Vroeger had iedereen hetzelfde in huis ...
maandag 31 december 2018 om 14:19
Volgens mij was het aanbod van gebruiksvoorwerpen en etenswaren vroeger veel beperkter. Ik ben van begin jaren zeventig en meen me te herinneren dat tot halverwege de jaren tachtig er heel veel producten zo ongeveer bij iedereen in huis waren. Plak in dit topic de plaatjes van van alles wat bij je halve familie en kennissenkring te vinden was. Ook producten uit de supermarkt zijn welkom (bv slechts één soort bronwater)

woensdag 9 januari 2019 om 19:52
En wie herinnert zich nog Fabuland?

Was bedoeld voor een leeftijdscategorie tussen Duplo en Lego, maar het werd geen heel groot succes en heeft maar korte tijd (jaren 80) bestaan. Maar dus wel precies rond mijn kleuterleeftijd dus ik speelde er graag mee (bij mijn opa/tante thuis, ik had het niet zelf.)

Was bedoeld voor een leeftijdscategorie tussen Duplo en Lego, maar het werd geen heel groot succes en heeft maar korte tijd (jaren 80) bestaan. Maar dus wel precies rond mijn kleuterleeftijd dus ik speelde er graag mee (bij mijn opa/tante thuis, ik had het niet zelf.)
woensdag 9 januari 2019 om 19:55
Ja Fabuland! Wij hadden in het dorp een fietsenwinkel met ook een hoekje speelgoed. Destijds helemaal geen gekke combi. Ze hadden er veel Fabuland en ik was er gek op. Je kon de Lego er later gewoon aan vast maken (itt Duplo) en ik vond het leuke poppetjes. Geloof dat we zelfs die rode draaimolen van het plaatje nog gehad hebben.
Je kunt méér.

woensdag 9 januari 2019 om 21:16
Zoiets ja. Maar of het deze waren ben ik niet helemaal zeker van.
woensdag 9 januari 2019 om 21:36

woensdag 9 januari 2019 om 22:17
Die hadden wij ook!NYC schreef: ↑09-01-2019 19:52En wie herinnert zich nog Fabuland?
En ik dacht dat we ook de caravan hadden.

woensdag 9 januari 2019 om 22:27
Ik heb hem in het beige en gebruik hem af en toe.COtweepuntnul schreef: ↑09-01-2019 08:15En mijn ouders hadden ook zo'n soort slacentrifuge
Volgens mij doet niemand dat meer, met zo'n ding?

woensdag 9 januari 2019 om 22:29
Toch grappig dat mensen zo'n ding nog hebben. Ik zie het nooit meer.
woensdag 9 januari 2019 om 22:30
Je had ook zakjes met een dolfijn erop. Heerlijk.

woensdag 9 januari 2019 om 22:36
Snoesje666 schreef: ↑08-01-2019 21:25Er is een vrouw vermoord
Aan het gordijnekoord
Ik heb het zelf gezien
Het was op nummer 10
Het bloed liep langs de trap
Het leek tomatesap
Ik nam een lik ervan
Ik werd er misselijk van
Ik bel de politie op
Mijn naam is...
Eejabeejadikkedakketeea