Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Cateautje schreef:
04-05-2020 23:02
Nope, ben nauwelijks in de zon geweest vandaag. Het werd gewoon te fris na zonsondergang en ik heb te laat iets warms aangetrokken.

Ondertussen zit ik te kroelen met een warme kruik, dus het gaat wel weer. :D
Gelukkig maar. Waar is die terrorist van je? Die is standaard een graadje of 38.
Cateautje schreef:
04-05-2020 21:41
Balin is van de leg vandaag. Heb geen flauw idee wat er is, maar hij blijft de hele dag al tegen me aan ouwehoeren.
Zou het in het weer zitten? Die van mij lopen ook al zo om me heen te draaien en onrustig te doen vandaag.
RocketScienceFiction schreef:
04-05-2020 23:04
Gelukkig maar. Waar is die terrorist van je? Die is standaard een graadje of 38.
Die ligt lekker te soezen onder mijn stoel.
*Pauze* schreef:
04-05-2020 23:04
Zou het in het weer zitten? Die van mij lopen ook al zo om me heen te draaien en onrustig te doen vandaag.
Geen idee. Ik weet alleen dat ik er een kunstkop van krijg, juist omdat ik niet weet hoe en wat.

Maar ik ben wel blij om te lezen dat jij het ook hebt, dan kan het inderdaad aan het weer liggen ofzo. Misschien dat het gaat onweren binnenkort. Haha.
Is gewoon aanhankelijkheid. Als je terug praat wordt het nog erger. Maakt niet uit wat je zegt maar de toon.

Blijft egoïstisch tuig.
04-05-2020 23:33
Is gewoon aanhankelijkheid. Als je terug praat wordt het nog erger. Maakt niet uit wat je zegt maar de toon.

Blijft egoïstisch tuig.
Ach nee joh. :-)

Balin wordt dagelijks als hij een dutje doet tussendoor eventjes wakker om me een paar kopjes te geven en wat zoentjes op m'n enkel en dan gaatie weer slapen. Dat is niet egoïstisch zeg, da's liefde in het kwadraat. :cat:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Cateautje schreef:
04-05-2020 23:46
Ach nee joh. :-)

Balin wordt dagelijks als hij een dutje doet tussendoor eventjes wakker om me een paar kopjes te geven en wat zoentjes op m'n enkel en dan gaatie weer slapen. Dat is niet egoïstisch zeg, da's liefde in het kwadraat. :cat:

Jij kent ze niet hoor ik.

Ik loop een beetje te dollen. Word er vooral heel blij van. Jij ook merk ik.

Bij mij is de regel dat ik sowieso niet de baas ben en dat alles mag, behalve als het gevaarlijk is. Ik moet vooral goed luisteren en normaal doen.

Daar werk ik aan.
04-05-2020 23:54
Jij kent ze niet hoor ik.

Ik loop een beetje te dollen. Word er vooral heel blij van. Jij ook merk ik.

Bij mij is de regel dat ik sowieso niet de baas ben en dat alles mag, behalve als het gevaarlijk is. Ik moet vooral goed luisteren en normaal doen.

Daar werk ik aan.
Schrijf maar over je avonturen met ze, vinden we leuk hier. :)

Balin mag maar weinig en houdt zich netjes aan de afspraken. Is wel een revolutie aan vooraf gegaan, dat wel.
Ik weet gewoon niet of ik je aantrekkelijk vind... en je verhaal over 'de kilo's'... ik ben een beetje bang dat het tegenvalt. En op een of andere manier vind ik als je ergens met de trein naartoe reist en op een terras gaat zitten, dat het dan niet zo erg is als het tegenvalt. Dan maak je er nog wel wat van.

Maar nu.... Coronaproof wandelen.... ik vind het spannend. Terwijl ik het schreef dacht ik nog, daar lopen zoveel bekenden.... alleen toen dacht ik: Het klikt vast wel.

Stom maar ik kan op een terras beter een date redden dan tijdens een 1,5 m wandeling. En ik ben nu al zo lang stil dat jij mijn twijfel ook moet opmerken.
Je kunt méér.
Cateautje schreef:
04-05-2020 23:59
Schrijf maar over je avonturen met ze, vinden we leuk hier. :)

Balin mag maar weinig en houdt zich netjes aan de afspraken. Is wel een revolutie aan vooraf gegaan, dat wel.

Is Balin op de hoogte van jouw visie op de verstandhouding?
05-05-2020 00:34
Is Balin op de hoogte van jouw visie op de verstandhouding?
Absoluut! :-D
Cateautje schreef:
05-05-2020 00:36
Absoluut! :-D

Ik durf me alleen hier te uiten . Ik word gebruikt in mijn relatie.
anoniem_396344 wijzigde dit bericht op 05-05-2020 00:44
0.63% gewijzigd
Je laten gebruiken is inderdaad een keuze.
05-05-2020 00:40
Ik durf me alleen hier te uiten . Ik word gebruikt in mijn relatie.
Je hebt vanaf de kittenleeftijd te aan- en afhankelijk opgesteld en dan lopen ze over je heen. Wat dat betreft zijn het net kerels, geef ze de vinger en ze nemen de hele hand. :hug:
Ik ben een kerel!

Ze doen het bij iedereen als het ze uitkomt. Wel eens dat ik fouten heb gemaakt in de opvoeding. Pratende staan ze niet voor open lijkt wel.
Wat begrippen ze niet aan " blijf van mijn eten af" ? Is niet bepaald Chinees.

Daar schrikken ze wel van.
Zeker met de aankomende verjaardag weer het feestje van mijn kind gezellig met zn allen vieren. En dan videobellen zodat mijn kind kan zien gezellig jullie het hebben op haar verjaardag. De hele familie bij elkaar behalve de jarige omdat wij ons wel aan de regels houden. 😡
Discover schreef:
04-05-2020 21:34
Jullie bewijzen alleen maar hoe oncharmant jullie zelf zijn hoor.

Betreffende dame is zó ernstig weggejaagd dat ze zich laat anonimiseren en weer terug komt onder een andere naam.

Nogmaals. Fijne avond!
Hou toch op joh, geef gewoon toe dat je het verkeerd hebt gedaan en bied je excuses aan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gossie schreef:
05-05-2020 07:22
Zeker met de aankomende verjaardag weer het feestje van mijn kind gezellig met zn allen vieren. En dan videobellen zodat mijn kind kan zien gezellig jullie het hebben op haar verjaardag. De hele familie bij elkaar behalve de jarige omdat wij ons wel aan de regels houden. 😡
He getver.
Ik ben er klaaaar mee, het is een fabeltastisch wonder maar ik wil nu wel weer gewoon 2 km kunnen lopen zonder je hoofd tussen mijn benen te voelen.

En elke dag een appje ‘issie dr al’ word toch na twee weken licht irritant.

Verder een grote blije wolk hier!
Je kunt blijkbaar heel goed hardop zwijmelen over je kat, emancipeer jezelf en kom er gewoon met zijn allen voor uit!!!! (liefst in een eigen topic, maar hoeft niet)
Het-groepje schreef:
05-05-2020 08:56
Je kunt blijkbaar heel goed hardop zwijmelen over je kat, emancipeer jezelf en kom er gewoon met zijn allen voor uit!!!! (liefst in een eigen topic, maar hoeft niet)
graag
Die stomme onzekerheid :steam:
Het-groepje schreef:
05-05-2020 08:56

Mijn kat is een narcist. Een egoïst ook. Als je dat hier zegt valt iedereen over je heen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven