden.



Oke, duidelijk. Ik zal Angel 5 mailen of ze die foto's nog heeft. Mocht ze die hebben en mij toesturen, kunnen jullie ze er dan wel voor mij weer inzetten?



Of dat ik een nieuw topic maak en dat jullie de reacties in het nieuwe topic willen zetten?



Ik mail Angel 5 even of ze uberhaupt nog de foto's heeft, ik kan mij voorstellen dat ze ze niet meer heeft.



Bedankt voor je antwoord Angel 1!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven