Wie kan dit verklaren?

29-10-2009 21:26 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn broertje heeft gister een paar foto's gemaakt waarop je naast de zon een tweede kleinere zon ziet. Helaas heeft hij die foto's in een word doc gezet waardoor ik ze niet kan uploaden, als iemand weet hoe dat werkt?

Het lijkt heel erg op dit, dat had ik al eerder gezien, maar dacht natuurlijk dat het onzin was: rusland Alleen zit daar de tweede zon precies aan de andere kant. Ik ben niet iemand die gelooft in al die "de wereld gaat eraan" theorieën. Maar ik vind het wel een beetje apart, zo'n 2e zon. Iemand die hier een heel logische verklaring voor heeft, behalve een planeet die onze aarde komt verwoesten?
mischien was het de maan die langzaam te voorschijn kwam, aangezien t bij zonsondergang was.....die zie je wel vaker terwijl de zon r nog is.....maaaar of ze dan naast elkaar staan weet k niet
Of een soort luchtspiegeling...

Wat Liselotte4 zegt klinkt ook aannemelijk.
quote:ambrosia9 schreef op 29 oktober 2009 @ 21:58:

[...]

Maan, sorry maar dat is wel een beetje dom

Pardon?

Die draait ook hoor!

Weerkaatsing van het zonlicht, bladibla, waarom niet?
quote:ambrosia9 schreef op 29 oktober 2009 @ 22:00:

Het ligt niet aan de camera, mijn broertje maakte een foto omdat hij twee zonnen zag, het is niet zo dat hij het pas zag toen hij op de foto keek.ah, net te laat. Kan je hem echt niet uploaden? Is misschien toch makkelijker.
Ik doe echt mijn best om die foto te uploaden, maar lukt niet. Hij gaat samen met de zon onder. Daarom lijkt het me heel erg sterk dat het de maan is.
En dat hele niburu verhaal? Iemand die daar in geloofd?

Hier, zon en maan in 1 foto. Zo'n domme opmerking was het dus niet!
quote:Pinkwin schreef op 29 oktober 2009 @ 22:06:

[afbeelding]

Hier, zon en maan in 1 foto. Zo'n domme opmerking was het dus niet!Je begrijpt me verkeerd, ik heb nog nooit echt nog nooit de maan en de zon naast elkaar zien terwijl ze samen ondergaan, jij wel?
Kun je geen screenshot maken van de foto in word en die uploaden via imageshack ofzo?
quote:ambrosia9 schreef op 29 oktober 2009 @ 22:02:

[...]

Ik begrijp je maar, even goed lezen: hij zag de tweede zon en DAARNA maakte hij een foto. Hij maakte die foto OMDAT hij die tweede zon zag.oh, dat had ik uit je tekst niet begrepen.
Stuur de foto even door via mail, aan een van ons!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik denk trouwens ook dat het de maan is. Of een reflectie van of via de maan.

Ik zie dit verschijnsel nl. alleen maar op foto's en filmpjes die rond de schemering gemaakt zijn.
quote:ambrosia9 schreef op 29 oktober 2009 @ 22:05:

Ik doe echt mijn best om die foto te uploaden, maar lukt niet. Hij gaat samen met de zon onder. Daarom lijkt het me heel erg sterk dat het de maan is.

Een sateliet dan?

Ofzo?

Er zijn geen twee zonnen, dus dat is het niet.

Of misschien de breking van het zonlicht in de atmosfeer aangezien we nu onder een andere hoek staan van de zon dan normaal. De zon hangt erg laag op het moment. Fucking irritant ook als je in de auto zit.

En dat Niburu verhaal; het zou best kunnen dat er voorbij Pluto nog een planeet in het zonnenstelsel zit maar dat is toch niet zo boeiend om er allemaal complottheorien aan te hangen?
ik weet niet wat niburu is
Mensen proberen met je mee te denken, jouw vraag te beantwoorden en dan kom jij met "een beetje dom". Vind ik niet aardig, jij wel?
Iemand een mailadres aan wie ik dit kan sturen?

Het lukt me echt op geen andere manier, misschien kunnen jullie er wel wat mee.
quote:Pinkwin schreef op 29 oktober 2009 @ 22:10:

Mensen proberen met je mee te denken, jouw vraag te beantwoorden en dan kom jij met "een beetje dom". Vind ik niet aardig, jij wel?Excuses echt niet zo bedoeld.
quote:ambrosia9 schreef op 29 oktober 2009 @ 22:10:

Iemand een mailadres aan wie ik dit kan sturen?

Het lukt me echt op geen andere manier, misschien kunnen jullie er wel wat mee.Heb je nou al een screenshot geprobeerd?
Als je in het document het plaatje selecteert en de selectie kopieert, kun je hem in een grafisch programma (mac heeft toch wel een soort paint?) plakken en opslaan als jpg.
quote:kiss86 schreef op 29 oktober 2009 @ 22:02:

mischien was het de maan die langzaam te voorschijn kwam, aangezien t bij zonsondergang was.....die zie je wel vaker terwijl de zon r nog is.....maaaar of ze dan naast elkaar staan weet k niet

Nee, dan staan ze niet naast elkaar... Ze kunnen "naast" elkaar staan bij nieuwe maan. Bij nieuwe maan staat de zon eigenlijk achter de maan en beschijnt de achterkant van de maan. Dan zien we de maan niet. Dus.

Ik kan er niets anders van maken dan dat Ambrosia's broertje teveel gedronken had. En hoogstwaarschijnlijk had zijn camera ook teveel op.
Stuur maar en dan zet ik hem hier neer voor je!!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Dat kan kloppen want wij hebben het deze week ook gezien. Het leek op een dubbele zon. Je zag rechts de zon en links ook iets wat op een zon leek. Ik heb er een foto van gemaakt maar die is niet gelukt omdat er net een wolk voor de linkse zon schoof.

quote:Pinkwin schreef op 29 oktober 2009 @ 22:10:

Mensen proberen met je mee te denken, jouw vraag te beantwoorden en dan kom jij met "een beetje dom". Vind ik niet aardig, jij wel?Nee, ik ook niet.
Komt dat niet omdat die wolk gedeeltelijk het licht van de zon blokkeert en het een andere uitgang zoekt?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Carrera schreef op 29 oktober 2009 @ 22:14:

Komt dat niet omdat die wolk gedeeltelijk het licht van de zon blokkeert en het een andere uitgang zoekt?Ja, licht dat met een boogje om een wolk heen buigt, dat zal het zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven