Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

dinsdag 5 mei 2020 om 10:21
?Het-groepje schreef: ↑05-05-2020 08:56Je kunt blijkbaar heel goed hardop zwijmelen over je kat, emancipeer jezelf en kom er gewoon met zijn allen voor uit!!!! (liefst in een eigen topic, maar hoeft niet)

dinsdag 5 mei 2020 om 10:46

dinsdag 5 mei 2020 om 10:46
Duurde even voordat het muntje viel bij me... en daardoor riep je bericht hele vreemde beelden op in mijn hoofd

Sterkte met die laatste loodjes!
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 05-05-2020 10:57
0.20% gewijzigd

dinsdag 5 mei 2020 om 10:52
Katten zijn soms ook gewoon enorme ondankbare eikels. Ik was eergisteren echt even helemaal klaar met die van mij. Echt klaar. Zo klaar dat ik de neiging voelde hem op marktplaats te zetten. Dat gebeurt me niet snel want ik kan een hoop hebben van mijn kat en ik ben gek op hem. Maar na de zoveelste half slapeloze nacht en weer wakker gemaakt worden voor vijf uur was ik hem echt even helemaal kotsbeu. Het is net alsof ik verdomme een baby heb!RocketScienceFiction schreef: ↑05-05-2020 09:34Mijn kat is een narcist. Een egoïst ook. Als je dat hier zegt valt iedereen over je heen.
Ik ben de hele dag pissig op hem geweest en nam mezelf voor om na hem nooit meer een kat te nemen ( daar hou ik me misschien ook wel aan want zo'n kat als deze vind ik toch niet meer ).
Maar goed, ik denk dat hij me gehoord had aan de telefoon met mijn moeder want hij is de laatste dagen oh zo braaf en extra knuffelig weer en dus verdween mijn boosheid als sneeuw voor de zon. Hij wilde niet op Marktplaats komen te staan natuurlijk.
Het is gewoon soms een ondankbaar nest, ik besteed bergen geld aan duur kwaliteitvoer, ik doe alles voor hem en meneer komt binnen voor zijn eten en staat alweer onderaan de trap omdat hij weer naar buiten wil. Hoezo dankbaar?
Ja soms krijg ik s'ochtends een knuffeltje en een kopje maar als het mooi weer is zie ik hem zo de halve dag niet. En nog bijten ook he! Boef.
Maar ja gisteren pakte hij mijn vinger met zijn pootje en likte hij eraan. Dan is het ineens allemaal weer vergeten en vergeven.

Ik heb trouwens geen zin om weer de hele zomer mijn bed uit gebonkt te worden omdat meneertje buiten wil rondstruinen dus hij blijft maar mooi buiten slapen de hele zomer, kom ik ook nog aan mijn nachtrust toe.

Ja, leuk hoor, katten.

dinsdag 5 mei 2020 om 10:58
Het-groepje schreef: ↑04-05-2020 14:19Oh je moet Toestemming vragen en het verhaal was Te Emotioneel en Persoonlijk, en nu gaan ze naar een besloten fb groep.
Want je mag alleen meeschrijven als je interesse toont.
Eerst vetgedrukt al je medetopic vriendinnen langs, en dan pas max 5 zinnen over jezelf.
Hele verhandelingen over je verzameling wasbare luiers is compleet rationeel, natuurlijk.

dinsdag 5 mei 2020 om 11:01

dinsdag 5 mei 2020 om 11:01
Niet zo stoer Madrid, als meneer besluit buiten te blijven open je hier een topic of je je zorgen moet maken denk ik.
Ik fantaseer er wel eens over om zijn koffers te pakken. Op één of andere manier trap ik toch weer in de loze beloftes en weet hij donders goed dat ik ook nergens anders naar toe kan.
Misschien moet ik VT eens bellen?
Ik fantaseer er wel eens over om zijn koffers te pakken. Op één of andere manier trap ik toch weer in de loze beloftes en weet hij donders goed dat ik ook nergens anders naar toe kan.
Misschien moet ik VT eens bellen?

