Welke film gaan we kijken?
donderdag 17 mei 2018 om 15:44
Naar aanleiding van een ander topic ( relaties/reageer-ik-overdreven/list_messages/410500/9 ) hebben we inmiddels een gezellig cluppie (tot nu toe) dames op mijn bank verzameld. We zijn ook al voorzien van lekkers en drank. Nu nog het dilemma, welke film gaan we kijken onder ons heerlijke (door Rosa gemaakt) dekentje kijken!
Iedereen is welkom om zich bij ons te komen nestelen. Enige voorwaarde is een goed humeur!
Iemand suggesties?

Edit; locatie is gewijzigd ivm een draakje gaan we nu op het privé strand van Genie onder een dekentje.
Iedereen is welkom om zich bij ons te komen nestelen. Enige voorwaarde is een goed humeur!
Iemand suggesties?
Edit; locatie is gewijzigd ivm een draakje gaan we nu op het privé strand van Genie onder een dekentje.
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 16:06
10.06% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 17 mei 2018 om 22:18
Ja, dat snap ik welGenieInABottle schreef: ↑17-05-2018 22:16En daarom moet je mijn kwintet naar een kwartet degraderen?![]()
Snap je hem nu?
Sorry
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
donderdag 17 mei 2018 om 22:18
lollypopje schreef: ↑17-05-2018 20:36Ik heb wat sterkers nodig inmiddels. Doe mij maar een whiskey.
![]()
Schuif eens een beetje op .. ik kan er nog makkelijk tussenin
donderdag 17 mei 2018 om 22:20
Ah chips, jouw Nick is natuurlijk van voor de vernieuwing. Hmm andere manier. Mailen dan maar?
Haal hem zo weer weg hoor.
Bladiebladiebla@gmail.com
@ draakje, ja en ik hou van pianomuziek dus dit is echt geweldig!
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 22:24
2.54% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 17 mei 2018 om 22:22
donderdag 17 mei 2018 om 22:22
Attention van hem is ook zo super. Maar gewoon die combi van zijn houding, zijn uitstraling, die passie en speelsheid, het lijkt zo makkelijk. En ik wil best met hem knuffelen hoor, hij mag ook in mijn bed blijven slapen, gewoon zonder dekens
anoniem_331193 wijzigde dit bericht op 17-05-2018 22:31
Reden: Dat komt omdat Kia domweg de verkeerde cocktails serveert, Dus moet ik ze allemaal proeven...
Reden: Dat komt omdat Kia domweg de verkeerde cocktails serveert, Dus moet ik ze allemaal proeven...
1.82% gewijzigd
donderdag 17 mei 2018 om 22:23
donderdag 17 mei 2018 om 22:24
Harrie nu quote je mijn mailadres.GenieInABottle schreef: ↑17-05-2018 22:22Attention van hem is ook zo super. Maar gewoon die combi van zijn houding, zijn uitstraling, die passie en speelsheid, het lijkt zo makkelijk. En ik wil best met hem knuffelen hoor, hij mag ook in mijn bed blijven slapen, gewoon zonder dekens![]()
donderdag 17 mei 2018 om 22:27
Je hebt antwoord.lollypopje schreef: ↑17-05-2018 22:23@Kia ik heb geen lollymail, maar meestal komen mijn pb's wel al ben ik van voor de vernieuwing. Dus ik heb jou gepb'd waar je dan hopelijk op kunt reagereb![]()
donderdag 17 mei 2018 om 22:27
donderdag 17 mei 2018 om 22:28
donderdag 17 mei 2018 om 22:30
Je vergeet Genie & de briljantemuziektipsvoorkia
Genie de lollypoppiaansversuskiaoriaansvertaalfunctie
Dus eigenlijk past Genie wel als een kek jasje hoor.
En zoals een echte Genie betaamd, ben ik soms nogal een beetje sociaal onhandig. Nou leuk dan dat je dat even zo openlijk moet zeggen hoor
Maar verder ben je wel leuk enseau
donderdag 17 mei 2018 om 22:32
Oooeeehhh had net een leuke postbode... lekker ding joh 
@genie sociaal onhandig ben ik ook. Hoort denk ik bij het weirdo zijn
Het voordeel van online is dat ik iets meer tijd heb om na te denken voor ik er iets uit flap
@genie sociaal onhandig ben ik ook. Hoort denk ik bij het weirdo zijn
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
donderdag 17 mei 2018 om 22:36
Oh, hoezo meer tijd? Daar doe ik niet aan. Want ik heb geleerd dat tijd geld is en nadenken overrated, zeker op dit forumlollypopje schreef: ↑17-05-2018 22:32Oooeeehhh had net een leuke postbode... lekker ding joh
@genie sociaal onhandig ben ik ook. Hoort denk ik bij het weirdo zijnHet voordeel van online is dat ik iets meer tijd heb om na te denken voor ik er iets uit flap
![]()
donderdag 17 mei 2018 om 22:36
Draakje, kunnen we hem niet gewoon delen?
En met dank aan Kia heeft lollietje weer wat te kwijlen zometeen.
donderdag 17 mei 2018 om 22:37
lollypopje schreef: ↑17-05-2018 22:32Oooeeehhh had net een leuke postbode... lekker ding joh
@genie sociaal onhandig ben ik ook. Hoort denk ik bij het weirdo zijnHet voordeel van online is dat ik iets meer tijd heb om na te denken voor ik er iets uit flap
![]()
Volgende keer wel iets minder doorschijnend negligeetje aantrekken als ik een pakketje kom afleveren hoor.
Ik verloor bijna mijn professionele houding ..