Wie kan dit verklaren?

29-10-2009 21:26 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn broertje heeft gister een paar foto's gemaakt waarop je naast de zon een tweede kleinere zon ziet. Helaas heeft hij die foto's in een word doc gezet waardoor ik ze niet kan uploaden, als iemand weet hoe dat werkt?

Het lijkt heel erg op dit, dat had ik al eerder gezien, maar dacht natuurlijk dat het onzin was: rusland Alleen zit daar de tweede zon precies aan de andere kant. Ik ben niet iemand die gelooft in al die "de wereld gaat eraan" theorieën. Maar ik vind het wel een beetje apart, zo'n 2e zon. Iemand die hier een heel logische verklaring voor heeft, behalve een planeet die onze aarde komt verwoesten?
quote:capricorn schreef op 29 oktober 2009 @ 22:24:

Een bijzon of parhelium waarschijnlijk...

Een aantal foto's

En de verklaring Dat denk ik dus ook. Wat een prachtige foto's trouwens!
quote:capricorn schreef op 29 oktober 2009 @ 22:24:

Een bijzon of parhelium waarschijnlijk...

Een aantal foto's

En de verklaring Dat lijkt er helemaal niet op. Het is echt een veel duidelijkere vorm
quote:jessy schreef op 29 oktober 2009 @ 22:24:

[...]

Ha zonnetje! Heb je kaart ontvangen hoor....al een tijdje terug eigenlijk

Oh en bedankt dus

Oh, leuk!

Ik neem steeds voor om je ook nog te mailen, maar is nog niet gelukt (weer ziek)
quote:Jaschenca schreef op 29 oktober 2009 @ 22:26:

Dan mail hem mij maar eens: jaschenca@gmail.comgedaan
en die foto die ik had gepost? Lijkt dat?
Het schijn 'mock sun', "false sun" of "sun dog" te heten, een zo genoemd halo verschijnsel.
Misschien? Lens Flare
Goh, ik moet eigenlijk naar bed, maar ben zo benieuwd naar die foto nu
Lens flare ziet er wel anders uit dan het verschijnsel uit het youtube filmpje vind ik.
Ik heb hem ontvangen en ben bezig, gaat goedkomen!
21 december 2012 verdwijnt de wereld volgens de Imca's
quote:Vinyl schreef op 29 oktober 2009 @ 22:29:

Misschien? Lens FlareAls lens flare ook in Ambrosia's broertjes hersens plaats vindt dan heb je een punt anders ben je moutarde.
quote:Vinyl schreef op 29 oktober 2009 @ 22:29:

Misschien? Lens FlareNeehee Fniel, Le-Zen (zei Ambrosia ). Haar broer zág twee zonnen en maakte tóen een foto. Tsja. Ik denk toch dat het een van de hierboven genoemde verschijnselen is.
Peas on earth!
quote:Melodie74 schreef op 29 oktober 2009 @ 22:31:

21 december 2012 verdwijnt de wereld volgens de Imca'sEn dus? Dan verschijnen er eerst 2 zonnen? Om daarna helemaal te verdwijnen? Ik zie het verband niet.
quote:Liselotte4 schreef op 29 oktober 2009 @ 22:28:

en die foto die ik had gepost? Lijkt dat?

Nee ook niet helaas. Niks wat iedereen hier tot nu toe heeft aangedragen lijkt er ook maar een klein beetje op. In het filmpje uit mijn OP zie je het denk ik nog het beste.

Ik doe echt mijn best met uploaden, maar ook met screenshot lukt het nog niet echt helaas.

21 december 2012 verdwijnt de wereld volgens de Imca'sDat was een rekenfoutje. Het wordt nu geloof ik ergens in 2208 o.i.d.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 29 oktober 2009 @ 22:31:

[...]

Neehee Fniel, Le-Zen (zei Ambrosia ). Haar broer zág twee zonnen en maakte tóen een foto. Tsja. Ik denk toch dat het een van de hierboven genoemde verschijnselen is.Sorry.. was omgekeerd aan het teruglezen
Wat lukt er niet met die screenshot? Heb je die opgeslagen op je pc? Dan kun je hem toch uploaden op internet?
quote:geve schreef op 29 oktober 2009 @ 22:31:

[...]

Als lens flare ook in Ambrosia's broertjes hersens plaats vindt dan heb je een punt anders ben je moutarde.Heel erg mosterd. Kan ik je een bitterbal oid aanbieden?
quote:ambrosia9 schreef op 29 oktober 2009 @ 22:32:

[...]

Nee ook niet helaas. Niks wat iedereen hier tot nu toe heeft aangedragen lijkt er ook maar een klein beetje op. In het filmpje uit mijn OP zie je het denk ik nog het beste.

Ik doe echt mijn best met uploaden, maar ook met screenshot lukt het nog niet echt helaas.Daar zag ik juist ook zoiets. En ik zag veel mirages. Met name de eerste foto, Is er een foto waar je het precies in ziet? Waar komt die in het filmpje, dan ga ik weer goed kijken.
heb de foto kunnen openen met Nero cd hoezen maker

maar nu nig even kijken hoe ik hem hier krijg
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King

21 december 2012 verdwijnt de wereld volgens de Imca's

Beter inlezen, en Imca's bestaan niet. Of er moet een geheime Imca Marina fanclub zijn?

21 december 2012 is voorspeld als een keerpunt in het bestaan van de aarde en de mensheid door zowel de Inca's en Nostradamus. Maar dat de wereld verdwijnt is nooit als zodanig voorspeld.
Het "gewone" dubbelzien in astronomie wordt veroorzaakt door ruimte/tijd buiging onder invloed van een zeer sterk zwaartekrachtveld.

Om zoiets te creëren met onze zon zou er een zwart gat moeten gepasseerd zijn tussen de zon en de aarde en dan zouden we heel andere problemen hebben dan dubbelzicht. Als we op ramkoers liggen met jupiter, wil iemand me dan wakker maken? X:D
Ik heb een screenshot gemaakt, die probeer ik nu te uploaden, maar dat duurt nu dus al tien minuten, er gebeurt niks... Ik ben gewoon verschrikkelijk onhandig met dit soort dingen.
Hier zijn ze:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven