Wat doe jij vandaag? ☀️

01-05-2025 09:41 155 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben vrij, prachtig weer, maar ik kom niet echt tot een planning. Het liefst zou ik naar het strand gaan, maar geen zin in mega-drukte vandaag. Straks een stukje skeeleren door het park en verder weet ik het niet. Wie is vandaag ook vrij? En wie heeft zich vandaag ziek gemeld op het werk? 😉 Lees graag wat jullie allemaal gaan doen vandaag.

Mooie dag gewenst aan een ieder.. 🌼
Gisteren avond een avondwandeling met MonsieurBijoux in het bos gemaakt. Lekker weer en over de Duits/Deense grens heen en terug. Genoten van al die mooie indrukken. 😊🥰
Je pense donc je suis
Ik heb gewerkt en veel kunnen doen. Werk thuis deze week wegens de wegafsluitingen die volop in het nieuws zijn en waar ik precies overheen moet... Heel fijn dat ik thuis kan werken.
Dan begin ik vroeg, rond 07:00 en neem ik op een prachtige dag als vandaag tussen de middag ook even de tijd om lekker buiten te zitten. Nog even een kleine wandeling gemaakt met de hond tussendoor, dus ik heb het nuttige met het aangename kunnen combineren vandaag. Dadelijk nog een verjaardag, dus als het goed is sluit ik de dag ook gezellig af. Voelt bijna als weekend ;-)
Ik heb gewerkt vanmorgen, vanmiddag vrijgenomen en de ramp hier in de stad herdacht. Er komt weer zoveel los.
Geen bijzonderheden
Yas :hug:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Sterkte Yasmijn

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven