Wie kan dit verklaren?

29-10-2009 21:26 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn broertje heeft gister een paar foto's gemaakt waarop je naast de zon een tweede kleinere zon ziet. Helaas heeft hij die foto's in een word doc gezet waardoor ik ze niet kan uploaden, als iemand weet hoe dat werkt?

Het lijkt heel erg op dit, dat had ik al eerder gezien, maar dacht natuurlijk dat het onzin was: rusland Alleen zit daar de tweede zon precies aan de andere kant. Ik ben niet iemand die gelooft in al die "de wereld gaat eraan" theorieën. Maar ik vind het wel een beetje apart, zo'n 2e zon. Iemand die hier een heel logische verklaring voor heeft, behalve een planeet die onze aarde komt verwoesten?
quote:diaantje1971 schreef op 29 oktober 2009 @ 22:35:

heb de foto kunnen openen met Nero cd hoezen maker

maar nu nig even kijken hoe ik hem hier krijgOh maar je kunt hem dus wel zien! Wat vind je ervan?
Ik wil het ook nog wel proberen.

Laat maar...
Super Jaschenca!
Ja een hele mooie foto

en een mooi verschijnsel!

En hoe heb jij hem geopend??
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Euhm, ik heb ze net hier geplaatst, jullie zien ze toch wel?
Ik ga voor de ijsdeeltjes theorie.
Hmm... die grote 'zon' zit voor de bomen. Lijkt me min of meer onmogelijk voor een zon.
Ah, jullie zien ze. Ik vind het mooie foto's en ze geven genoeg stof tot speculaties. Mysterieus!
Toch de moeite om even voor wakker te blijven, heel vreemd. Goeie foto's .
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:capricorn schreef op 29 oktober 2009 @ 22:39:

Hmm... die grote 'zon' zit voor de bomen. Lijkt me mind of meer onmogelijk voor een zon.

Ja, daar zat ik ook al naar te staren, da's raar.

Dus ik keek of het toch niet een soort reflectie is, maar ik kom er niet echt uit.
Als je op afbeelding zoekt met 'double sun' vind je trouwens meer van dit soort foto's.
quote:diaantje1971 schreef op 29 oktober 2009 @ 22:38:

Ja een hele mooie foto

en een mooi verschijnsel!

En hoe heb jij hem geopend??Gewoon in Word (2007) en dan via selecties de afbeeldingen in paint geplaatst en de grootte aangepast, en opgeslagen als jpg.
Links van de "kleine" zon stijgt er een UFO vertikaal uit het struikgewas op. Oók raar!
oke weer wat geleerd!!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Geve
quote:geve schreef op 29 oktober 2009 @ 22:42:

Links van de "kleine" zon stijgt er een UFO vertikaal uit het struikgewas op. Oók raar!Met een periscoop!
quote:ambrosia9 schreef op 29 oktober 2009 @ 21:51:

[...]

Geloof je daar in?Alsjeblieft zeg, Niburu is 1 grote oplichtingsbende.
dikke LOL @ geve!!!
zou het niet kunnen dat je de bomen die "voor" de zon staan gewoon niet ziet doorde sterkte van het licht van de zon?
quote:capricorn schreef op 29 oktober 2009 @ 22:43:

[...]

Met een periscoop!Nee joh, dat is de vinger van ET.
Jeetje wat een duidelijke foto's. Geweldig. (Ikke dus jaloers )

Maar zoiets zagen wij dus ook alleen stonden ze verder uit elkaar.
quote:Loekipoeki schreef op 29 oktober 2009 @ 22:44:

zou het niet kunnen dat je de bomen die "voor" de zon staan gewoon niet ziet doorde sterkte van het licht van de zon?kijk, jij bent een slimme meid.
Nou ja, dat dus. Volgens mij is er niet iemand die zegt, ooh maar dat komt echt door ,,,,
quote:geve schreef op 29 oktober 2009 @ 22:42:

Links van de "kleine" zon stijgt er een UFO vertikaal uit het struikgewas op. Oók raar!Ik vind dit echt heel grappig
mooie foto's!

En volgens mij is het dus echt parhelion. Waarom stuur je ze niet op naar zo'n weer zender? Die weten er vast wel raad mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven