Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Michella_1991 schreef:
31-03-2020 16:11
Ik ben je/jullie nu al zat! (bovenburen)
Het lijkt wel of je/jullie dag in, dag uit je huis aan het schoonmaken bent..
Constant heen en weer geloop, gebonk etc
Zulke leuke bovenburen (not) hadden we ook. Gebonk van het bed als ze sex hadden en die vrouw kreunde als een koe die je aan een staat trok. Een paar mensen,waaronder ook wij,zeiden er toen iets van en ze schaamden zich nog geen eens. S'ávonds na 22:00 laat de wasmachine aanzetten,meubel schuiven of schoonmaken. Een keer om middernacht was ze aan het stofzuigen en mijn vriend is naar boven,wel behoorlijk boos en ik hoorde haar nog zeggen dat ze in de ochtend langskwamen en mijn vriend vroeg waarom ze niet al eerder had gestofzuigd. Voordat hij ging zei hij nog dat ze dat niet meer zo laat moest doen. Gelukkig zijn ze vlak daarna verhuisd. Dit slechts een keer meegemaakt maar dat waren er twee. :nope:
EHR schreef:
31-03-2020 16:08
Echt hè. Die twee oude mannen in het park op een bank.
Naast elkaar. Paar cm ertussen.

Tuurlijk gelden die regels niet voor jullie.
Wel straks op de IC twee bedden nodig hebben?
Misschien zijn het broers of geliefden? Ben je het even gaan vragen?
Koffiepot schreef:
31-03-2020 16:17
Dat vinden ze zelf ook niet....

Er zijn twee lijsten die door elkaar gehaald worden, namelijk: een lijst met vitale/cruciale beroepen en een lijst met beroepen die in aanmerking komen voor het noodloket. Het noodloket is bedoelt voor beroepen die ivm de 1,5 m afstand regel hebben moeten sluiten (kappers, horeca, rijscholen, ect.) De taxichauffeurs willen op de laatstgenoemde lijst komen, niet op de cruciale beroepen lijst.
Dat is dan duidelijk. ;-)
EHR schreef:
31-03-2020 16:08
Echt hè. Die twee oude mannen in het park op een bank.
Naast elkaar. Paar cm ertussen.

Tuurlijk gelden die regels niet voor jullie.
Wel straks op de IC twee bedden nodig hebben?

Misschien zijn het wel huisgenoten? Niet zo gauw oordelen joh.
RikM schreef:
31-03-2020 16:38
Misschien zijn het wel huisgenoten? Niet zo gauw oordelen joh.

Ja, en misschien had die vrouw in de Zeeman anderhalve week geleden wel een astma-aanval.
En had die niezende man gister wel hooikoorts.


Misschien. Misschien. Misschien.
Misschien ook wel niet.
EHR schreef:
31-03-2020 16:41
Ja, en misschien had die vrouw in de Zeeman anderhalve week geleden wel een astma-aanval.
En had die niezende man gister wel hooikoorts.


Misschien. Misschien. Misschien.
Misschien ook wel niet.
Precies het punt.
Luci_Morgenster schreef:
31-03-2020 16:42
Precies het punt.

Met "misschien ook niet", reageer ik op Rik. Misschien zijn het geen huisgenoten. Misschien zijn het geen broers. Misschien zijn het geen geliefden.

Hou je gewoon aan de 1,5 meter als je buiten bent.
Luci_Morgenster schreef:
31-03-2020 16:42
Precies het punt.

Met "misschien ook niet", reageer ik op Rik. Misschien zijn het geen huisgenoten. Misschien zijn het geen broers. Misschien zijn het geen geliefden.

Hou je gewoon aan de 1,5 meter als je buiten bent.
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
31-03-2020 16:56
Met "misschien ook niet", reageer ik op Rik. Misschien zijn het geen huisgenoten. Misschien zijn het geen broers. Misschien zijn het geen geliefden.

Hou je gewoon aan de 1,5 meter als je buiten bent.

Misschien zijn het inderdaad geen geliefden of huisgenoten. Maar dan nog... De meesten van ons gaan dit virus vroeg of laat krijgen. Dat hou je niet tegen.

Ik zou me niet te druk maken om wat zij onderling met z'n tweeën doen, zolang ze maar netjes de 1,5 meter ten opzichte van jou aanhouden.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Rookgordijn1 schreef:
29-03-2020 14:56
Die berenjacht vind ik wel geinig. Heb geen knuffelbeer dus heb ik er een getekend.
Ik vind het ook superleuk. Hier beginnen er nu acties rondom de berenjacht te komen. Een A4 waar allemaal beren opstaan ter grootte van een ansichtkaart die de kinderen kunnen inkleuren en die in de brievenbus kunnen stoppen bij iemand die een beer heeft staan met de tekst, 'ik heb jouw beer gezien.

Of een andere opdracht die ze kunnen uitprinten. "loop 5 stappen naar achteren als je een vrouwtjesbeer ziet" hinkel naar de volgende deur als de beer een pet op heeft", "spring 5x heen en weer als er twee beren staan" enz enz.

Zo komen de kinderen buiten en bewegen ze lekker en het is nog leuk ook. Ik vind het een topinitiatief.
EHR schreef:
31-03-2020 16:56
Met "misschien ook niet", reageer ik op Rik. Misschien zijn het geen huisgenoten. Misschien zijn het geen broers. Misschien zijn het geen geliefden.

Hou je gewoon aan de 1,5 meter als je buiten bent.
Ik ben erg voor de 1,5 meter regel. Echt.
Maar het hoeft helemaal niet als je gezamelijk woont. Dat veroordeel om iets waar jij niks van weet is echt een beetje te ver/sneu.
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
31-03-2020 16:56
Met "misschien ook niet", reageer ik op Rik. Misschien zijn het geen huisgenoten. Misschien zijn het geen broers. Misschien zijn het geen geliefden.

Hou je gewoon aan de 1,5 meter als je buiten bent.
Serieus? Ook als je huisgenoten of geliefden bent? Ik ga echt geen 1,5 meter afstand van mijn man houden als ik buiten loop, terwijl we ook in hetzelfde bed slapen.

Bemoei je er gewoon niet mee.
Alle reacties Link kopieren
En wat had die vrouw dan moeten doen?! Een vierjarige alleen thuis laten?! Gegarandeerd dat jij met je zure slootbek als eerste VT had gebeld. Zo’n NSB-type ben je wel. Dat kind rende trouwens weg met een meltdown omdat die moeder continue dat jochie bij zijn kladden vast had omdat jij de godganse tijd in die rij afkeurend zat te snuiven en ‘betekenisvol’ zat te loeren naar haar bij iedere beweging van dat kind. En zogenaamd hardop jezelf moest afvragen waarom mensen kinderen meenamen. Dat je niet dood wilde gaan door ‘coronakleuters’.

Jammer dat ik niet al een tas vol conservenblikken had die ik casual heel lomp over mijn schouder kon gooien. En dat het hengsel dan afbrak, heel spontaan. Of een man met een zak potgrond die heel dringend langs moest. Zo, helemaal oepserdepoeps langs die zure bek van je. Echt jammer.

En dat jij jezelf nog moest afvragen waarom iedereen jou aankeek. Ik kan je verzekeren dat we allemaal dachten: “Domme kut, krijg de tyfus, tering èn Corona, aan jou gaat niets verloren”. Helaas kwam ik tandenknarsend niet verder dan “Ja wij verbazen ons er een beetje over hoe onbeschoft iemand kan zijn, zo open en bloot in een winkel”.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Wat komen er toch nare trekjes bij sommige mensen boven.
Walgelijk.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Je slaat echt helemaal door in die complottheorieën..
Drackie schreef:
31-03-2020 17:40
Serieus? Ook als je huisgenoten of geliefden bent? Ik ga echt geen 1,5 meter afstand van mijn man houden als ik buiten loop, terwijl we ook in hetzelfde bed slapen.

Bemoei je er gewoon niet mee.

Prima. Denk ik het volgende keer alleen.
Kwebbeltje91 schreef:
31-03-2020 17:57
Je slaat echt helemaal door in die complottheorieën..

Dan ben ik benieuwd waarover jij hebt gehoord. Want de meest fantastische kwam vorige week al bij mij langs (zie complottendraadje corona).
Why oh why moet iedereen net nu zijn haar beginnen kleuren en kunnen ze geen 3 weken wachten tot hun kapper terug open is???
EHR schreef:
31-03-2020 17:59
Dan ben ik benieuwd waarover jij hebt gehoord. Want de meest fantastische kwam vorige week al bij mij langs (zie complottendraadje corona).

Ik heb die pijler laten blokkeren ;)
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
31-03-2020 17:58
Prima. Denk ik het volgende keer alleen.

Echt, je mag denken wat je wil, maar ik denk wel dat je het beter wat meer los kunt laten.

Jij zit je op te winden en stress heeft effect op je weerstand.

Hou zelf die 1,5 meter aan en geniet van die wandeling buiten met dit mooie weer :)
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
EHR schreef:
31-03-2020 16:56
Met "misschien ook niet", reageer ik op Rik. Misschien zijn het geen huisgenoten. Misschien zijn het geen broers. Misschien zijn het geen geliefden.

Hou je gewoon aan de 1,5 meter als je buiten bent.
Dus omdat jij het anders niet snapt, moeten huisgenoten opeens 1,5 meter afstand gaan houden?
Bijzonder
malibu82 schreef:
31-03-2020 17:16
Misschien zijn het inderdaad geen geliefden of huisgenoten. Maar dan nog... De meesten van ons gaan dit virus vroeg of laat krijgen. Dat hou je niet tegen.

Ik zou me niet te druk maken om wat zij onderling met z'n tweeën doen, zolang ze maar netjes de 1,5 meter ten opzichte van jou aanhouden.
Precies. Ik wordt een beetje moe van die mensen die al schuimbekkend (ook niet hygiënisch) maar lopen te mekkeren over anderen.
Alle reacties Link kopieren
Zie het al voor mij zeg. Dat ik 1,5 meter afstand van mijn man en kinderen moet houden. ( en nee we gaan niet met zn 4en op stap. Alleen heeeeel soms met mooi weer savonds rondje fietsen of wandelen op plekken waar zelfs geen hond komt.)
Alle reacties Link kopieren
ben je nou echt zo dom..., kan je dat nou echt niet zelf bedenken tis geen freaking rocket science :roll:
Relax we're all crazy, it's not a competition
EHR schreef:
31-03-2020 17:58
Prima. Denk ik het volgende keer alleen.
Ja, moet je vooral doen. Lekker nuttig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven