Vraag het de mods.

27-05-2020 20:42 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar is hij dan, het feedback topic. Omdat wij graag jullie mening willen horen, feedback willen ontvangen en wat meer willen communiceren openen we dit topic. Laat maar van je horen!

En net als bij het napraattopic en centraal moderator topic hebben we wel een aantal regeltjes om ons aan te houden.

We staan open voor feedback en suggesties, dit betekent alleen niet dat alles maar gehonoreerd wordt.

Laten we op een prettige manier met elkaar communiceren, een discussie is prima maar net als jullie zijn wij ook gewoon mensen.

We zullen proberen om zo snel en zoveel mogelijk de vragen te beantwoorden.

Beleidsvragen mogen, maar vragen over specifieke forummers zullen we niet beantwoorden.

Daarnaast zijn we niet 24/7 online en kan het even duren voor we je antwoorden.

Voorlopig is dit een proef van een maand.

Met vriendelijke groet,

Het moderator team.

Afbeelding

Update 14 juni

Beste forummers,

We zijn er de afgelopen tijd uiteraard druk mee bezig geweest. Ik zie dat het merkbaar is :) . We hebben een lijstje met wat wij als moderators eventueel kunnen veranderen en wat toch echt door de ICT gedaan moet worden. Het punt waar we nu mee bezig zijn is het ban systeem, maar dat blijkt toch best ingewikkeld te zijn omdat je niet alles kunt beschrijven en sommige uitspraken bij de ene forummer wel een ban dient te worden en bij de ander niet zoals jullie ook al in dit topic omschreven. Maar er wordt aan gewerkt en zodra wij het gaan invoeren laten we dit zeker weten.

Moderators

Staf/ban beleid
- op de man alleen slachtoffer
- niet anoniem staffen
- communicatie staf met staffer pb
- pardon permabannelingen
- geen oplopend bansysteem
- strenger modereren op bijv. Racisme, discriminatie, victim blaming, antisemitisme, vrouwenhaat en minder streng op bijv. offtopic in CM
Mods een nummertje geven
Modtopic iedere pijler
Openere communicatie met moderators
Minder ingrijpen bij medisch advies

ICT

Slotje topics
OP aanpassen percentage
Foto's niet meer in quotes maar hyperlinks
Dat je op de laatst gelezen pagina/post komt als je een topic opent i.p.v. je eerste reactie;
Dat je minder, of liever nog: niets meer ziet van mensen die je onder de negeer hebt.
met het pijltje inderdaad bij de betreffende post komen
Smileys goed sorteren en vaste plek.

Mochten we volgens jullie nog iets gemist hebben dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet, de mods.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-06-2020 11:44
43.20% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
SombraOnline schreef:
03-06-2020 14:06
Dus als je betaalt, mag je gewoon losgaan? De smerigste dingen typen en plaatsen? Of hoe bedoel je dat precies.

Juist niet.

Daarom is betalen om te MOGEN forummen ook geen goed plan.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
03-06-2020 14:09
Juist niet.

Daarom is betalen om te MOGEN forummen ook geen goed plan.
Dat is wel wat je zei. ;-D Maar we bedoelen gewoon hetzelfde.
¡Apagando las luces!
*2020* schreef:
03-06-2020 13:40
Willen jullie dit voor elkaar krijgen gaan jullie zeker leden verliezen of het word een mooi forum voor klanten die betalen met gelijkgestemde ( betalende!) stel dat zo iemand een perma ban krijgt en je hebt net betaald ben je mooi je geld kwijt
Goed dat jullie er hopelijk niets mee gaan doen.Het idee al.

missie_m schreef:
03-06-2020 13:55
Of juist geen perma krijgt omdat ie netjes betaald.

Ik word wel vaker anders opgevat dan ik bedoelde. Maar hier reageerde ik dus op.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
03-06-2020 14:02
U vroeg een feedback. Dit topic heeft inmiddels 1968 berichten. Veel berichten gaan over het staffen. Een enkeling wil een forummer of een gequote bericht (van iemand die genegeerd word) niet meer zien in quotes.
Sommigen willen dat een bericht of forummer meer dan één keer gestaft kan worden zoals voorheen. Anderen vinden het stafje uit de anonimiteit.
En owee als dan iemand zich laat anominiseren tijdens een ban.
Maar wel sputteren als iemand een stafje gebruikt. Gesputter over 'lees ook' wat ze niet hoeven aan te klikken.
En dan een enkeling die overal tekeer gaat en mensen blijft beschuldigen gaat vragen om iemand van een openbaar forum te weren omdat die irritant kan forummen.

Kan u het nog volgen? Ik hoop dat u een juiste beslissing in deze hooistapel kan vinden.
Ik kan je prima volgen. En ik denk dat we prima in staat zijn om e.e.a. van elkaar te scheiden.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
03-06-2020 14:18
Ik kan je prima volgen. En ik denk dat we prima in staat zijn om e.e.a. van elkaar te scheiden.
Ik wil die quote functie ook wel kwijt. 🤨

Even de tekst selecteren en schuin maken en/of vet gaat prima en daaronder reageren, gaat prima.

Zo dus.
Geen bijzonderheden
Yasmijn
Zo dus.

Ziet er best oké uit :)
yasmijn schreef:
03-06-2020 14:28

Even de tekst selecteren en schuin maken en/of vet gaat prima en daaronder reageren, gaat prima.

Zo dus.
Ik kan cursief op mijn mobiel slecht lezen. En quotefunctie is op mobiel gewoon het meest gebruiksvriendelijk.
Op m'n laptop typ ik net zo makkelijk de
ervoor en er achter.
redbulletje schreef:
03-06-2020 14:29
Ik kan cursief op mijn mobiel slecht lezen. En quotefunctie is op mobiel gewoon het meest gebruiksvriendelijk.
Op m'n laptop typ ik net zo makkelijk de
Ik kan het prima zien op mobiel.

Door dat quoten zie ik gewauwel die ik niet wil lezen en waar ik me met dag meer aan ga ergeren 😡De negeerfunctie schiet zo zijn doel voorbij.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
03-06-2020 14:28

Zo dus.

Als je op mobiel forumt is dat een stuk lastiger.
Peixe schreef:
03-06-2020 14:45
Ook dat.
Peixe schreef:
03-06-2020 14:45
Ja, dat is wel waar.

Geen last van.
Geen bijzonderheden
Het is toch sowieso vette ellende met die lange quotes. En dan niet eens een echte reactie eronder.
Op dat forum waar ik af en toe een donatie deed kreeg ik regelmatig een ban hoor. Ik had echt niet het idee dat ik dan privileges kreeg ofzo. Dat lag ook niet in mijn verwachtingslijn, ik wilde gewoon een leuk goedlopend forum. En dat kregen we.
Er mag van mij best een soort regel dat je posts langer dan 500 woorden (of minder) niet mag quoten.

Want dan van die enorme stukken en dan alleen +1 van de quoter er onder :facepalm:
Ja er zijn nogal is mensen met heel uitgebreide reacties. Fijn als 5 mensen het ermee eens zijn, maar moet dan alles in de herhaling mee?
yasmijn schreef:
03-06-2020 14:36
Ik kan het prima zien op mobiel.

Door dat quoten zie ik gewauwel die ik niet wil lezen en waar ik me met dag meer aan ga ergeren 😡De negeerfunctie schiet zo zijn doel voorbij.

En dat heb je niet als men citaten schuingedrukt gaat plaatsen?
Cookielover schreef:
03-06-2020 15:05
Er mag van mij best een soort regel dat je posts langer dan 500 woorden (of minder) niet mag quoten.

Want dan van die enorme stukken en dan alleen +1 van de quoter er onder :facepalm:
Of je zegt gewoon: eens met Cookielover.
Geen bijzonderheden
RikM schreef:
03-06-2020 15:10
En dat heb je niet als men citaten schuingedrukt gaat plaatsen?
Daar heb je een punt 😂
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
03-06-2020 14:50

Geen last van.

Van wie was dit nou een quote?
Nou. Dan hoop ik dat er een functie ingebouwd kan worden dat je de quotes van de door jou onder de negeer gezette epistels niet meer kan zien.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
03-06-2020 15:11
Of je zegt gewoon: eens met Cookielover.
Ja, precies.
RikM schreef:
03-06-2020 15:11
Van wie was dit nou een quote?
Peixe. Dat onthou je wel. 😅
Geen bijzonderheden
Ik snap die behoefte aan regels niet zo. Paar basisregels oké, maar niet mogen quoten en andere suffe shit waar dan op beheerd moet worden gaat toch nergens over? Het is hier toch geen kleuterklas?
Oh ja, en geen afbeeldingen kunnen quoten zou ook heel fijn zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven