weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Ieb meer drinken, ook goed voor het afvalproces.
Iedereen is hier al naar bed. Watjes. Ik offer mezelf wel weer op en drink de fles wijn leeg die toch al open is. Zonde om te laten bederven.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 april 2012 @ 01:19:

haha ja soms mis ik het wel hoor een wijntje. Scheelt wel dat ik al nooit alcohol dronk als ik alleen was.Wees maar blij Ieb. Beter dat te houden zo.
toch gebeurd het wel vaak dat ik zomaar een goede film zie in de nacht op sbs zou dat beter in de gaten moeten houden.
Sinas vind ik eigenlijk best lekker, maar vergeet het altijd te kopen. Heb het al in geen jaren gedronken. Zet het gelijk om met boodschappenlijst.

Hoi Leen, hoe is het weer daar in Z-Fr.?
@IBI maak er anders gewoonte van voor iedere maaltijd een groot glas water van bijvoorbeeld 300ml te drinken. Is met 3 maaltijden per dag toch bijna een liter extra vocht.
Ha die Leen! Comment ça va?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 april 2012 @ 01:22:

toch gebeurd het wel vaak dat ik zomaar een goede film zie in de nacht op sbs zou dat beter in de gaten moeten houden.Maar als ik zo de beschrijving lees, denk ik niet van ''goh die moet ik zien''.
quote:mocy schreef op 08 april 2012 @ 01:20:

[...]

Wees maar blij Ieb. Beter dat te houden zo.ja net zoals mijn regel geen frituurpan aan als ik alleen ben. Mezelf een beetje begrenzen he
@Moos: Weer was vandaag prachtig, mogen niet klagen. Voornamelijk droog en zonnig, niet koud.
Brrrrr sinas. Doe dan maar tonic.
quote:mocy schreef op 08 april 2012 @ 01:23:

[...]

Maar als ik zo de beschrijving lees, denk ik niet van ''goh die moet ik zien''.nee maar dat heb ik meestal met die films van sbs zo laat op de avond maar eigenlijk vind ik hem altijd goed.
quote:Jonari schreef op 08 april 2012 @ 01:22:

Ha die Leen! Comment ça va?

kom sie kom sie kom sie kom saa.

Waar was dat nou ook al weer van?
quote:leentjedb schreef op 08 april 2012 @ 01:22:

@IBI maak er anders gewoonte van voor iedere maaltijd een groot glas water van bijvoorbeeld 300ml te drinken. Is met 3 maaltijden per dag toch bijna een liter extra vocht.ja misschien moet ik dat maar doen. Film is afgelopen ik ga naar boven. Tot zo!
Neem dat weer maar mee terug, brrr wat was het hier koud vandaag!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 april 2012 @ 01:24:

[...]

nee maar dat heb ik meestal met die films van sbs zo laat op de avond maar eigenlijk vind ik hem altijd goed.Dan is dat wel een goede tip!
De Shorts, ken Uw klassiekers haha

Erg dat ik dat zomaar weet zonder te googlen.
quote:leentjedb schreef op 08 april 2012 @ 01:23:

@Moos: Weer was vandaag prachtig, mogen niet klagen. Voornamelijk droog en zonnig, niet koud.Dat was het hier ook, maar waarschijnlijk een graad of 10 lager.
Ik kijk nooit films op de commercieële zenders. Heb echt zo'n verschrikkelijke hekel aan de reclames.
Wiki: The Shorts was een Nederlandse popgroep die in 1983 een wereldhit scoorde met het nummer Comment ça va.
@Jo: Ça va bien. Heel bien zelfs. Mag in mijn eentje fles leeg lurken.
quote:mocy schreef op 08 april 2012 @ 01:24:

[...]

kom sie kom sie kom sie kom saa.

Waar was dat nou ook al weer van?

Haha waren van die jongetjes.

Ben even vergeten hoe ze heten......
quote:Marjo41 schreef op 08 april 2012 @ 01:26:

Erg dat ik dat zomaar weet zonder te googlen.Haha, vind ik wel knap hoor!!!!
quote:Marjo41 schreef op 08 april 2012 @ 01:26:

Erg dat ik dat zomaar weet zonder te googlen. Chapeau!
De meest maffe muziek dingen weet ik zo uit mijn hoofd, wat heb je nou aan die kennis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven