Vraag het de mods, deel 6!

24-01-2023 09:29 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En na zo'n 10 maanden in een hand vol te hebben geschreven zijn we toe aan het volgende deel! :cheer:

En zo gaan we rustig aan weer door met vragen beantwoorden ;) .

In dit topic beantwoorden wij vragen aangaande beleid, waarom wel/niet een ban/waarschuwing.

Persoonlijke vragen voor de moderators kunnen hier ook gesteld worden. Of je antwoorden gaat krijgen is de vraag :P .

Voor vragen over waar een topic is gebleven, melden van bugs, anonimisatie verzoeken, meldingen over het forum kunnen jullie terecht in het CM topic. overig/centraal-moderatortopic/list_messages/492553#

Het kan weleens door elkaar lopen, dat is geen probleem ;) .

Hoe plak je een plaatje?

Het linkadres van je afbeelding neerzetten tussen [img] en [/ img] (maar dan wel zonder spaties) of het plaatje onder je bericht (naast de smiley) waar een berg met zonnetje op staat aanklikken en dan het linkadres ertussen zetten.

OP deel 1;

viewtopic.php?f=8&t=463036&p=31440917&start=#p31440917

OP deel 2;

viewtopic.php?f=8&t=464410&p=31556082&start=#p31556082

OP deel 3; viewtopic.php?f=8&t=467270&p=31828193&start=#p31828193

OP deel 4;
viewtopic.php?t=471858&p=32287716&start=#p32287716

OP deel 5;
overig/vraag-het-de-mods-deel-5/list_messages/488327#

Met vriendelijke groetjes,

Het mod team!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
29-06-2023 17:52
Snug schreef dit allemaal niet hoor. Ze schreef iets wazigs over samenwerking met de buik en emotieregulatie. En ze wilde blijkbaar geen linkjes geven om haar betoog te onderstrepen.
Dit lijkt mij nogal overdreven. En we kunnen het niet nagaan maar ik heb het anders begrepen. Ik vind het ernstiger dat een mod meedoet met het afbranden.
Ik weet echt niet wat ik lees.
Zo wazig is het niet in mijn optiek. Dat iemand niet meteen de juiste bronvermelding bij de hand heeft wil niet zeggen dat het niet klopt toch?
Socks schreef:
29-06-2023 17:57
Dit lijkt mij nogal overdreven. En we kunnen het niet nagaan maar ik heb het anders begrepen. Ik vind het ernstiger dat een mod meedoet met het afbranden.
Nee hoor ik overdrijf niks.

Of er meteen een ban op had moeten volgen waag ik achteraf gezien ook te betwijfelen, want zweefteven hebben ook recht van bestaan tenslotte. Maar dat die post is weggehaald is niet meer dan terecht en een waarschuwing was in ieder geval ook helemaal op zijn plaats.

Maar goed, wat lul ik ook. Jij bent vriendjes met Snug en ik ben een vuige naprater dus we komen er toch niet uit.
Jullie kunnen de napraat niet vinden? Er is ook een 2.0 voor de liefhebber
Anderlicht schreef:
29-06-2023 17:58
Zo wazig is het niet in mijn optiek. Dat iemand niet meteen de juiste bronvermelding bij de hand heeft wil niet zeggen dat het niet klopt toch?
De linkjes waar Rik nu mee is gekomen zijn niet wazig, wat Snug in de verwijderde post schreef was wazig.
Lady*Voldemort schreef:
29-06-2023 18:01
Nee hoor ik overdrijf niks.

Of er meteen een ban op had moeten volgen waag ik achteraf gezien ook te betwijfelen, want zweefteven hebben ook recht van bestaan tenslotte. Maar dat die post is weggehaald is niet meer dan terecht en een waarschuwing was in ieder geval ook helemaal op zijn plaats.

Maar goed, wat lul ik ook. Jij bent vriendjes met Snug en ik ben een vuige naprater dus we komen er toch niet uit.
Hoezo ben ik vriendjes met Snug? Ik vind de bejegening niet oké en het maakt mij dan niet uit welke naam daar staat. Duidelijk zo? Jouw naam had daar ook kunnen staan.
Socks schreef:
29-06-2023 18:06
Hoezo ben ik vriendjes met Snug? Ik vind de bejegening niet oké en het maakt mij dan niet uit welke naam daar staat. Duidelijk zo? Jouw naam had daar ook kunnen staan.

Haha, vandaar die vriendelijke toevoeging over mijn plasje zodra je mijn naam zag. En al die andere gezellige posts toen je andere napraters ontwaarde. Hou toch op joh.
Lady*Voldemort schreef:
29-06-2023 18:08
Haha, vandaar die vriendelijke toevoeging over mijn plasje zodra je mijn naam zag. En al die andere gezellige posts toen je andere napraters ontwaarde. Hou toch op joh.
Dat is toch zo, van dat plasje. En dat je toevallig veel op napraat zit, blijkbaar zijn dat de mensen die zo negatief reageren. Ik reageer op de negatieve reactie en niet op napraters. Dat heb je dus zelf veroorzaakt.
En nu ga ik aandacht besteden aan wat belangrijk is. Fijne dag.
Socks schreef:
29-06-2023 17:57
Dan maar vertrouwen op de mensen die het wel gelezen hebben hè.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Anderlicht schreef:
29-06-2023 17:58
Maar het klopte niet.

David Dunning
Socks schreef:
29-06-2023 18:14
Juiste informatie over autisme is zeer belangrijk, dus het verwijderen van de onzinpost van Snug ook.

David Dunning
Socks schreef:
29-06-2023 18:14
Ah, dus het afzeiken van napraters is achteraf gezien toch niet zo belangrijk? Wat fijn dat je dat nu inziet. Het forum wordt daar vast een stuk gezelliger op.
Merys schreef:
29-06-2023 18:02

Ik denk dat die stuk is? :mrgreen:
Merys schreef:
29-06-2023 18:02
Alsof jij hier nooit hebt lopen te zuigen.
Lady*Voldemort schreef:
29-06-2023 20:02
Alsof jij hier nooit hebt lopen te zuigen.

Of jij. Ik doelde overigens niet op jou.
Socks schreef:
29-06-2023 16:19
Daar kun je toch normaal op reageren of het causaal dan wel een correlatie betreft? Lijkt mij geen reden om iemand te gaan afbranden als jij het beter denkt te weten. En dat daar ook nog een mod aan meedoet.
Pardon, waar doe ik aan mee?

Blijkbaar heb je de posting zelf niet gelezen. Ik kan er natuurlijk niet direct uit quoten want het is bewust weggehaald, maar geloof me, de posting las heel naar. En dat is alles wat je hoeft te weten. Wij hebben de keuze gemaakt deze te verwijderen en een ban uit te delen. Kun je het mee eens zijn of niet,
beiden is prima. Wij vinden het belangrijk dat dit soort postings niet blijven staan omdat er al zoveel mis- en desinformatie wordt verspreid over ASS wat alleen maar stigmatiserend werkt en dat juist doorbroken moet worden.
En dat heeft niets te maken met postings plaatsen over intuïtie, daar had het niks mee van doen.

En hier moet je het dan nu maar verder mee doen.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Tussen alle gezelligheid door, mag ik vragen om Entertainment nog een keer een tik te geven? Is weer terug.

Oude_Man_2 schreef:
25-06-2023 08:37
Reizen, Gezondheid, Corona, Actueel, Oekraïne, Entertainment, lijf en lijn, eten, mode, zwanger, thuis, klussen, sport

Bedankt!
Goed. Wáár in de huisregels staat dat quoten niet mag? En waarom laat je die quote dan bij een andere forummer staan ?
Als dat het beleid is krijg je dus dat men iets heel lelijks kan zeggen maar door "niet quoten" te roepen dat weer weghaalt en de vermoorde onschuld speelt. Lijkt me niet echt wenselijk.

En daarnaast, sneuneus is schelden? Really? Welke sneeuwvlok heeft dat bedacht?
anoniem_651d8b4dbc566 wijzigde dit bericht op 01-07-2023 14:50
36.11% gewijzigd
Lieve Mods, mag ik op anoniem?

Gaat me weer veel te veel tijd in zitten, daar zijn nuttiger invullingen voor.
Veel plezier nog allemaal
:hello:
Merys schreef:
30-06-2023 22:11
Goed. Wáár in de huisregels staat dat quoten niet mag? En waarom laat je die quote dan bij een andere forummer staan ?
Als dat het beleid is krijg je dus dat men iets heel lelijks kan zeggen maar door "niet quoten" te roepen dat weer weghaalt en de vermoorde onschuld speelt. Lijkt me niet echt wenselijk.

En daarnaast, sneuneus is schelden? Really? Welke sneeuwvlok heeft dat bedacht?
Ondanks dat het niet in de huisregels staat vinden wij het wel zo netjes dat als iemand het vraagt het gewoon niet te doen. Hoeveel onzin jij dat ook vind. Verder is alleen het bericht weggehaald en heb je geen waarschuwing of ban ontvangen en waren daar best gronden voor geweest zoals provoceren. Wat betreft de andere forumster die het had gequote die heeft het bericht aangepast en het verwijderd dus dat is prima.

Is er ergens gewist voor sneuneus? Ik heb echt geen weet hiervan. Als je het bericht kunt staffen kijk ik ernaar, de logs uitpluizen heb ik geen tijd voor.

Volgens mij zeg ik nergens dat het onzin is .
Maar helder, ik weet nu dat ik zwaar uit de bocht mag vliegen zolang ik er maar "niet quoten" bij zet.
Handig.
Sneuneus zal ik even staffen, het is weggehaald idd.
Merys schreef:
01-07-2023 16:10
Volgens mij zeg ik nergens dat het onzin is .
Maar helder, ik weet nu dat ik zwaar uit de bocht mag vliegen zolang ik er maar "niet quoten" bij zet.
Handig.
Sneuneus zal ik even staffen, het is weggehaald idd.
Dat klopt, ik heb het weggehaald. Je kunt nou niet bepaald stellen dat het liefkozend bedoeld is.

Sjonge jonge jonge, moet het nu wel of niet gestaft?

Ik word echt te oud voor deze sneeuwvlokjes mentaliteit.
In dat licht zal ik even alle opmerkingen aan mijn adres staffen.
Gelijke monniken, gelijke kappen neem ik aan?
anoniem_651d8b4dbc566 wijzigde dit bericht op 01-07-2023 16:17
12.53% gewijzigd
Merys schreef:
01-07-2023 16:10

Handig.

Raar inderdaad.

En komt deze absurde regel dan ook in de huisregels?
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven