Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

woensdag 11 maart 2020 om 19:09
Ja dat snap ik ook niet. Andersom heb ik ook vaak mensen die in een propvolle bus zwaar beledigd gaan zitten doen omdat ik naast ze ga zitten.

woensdag 11 maart 2020 om 19:19
Goed van je. Wat een eikel.lemoos2 schreef: ↑11-03-2020 00:22Heel grappig hoor. Die kinderen als klapvee laten opdraven voor dat selecte groepje technasiumleerlingen die een of andere Aliexpress variant van Lego brainstorm ineen hebben gefröbeld. En echt hilarisch, die ‘kwinkslag’ naar mijn leerlingen dat ze beter daar konden verschijnen in de landelijke pers dan in een programma als Opsporing Verzocht. Vette humor man.
Je kent mij niet meer. Ik jou wel. En met één zin lanceer ik je weer 25 jaar terug in de tijd en ben je nog steeds diezelfde sociaal gehandicapte kneus in de vuilcontainer die meende dat hij later véél beter terecht zou komen. Sta je daar met je lelijke bek vol scheve tanden en hetzelfde netto maandsalaris.
Met jouw zielige jeugdtrauma’s ga je mijn leerlingen niet lastigvallen. Trek die lelijke bek maar op dezelfde manier open waar hun ouders bij zijn. Lig je weer in die vuilcontainer, net als 25 jaar geleden. Zelfs jouw eigen leerlingen schaamden zich plaatsvervangend voor die ‘humor’. Kneus die je bent. Op je 40e schijt je nog in je broek als je alleen over de vmbo-afdeling moet lopen.
En o ja, natuurlijk heb ik ook nog een formele klacht ingediend. Zo’n k*twijf ben ik wel. Zelfs zo’n groot k*twijf dat ik alles en iedereen in de cc meeneem. Enjoy de volgende vergadering met de ouderraad. Ga toch fulltime larpen, stel je tenminste ergens nog iets voor.
Wij hebben ook van die collega's die op een andere afdeling les geven en altijd helemaal in de war zijn na een encounter met onze
(ook hun. Overgrote deel van de leerlingen zijn van ons, die niche opleidingen trekken amper leerlingen. Zoals een collega ze altijd toebijt: daar loopt wel je hypotheek)
studenten.
Laatst moesten er een aantal in een ander gebouw iets doen en ik was daar toevallig.
Zie ik ze wat schichtig lopen, met drie docenten erachter.
'juf, juf, we weten niet waar we moeten zijn'
Ze even weggebracht.
Verontwaardigde collega's : 'we hielden ze maar in de gaten, ze liepen door de gangen!'
Ja, moeten ze vliegen als ze de weg niet weten in een vreemd gebouw.
En ze even op weg helpen is uiteraard teveel gevraagd, alleen opletten of ze niet jatten.

woensdag 11 maart 2020 om 19:46
Het-groepje schreef: ↑11-03-2020 19:19Goed van je. Wat een eikel.
Wij hebben ook van die collega's die op een andere afdeling les geven en altijd helemaal in de war zijn na een encounter met onze
(ook hun. Overgrote deel van de leerlingen zijn van ons, die niche opleidingen trekken amper leerlingen. Zoals een collega ze altijd toebijt: daar loopt wel je hypotheek)
studenten.
Laatst moesten er een aantal in een ander gebouw iets doen en ik was daar toevallig.
Zie ik ze wat schichtig lopen, met drie docenten erachter.
'juf, juf, we weten niet waar we moeten zijn'
Ze even weggebracht.
Verontwaardigde collega's : 'we hielden ze maar in de gaten, ze liepen door de gangen!'
Ja, moeten ze vliegen als ze de weg niet weten in een vreemd gebouw.
En ze even op weg helpen is uiteraard teveel gevraagd, alleen opletten of ze niet jatten.

Die man snapt niet dat de gemiddelde gymnasiast hem bekijkt als een exotisch dier dat je niet in de ogen moet kijken of de rug moet toedraaien. Gewoon... back the F up and go.... Tja, voor de gemiddelde vmbo’er werkt zo’n screensaver van jezelf in elfjeskostuum als obese 40+ man gewoon als een trigger voor de W-vragen (“WTF...waarom? WTF wie? WTF waar? WTF wanneer?). Of ze gaan hem verdedigen omdat ze de goede strijd der acceptatie van transgenders hebben omarmd.

woensdag 11 maart 2020 om 19:58
Ik vind neerkijken op leerlingen sowieso stom. Tegen ze opkijken ook, dat maak ik ook nog wel eens mee. Maar ook in vwo 6 zitten gewoon kinderen. Die zijn aardig (bijna altijd) of niet aardig (heel soms). En dat is het dan. Niets beter, slechter, leuker of stommer dan 4 basisberoeps.
Ontopic: ik wil alleen maar eten. Taart wil ik. En chips. En halfbevroren slagroomsoesjes. Maar dat is niet goed voor me.
Ontopic: ik wil alleen maar eten. Taart wil ik. En chips. En halfbevroren slagroomsoesjes. Maar dat is niet goed voor me.
woensdag 11 maart 2020 om 21:04
woensdag 11 maart 2020 om 21:14
En dat zei je niet hardop zodat je kinderen het ook niet durfden zeggen

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 11 maart 2020 om 21:16
Lekker dan.Titanic40 schreef: ↑11-03-2020 21:04Domme &€?!# doos, waarom kom je op bezoek als je jezelf grieperig voelt en in Brabant woont.
Wat is niet duidelijk aan: blijf thuis bij klachten en beperk je sociale contacten deze week.
En me ook nog een hand willen geven![]()
En helaas was je niet de enige deze week die ik zo ontmoet.
Hier ook een collega die twee weken terug doodleuk naar Noord Italië ging...
woensdag 11 maart 2020 om 21:21
Het was een lange winter die, als ik terugkijk, eind augustus al begon. Wat een zwaar en eenzaam halfjaar is het geweest. Of het nu beter gaat omdat ik mijn eetpatroon heb omgegooid, of dat het gewoon beter gaat, dat weet ik niet. Anyway het gaat beter.
Ik neem met liefde de rest van mijn leven mijn eigen bakkie sla mee. Als ik me maar nooit meer zo ellendig hoef te voelen.
Ik neem met liefde de rest van mijn leven mijn eigen bakkie sla mee. Als ik me maar nooit meer zo ellendig hoef te voelen.
Je kunt méér.

woensdag 11 maart 2020 om 22:42
Ben je jarig?

woensdag 11 maart 2020 om 23:00
Kan het nu klaar zijn met dat stomme gehoest en gesnotter? Ik ben al vier weken verkouden, daarvoor een maand niet en daarvoor ook al een week of wat. Het is normaal al irritant genoeg, maar nu word ik zo ongeveer met killer blik bekeken als ik ergens durf te hoesten (in elleboog, afgewend).
Het spijt me, maar ik heb een jong kind op de opvang, dus ik hoest en snotter de hele winter al als een gek. Deze editie van mijn verkoudheid loopt al van ruim voor het eerste Corona virus in Europa was gearriveerd, en ik ben in geen enkel risico gebied geweest. Dus ja, ik mag gewoon de deur uit alle richtlijnen volgend.
Het spijt me, maar ik heb een jong kind op de opvang, dus ik hoest en snotter de hele winter al als een gek. Deze editie van mijn verkoudheid loopt al van ruim voor het eerste Corona virus in Europa was gearriveerd, en ik ben in geen enkel risico gebied geweest. Dus ja, ik mag gewoon de deur uit alle richtlijnen volgend.

woensdag 11 maart 2020 om 23:13
je neemt me de woorden uit mn toetsenbord!nausicaa schreef: ↑11-03-2020 23:00Kan het nu klaar zijn met dat stomme gehoest en gesnotter? Ik ben al vier weken verkouden, daarvoor een maand niet en daarvoor ook al een week of wat. Het is normaal al irritant genoeg, maar nu word ik zo ongeveer met killer blik bekeken als ik ergens durf te hoesten (in elleboog, afgewend).

woensdag 11 maart 2020 om 23:45
Zwaar bezweet, de hitte sloeg van je af en je liep in een vijfde hands zakdoekje te snotteren alsof je leven ervan afhing, maar toch vond je het nodig om in een druk bezochte McDonalds je bestelling te doen en tussen de mensen te gaan staan, want jij bent een stoere bink die zich niet zomaar laat vellen en ook niet zomaar laat vertellen wat je wel en niet kunt doen.
Ik ben heel ver bij je uit de buurt gebleven en stond gelukkig niet veel later na je binnenkomst weer buiten.
Ik wens iedereen een sterke gezondheid toe.
Ik ben heel ver bij je uit de buurt gebleven en stond gelukkig niet veel later na je binnenkomst weer buiten.
Ik wens iedereen een sterke gezondheid toe.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 12-03-2020 00:04
0.29% gewijzigd