dinsdag 5 mei 2020 om 11:12
@Madrid87: Wil je mijn Maltezer een week lenen? Die is bijna 12 en bezorgt me regelmatig nog steeds gebroken nachten. Ik hoopte altijd dat het met ouder worden zou verbeteren, maar helaas. Ze heeft verlatingsangst, wat zich uit in dingen kapot krabben en soms veel blaffen. Mijn Boomer, die 3 maanden jonger is dan haar, is zoveel makkelijker. Ik hoop voor hen dat ze nog een aantal jaar samen mogen zijn. Maar het lijkt me een ramp als de Maltezer over zou blijven. Zij alleen is niet te doen. Voor haar en mij. Want dan jankt ze uren aan een stuk. Prachtig beest om te zien. Maar als ik na hen nog een hond neem, wordt het geen Maltezer meer.
hondenmens wijzigde dit bericht op 05-05-2020 11:22
2.96% gewijzigd

dinsdag 5 mei 2020 om 11:20
Haha, nee dank je Hondenmens. Ik ben niet zo van de honden. Vervelend dat jouw hond ook zo'n nachtbraker is.
Leuk hoor, die huisdieren maar kies je er bewust voor om geen kinderen te hebben krijg je alsnog gebroken nachten door je huisdieren. Het is wat.
Ik maak me daar bij de kat ook wel zorgen om, dat hij dement wordt en dan echt de hele nacht gaat spoken en mauwen. Dat is vrij normaal bij oude katten heb ik begrepen.
Enne, Rocket, ik ga geen topics meer openen over mijn kat, dat heb ik al genoeg gedaan toen ik hem net had. Ik maakte me toen over alles zorgen. Heerlijk was dat. Ik was zo onzeker. Nu gelukkig niet meer. Ik maakte me ook snel zorgen als hij buiten sliep maar dat doe ik niet meer. Hij redt zich prima en gaat gewoon in de tuin liggen snurken.
Vervelend dat je zo gegijzeld wordt door je kat, zal ik je komen redden?
Leuk hoor, die huisdieren maar kies je er bewust voor om geen kinderen te hebben krijg je alsnog gebroken nachten door je huisdieren. Het is wat.

Ik maak me daar bij de kat ook wel zorgen om, dat hij dement wordt en dan echt de hele nacht gaat spoken en mauwen. Dat is vrij normaal bij oude katten heb ik begrepen.
Enne, Rocket, ik ga geen topics meer openen over mijn kat, dat heb ik al genoeg gedaan toen ik hem net had. Ik maakte me toen over alles zorgen. Heerlijk was dat. Ik was zo onzeker. Nu gelukkig niet meer. Ik maakte me ook snel zorgen als hij buiten sliep maar dat doe ik niet meer. Hij redt zich prima en gaat gewoon in de tuin liggen snurken.
Vervelend dat je zo gegijzeld wordt door je kat, zal ik je komen redden?

dinsdag 5 mei 2020 om 11:31
Ja, al die agressie is natuurlijk veel sensationeler.

dinsdag 5 mei 2020 om 11:34
Ik ben wel met katten opgegroeid, maar aaide ze nauwelijks. Moest er weinig van hebben. En nog steeds geen kattenmens. Ze waren er eerder dan ik. Nu heeft mijn moeder weer 2 katten, ongepland trouwens. Waarvan 1 hele pittige, een schildpadpoes. Ze speelt de baas over hun dikke kater en kan daar echt lelijk tegen doen. Hij laat het vaak maar toe, echt een sulletje. Ze loopt over het toetsenbord en dan staat het beeld ineens op z'n kop. Steelt eten van het aanrecht. Anti vlo pipetjes geven is helemaal een ramp.

dinsdag 5 mei 2020 om 11:36
Figuurlijk Rik. Het zijn de mensen die als je ze de kans gaf met alle liefde wèl tussen je benen wilden kijken om persoonlijk te inspecteren of er al sprake is van ontsluiting. Ze bestaan.
dinsdag 5 mei 2020 om 11:36
Okay.. ik ben een mietje. Morgen krijg ik de 22 weken prik zodat mijn mooie jochie straks 1 prik minder hoeft. Wat ik er absoluut voor over heb. Alles voor mijn kereltje maar ik vind het eng! Nooit last van gehad dat ik bang was voor spuiten maar nu vind ik het niet fijn. En er mag ook nog eens niemand mee... Zoals ik al zei: ik ben een mietje

Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.