weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
zondag 8 april 2012 om 23:54
Ik vraag me weleens af,Helene,wat ik in een vorig leven fout heb gedaan,dat ik nu zo'n leven heb..
Begrijp me niet verkeerd ik hou zielsveel van mijn kinderen..
Maar er gaat geen dag voorbij zonder dat er iets fout gaat. en ik heb het wel een beetje gehad,zou zó graag weer eens een stijgende lijn gaan zien in alles..
Begrijp me niet verkeerd ik hou zielsveel van mijn kinderen..
Maar er gaat geen dag voorbij zonder dat er iets fout gaat. en ik heb het wel een beetje gehad,zou zó graag weer eens een stijgende lijn gaan zien in alles..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
zondag 8 april 2012 om 23:59
Sommige mensen hebben genoeg pech en tegenslag voor tien levens en anderen wandelen fluitend om alles heen. Het is soms niet eerlijk verdeeld helaas.
Ik hoop voor jou dat het tóch goed gaat komen. Volwassenheid kan mensen soms doen groeien. Wie weet bloeit je dochter wel helemaal op als ze begeleid wonen ingaat.
Ik hoop voor jou dat het tóch goed gaat komen. Volwassenheid kan mensen soms doen groeien. Wie weet bloeit je dochter wel helemaal op als ze begeleid wonen ingaat.
maandag 9 april 2012 om 00:03
Ans,ik kan mezelf nog iet eens helpen. Vind het al fijn dat ik hier zo nu en dan mijn ei kwijt kan.
Ik heb heel lang kunnen draaien op mijn humor en sarcasme maar dat raakt op een gegevenmomnet ook op. Sorry. het voelt zo klote en zwart/wit.
Wil zo graag weer eens van dingen genieten,maar het lukt niet.
Ik ga maar eens naar bed.. welterusten..
Ik heb heel lang kunnen draaien op mijn humor en sarcasme maar dat raakt op een gegevenmomnet ook op. Sorry. het voelt zo klote en zwart/wit.
Wil zo graag weer eens van dingen genieten,maar het lukt niet.
Ik ga maar eens naar bed.. welterusten..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
maandag 9 april 2012 om 00:17
quote:andersnogiets schreef op 08 april 2012 @ 23:31:
[...]
Waarom doen ze dat eigenlijk. Wat voor stofje scheidt een mens af als hij bang is , waar honden dol op zijn..Ik heb geen idee. Ik vermoed eigenlijk dat het komt door je gedrag. Je wordt juist interessant voor een hond als je niet interessant wil zijn (en je een hond dus geen aandacht schenkt of er voor wegloopt).
[...]
Waarom doen ze dat eigenlijk. Wat voor stofje scheidt een mens af als hij bang is , waar honden dol op zijn..Ik heb geen idee. Ik vermoed eigenlijk dat het komt door je gedrag. Je wordt juist interessant voor een hond als je niet interessant wil zijn (en je een hond dus geen aandacht schenkt of er voor wegloopt).
maandag 9 april 2012 om 00:22
Even gegoogled:
Vaak wordt gezegd dat honden kunnen voelen of ruiken dat u bang bent, en daardoor juist gaan aanvallen. Het is echter veel waarschijnlijker dat een hond aan u merkt dat u bang bent door uw gedrag. Mensen die bang zijn, gedragen zich anders: ze houden de hond bijvoorbeeld scherp in de gaten. Voor een hond is dat aanstaren een bedreiging of uitdaging. Hij voelt zich er niet prettig bij en zal daardoor eerder naar u gaan blaffen of grommen.
Ook gaan mensen die bang zijn vaak sneller lopen, wat ook vreemd is voor een hond en een uitnodiging kan zijn om mee te rennen. Een verstijfde lichaamshouding, een ingehouden adem, al dit soort lichaamstaal van mensen kan voor een hond een teken zijn dat er iets aan de hand is. Daardoor zal hij eerder zelf ook gespannen reageren. Let er dus op hoe u zich gedraagt als u bang bent voor honden.
Vaak wordt gezegd dat honden kunnen voelen of ruiken dat u bang bent, en daardoor juist gaan aanvallen. Het is echter veel waarschijnlijker dat een hond aan u merkt dat u bang bent door uw gedrag. Mensen die bang zijn, gedragen zich anders: ze houden de hond bijvoorbeeld scherp in de gaten. Voor een hond is dat aanstaren een bedreiging of uitdaging. Hij voelt zich er niet prettig bij en zal daardoor eerder naar u gaan blaffen of grommen.
Ook gaan mensen die bang zijn vaak sneller lopen, wat ook vreemd is voor een hond en een uitnodiging kan zijn om mee te rennen. Een verstijfde lichaamshouding, een ingehouden adem, al dit soort lichaamstaal van mensen kan voor een hond een teken zijn dat er iets aan de hand is. Daardoor zal hij eerder zelf ook gespannen reageren. Let er dus op hoe u zich gedraagt als u bang bent voor honden.