Wat doen jullie dit weekend?

13-05-2021 17:06 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik het altijd leuk vindt om te lezen wat andere mensen doen bij deze: Wat zijn jullie plannen deze Hemelvaart dagen? Zaterdagavond viert mijn vader zijn verjaardag in hele kleine kring en verder is het vooral: om 5 uur opstaan zoals altijd, lekker wandelen, sporten en studeren. Vandaag een echte offday met veel nutteloos studieontwijkend gedrag, maar die horen er ook bij.
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend is het laatste weekend van de vakantie. Ik heb mezelf een Thaise massage cadeau gedaan. En daarna komen mijn ouders kijken naar hoe de tuin afgegraven is. Vorig weekend hebben we niet alle moeders/oma’s kunnen bezoeken, dus dat vieren we ook meteen.

Op zondag doe ik meestal wat grotere huishoudelijke taken, terwijl mijn man de kleuter vermaakt. En als het lekker weer is kunnen ze lekker naar de grote speeltuin, en kan ik lekker met een boek op de bank.

Vandaag hebben we een kabouterbos bezocht, en de wasstraat. Dat eerste was heel leuk, het tweede was best spannend. Dus de dag sluiten we nu af met een ijsje <3
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Sowieso hardlopen met mijn man en we hebben een borrel met vrienden, verder nog geen plannen. Ik hoopte op mooi weer maar dat lijkt er niet in te zitten.
Alle reacties Link kopieren
Werken 😷
Alle reacties Link kopieren
Morgen moet ik nog werken, morgenavond ga ik eindelijk naar een vriendin, we wilden al eerder afspreken maar er kwam steeds wat tussen. Nu gaat het eindelijk wel door haha.
Zaterdag willen we een terrasje pakken, hopen dat het goed weer is. Als het maar droog is.
Vandaag uitgeslapen, gelopen en naar de supermarkt gegaan. Morgen hebben we de brug gekregen en mijn vriend gaat afspreken met een vriend. Ik ga wederom uitslapen, hopelijk met de fiets boodschappen doen (regen...?) en wat televisie kijken. Er worden pakketjes bezorgd voor m’n vriends verjaardag dit weekend. Zaterdag gaan we weer hardlopen en daarna willen we een stad bezoeken, hopelijk zit het weer wat mee. Anders doen we iets anders, maar wat weten we nog niet. ‘s Avonds halen we pizza af. Zondag is het standaard de dag dat we beddengoed en handdoeken wassen en het huis schoonmaken en verder soms een boek, soms een krant lezen. Of ergens heen gaan, afhankelijk van zin en weer.
Alle reacties Link kopieren
Lege agenda, mss wandelen met een oud-collega zaterdag, als het weer het toelaat.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Wachten op de keizersnee van aanstaande woensdag
Werken en studeren :)
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
13-05-2021 18:29
Wachten op de keizersnee van aanstaande woensdag
Oe.... heeeeel veel succes.

Er is maar 1 hemelvaartsdag toch? Vandaag zijn man en ik wezen toeren in onze oldtimer. Morgen moeten we gewoon allemaal werken. Voor dit weekend nog geen plannen, hangt ook van het weer af.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
13-05-2021 18:36
Oe.... heeeeel veel succes.

Er is maar 1 hemelvaartsdag toch? Vandaag zijn man en ik wezen toeren in onze oldtimer. Morgen moeten we gewoon allemaal werken. Voor dit weekend nog geen plannen, hangt ook van het weer af.
Dank

Wat voor oldtimer?
Alle reacties Link kopieren
Succes Westerpaviljoen!
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
13-05-2021 18:44
Succes Westerpaviljoen!
Dank je, zal t nodig hebben, ze zat gisteren huilend van de pijn naast me op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
13-05-2021 18:47
Dank je, zal t nodig hebben, ze zat gisteren huilend van de pijn naast me op de bank.
:-(
Alle reacties Link kopieren
Zondag eens kijken of de auto het nog doet en naar mijn tante tuffen.

Hoop vooral dat dit weekend de menstruatie losbreekt, dan ben ik al tevreden. (nee, ik ben niet bang om zwanger te worden, het is duizendmaal erger namelijk overgang)
Alle reacties Link kopieren
Vandaag echt een dagje aangerommeld in en om huis.
Om 8u al met hond en baby 45 min gewandeld.
Was gedraaid, even met oudste bij mijn ouders geweest in de ochtend, boodschap gedaan. Eind middag nog gewandeld met stop in de speeltuin, echt een prima dag.
Wel was het hier echt heel benauwd buiten vanaf 16u en heeft het nu al een tijd geregend.

De komende 3 dagen werken :rolling:
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Schilderen en laminaat leggen.
Gelukkig morgen ook vrij, ikoop wat achter.
Heel druk op 't werk en zou veel liever even niksen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Wat ik altijd doe: kranten/boeken lezen, wandelen, fietsen, series op Netflix en Prime kijken. Misschien iets afspreken met mijn ouders of kind(eren).
Spullen uitzoeken, verder met spullen verkopen, kastje weghalen en leeg maken. En ook te koop aanbieden.

Grotere dichte kast ophalen en verder veel spelletjes spelen, ontwerpen, series kijken, lampenkappen vervangen en fietsen oefenen met de jongste, die moet na de vakantie eerst een flink eind op de fiets en daarna ook op de fiets naar de gymzaal en op haar nieuwe grotere fiets is het ineens heel end. :roll: :-D

En uitslapen, als het lukt.
Alle reacties Link kopieren
Spannend WP.

Ik wil het terras schoonmaken en wat groente bij zaaien zoals tomaat, courgette, komkommer, peper en paprika en wat bloemen zaaien.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag met onze boot het water op geweest. Morgen gaan we naar een klimbos, kinderen gaan klimmen, wij blijven veilig op de grond. Eten mee voor picknick voor als terrasje pakken niet lukt. Zag vandaag een rij voor een terras, dat ga ik niet doen! Zaterdag beetje opruimen enzo. Zondag met mijn moeder naar mijn broer, zijn nieuwe appartement bekijken. Tussendoor onkruid aanvallen in de tuin en ik moet nog drie planten poten. Moet ook nog ergens een keer naar de Action en de Wibra. Heerlijk dat dat gewoon weer kan!
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
13-05-2021 18:43
Dank

Wat voor oldtimer?
Snoek!
Alle reacties Link kopieren
Quarantaine uitzitten tot zondag. Verder veel in de tuin werken. De verfklus konden we nu niet meer uitstellen nu we zo veel thuis zijn. Man moet thuiswerken morgen.
Beetje bakken, Nintendo spelen, knutselen met de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om allemaal te lezen!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag in de tuin gewerkt en lang gewandeld met hond en dreumes; man had met peuter gekookt. Morgen hopen dat we een rondje kunnen fietsen, lunch mee voor aan een picknicktafel onderweg, peuters lievelingsuitje. En boodschappen doen, want zaterdag komen vrienden. Als iemand nog een goede veganistische ovenschotel of maaltijdsoep weet, houd ik me aanbevolen!

Zondag, zoals de meeste zondagen, de puinzooi in huis een beetje aanharken. Misschien nog naar mijn ouders (vorig weekend niet geweest).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven