Wat doen jullie in het weekend?

02-01-2010 21:08 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn het winkelen strand en bos een beetje zat, en lichtelijk verveeld.

Wat gaan jullie morgen doen, en mogen we mee .

ps we wonen in Noord-Holland
Morgen moet ik naar de sportschool van mezelf.
Sneeuwpoppen maken tot ik een ons weeg. Woohoo, 30 minuten beweging per dag.
Helaas, ik woon aan de andere kant van de plas.
Wat is er mis met uitgebreid ontbijten en dan lekker op de bank zitten en niks doen?

Lekker bijkomen van de drukte van afgelopen week.

Of anders idd sporten.

Of wiien.

Of taart of koekjes bakken.
tuurlijk mogen jullie meedoen, ik ben mijn slaapkamer volledig aan het omgooien en er moeten nog zware kasten worden verschoven! Wil je dat ik je even het adres mail en zal ik de koffie en de klusspullen klaar zetten?
Dat zeg ik....
Ik speel een beetje met mijn pik, zoek tieten op internet, drink bier en eet chips en ga laat naar bed. Burps.
Wij doen één keer in de zoveel tijd lekker een dagje sauna, zijn laatst voor het eerst in ongeveer 10 jaar in NL naar een zwembad geweest (en het was leuk!), gaan bij vrienden op bezoek, doen een spelletje samen of met vrienden, gaan lekker tegen elkaar aanhangen met een boek, uitgebreid koken, wandelen etc
Dat zeg ik....
Naar een schaatsbaan?
Dat zeg ik....
Wooooooh, dat wordt een druk dagje morgen .

Ik neem een optie op de slaapkamer verbouwen, de rest valt af.

Heel vervelend maar met mijn pik spelen gaat niet , Sauna en alles in bikini is voor mij gelijk aan bungeejumpen zonder touw.

Het goede voornemen voor dit jaar: afvallen.

Koekjes en taarten bakken gaat niet, dan wil ik het ook opeten

Bankhangen hebben we de afgelopen dagen al zoveel gedaan, zit gewoon een diepe kuil in de zitting!
Vandaag zou ik naar de sportschool gaan, maar dat plan heb ik laten varen toe mijn vrouw vertelde dat het sneeuwde. Ontbijt met vrouw en kind. Samen boodschappen gedaan en 's middags samen thuis spelen met de Wii en verstoppertje met mijn dochter. Morgen met vrienden en kids naar Kidz City in Utrecht. Tenminste als het niet sneeuwt of glad is.
Nou, fijne winkelfanaat ben jij

Wij gaan morgen naar de bioscoop. Lekker vroeg, dus dan hebben we de rest van de dag ook nog! Die gaan we vullen met opruimen, broodjes bakken en rummikub.
he, de wii heb ik twee keer gezien nu. Ik heb het nog nooit gedaan dat wiien. Is het leuk? Moeite waard om zo'n apparaat aan te schaffen?

Ja ja, zelfs een winkelfanaat is weleens winkelmoe! (we zouden vandaag naar zwolle gaan met de trein, maar de sneeuw gooide roet in het eten)
Herkenbaar probleem, ook ik woon in Noord Holland maar wij zijn in het weekend helaas niet bijster origineel in onze bezigheden

In de zomer is het veel gemakkelijker want dan gaan we lekker fietsen (naar het strand, leiden, Haarlem, Schiphol of een combinatie van voorgaande) of we gaan met de motor naar Scheveningen om daar lekker een terrasje te pakken. Maar nu in de winter vind ik het veel lastiger en komen wij ook niet verder dan de sportschool, winkelen en op z'n tijd een bezoekje aan oma. Ik zelf vind de zwarte markt ook altijd erg leuk maar vind mr. may dit minder leuk.

Dus ik lees mee en hopelijk doe ik nog leuke ideeën op!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
vanavond ga ik uit... de pijp amsterdam ?
Ha annedaisymay, komt in de buurt zoals het bij ons gaat. Alleen fietsen wij niet.

De zwarte markt wordt zeker eens in de 4 weken bezocht. Vriend gaat daar altijd naar de kapper.

mogen we mee naar oma? wat gaan jullie morgen doen?
Zin om op te passen op een peuter van 3 en een baby van 7 weken? Gaan man en ik lekker uitgebreid lunchen!
Morgen eerst uitslapen en dan standaard naar de sportschool.... en dan begint het..... wat zullen we vandaag doen:

Mr. May: ''jij mag het zeggen''

Ik "' nee zeg jij maar wat we gaan doen''

Eerlijkheid gebied te zeggen dat we allebei niets kunnen verzinnen

Film kijken doen we ook altijd in het weekend maar dat is meer iets voor de avond. Ik vrees dat we morgen niet verder dan de sportschool komen en daarna de kerstboom maar gaan opruimen en een beetje aanrommelen in huis.

En jullie?

Oja fietsen is echt een aanrader! Ik kan niet wachten tot het weer beter weer is!
Krokusje als het aan mij ligt kom ik zo oppassen, I Love kids (vooral die van anderen ) Maar ik ben bang dat mr. May er anders over denkt.
Annedaisy, fijn ook dat jij het mag zeggen, hier precies hetzelfde

Mocht de gouden tip hier niet langskomen, wordt het toch weer zwarte markt

Vrijdag hebben we de tent hier al van onder tot boven schoongemaakt. En we willen er echt uit.

Kindjes oppassen krijg ik ook niet bij mijn vriend voor elkaar.
Ik woon helaas niet in NH, dus samen een ikea kast kopen en in elkaar zetten?
Dat zeg ik....
of: sowieso samen naar de ikea en kijken of jullie relatie daar nog tegen kan?
Dat zeg ik....
Werken.
Als het nou echt sneeuwt morgen dan wordt het wandelen naar de sportschool en weer terug. Zijn we toch zo'n drie uurtjes zoet

Maar ik geloof dat het morgen koud wordt maar geen sneeuw.. dus misschien ook maar naar de zwarte markt. Heb ik ook wel zin in!
quote:websje schreef op 02 januari 2010 @ 22:10:

of: sowieso samen naar de ikea en kijken of jullie relatie daar nog tegen kan? Whahaha, vandaag na het strand naar ikea gereden. Meteen weer rechtsomkeer gemaakt, toen we de file, overvolle parkeerplaats zagen. We waren niet de enige zeg maar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven