Wij roepen wederom een eind weg!

zondag 1 april 2018 om 14:25
Prada, wat een lage bloeddruk zeg, dat je daar niet meer last van hebt. Ik hoop dat je nieren snel weer goed gaan werken, als ze er goed uitzien, zouden ze toch ook goed moeten werken, of waren ze overbelast van de medicatie ofzo? Ik duim voor een snel herstel voor je.
Wat zingen betreft, het meeste ging heel mooi in de paasdienst, daar waren we erg tevreden over. Echt fijn om zo in een groep iets moois neer te kunnen zetten.
Bij de kinderkerkdienst waren ze ook druk bezig geweest met goede vrijdag en Pasen. Ik weet dat er een Playmobil kerststal bestaat, maar dit is de eerste keer dat ik een Playmobil poppetje aan een kruis heb zien hangen. Het verhaal was tot in detail uitgewerkt.
Wat zingen betreft, het meeste ging heel mooi in de paasdienst, daar waren we erg tevreden over. Echt fijn om zo in een groep iets moois neer te kunnen zetten.
Bij de kinderkerkdienst waren ze ook druk bezig geweest met goede vrijdag en Pasen. Ik weet dat er een Playmobil kerststal bestaat, maar dit is de eerste keer dat ik een Playmobil poppetje aan een kruis heb zien hangen. Het verhaal was tot in detail uitgewerkt.

zondag 1 april 2018 om 19:07
Dankjewel. Ja was zeker leuk die Paashaas. Vanmiddag bezoek gehad van cadeau-dochter en gezin en een gesprek met de zo goed als dove/blinde buurvrouw zorgen er wel voor dat ik nu keimoe ben. Even rust nemen, pfff.Annapicobella schreef: ↑01-04-2018 15:30@Prada; hoop op een spoedig herstel voor je. Lief van de Paashaas; breek de dag; tik een paaseitje.

zondag 1 april 2018 om 19:15
Het kan door medicatie komen inderdaad Aviv, ik rommel al sinds december met bronchitis en de daarvoor bestemde medicijnen naast mijn gewone medicatie. Maar niet echt extreem ofzo. De stalen urine en ontlasting zijn naar het lab maar er is maar 1 dokter van wacht deze dagen dus ik denk dat ik overmorgen meer weet.
De dokter van wacht van vanmorgen zei dat het zich helemaal kon herstellen dus daar hopen we maar op. Anders gaan ze een biopsie nemen. Het kwam erop neer dat 30% nog werkte. Ik merk het vooral aan geen eetlust en diarree en ik zie er echt moe uit vind ik zelf. Verder geen noemenswaardige klachten al vind ik het tekort aan kalium wel weer zorgelijk. Maar voor nu denk ik einde van de week weer thuis te zijn.
Wat een schat van een huisdokter heb ik toch. Die had zaterdag ingesproken of ik op zijn thuisnummer wilde bellen als ik de boodschap gehoord had. Voor de zekerheid. Zo lief.
De dokter van wacht van vanmorgen zei dat het zich helemaal kon herstellen dus daar hopen we maar op. Anders gaan ze een biopsie nemen. Het kwam erop neer dat 30% nog werkte. Ik merk het vooral aan geen eetlust en diarree en ik zie er echt moe uit vind ik zelf. Verder geen noemenswaardige klachten al vind ik het tekort aan kalium wel weer zorgelijk. Maar voor nu denk ik einde van de week weer thuis te zijn.
Wat een schat van een huisdokter heb ik toch. Die had zaterdag ingesproken of ik op zijn thuisnummer wilde bellen als ik de boodschap gehoord had. Voor de zekerheid. Zo lief.

zondag 1 april 2018 om 21:53
Ik blijf duimen. Heb er nu ook nog eens ruim de tijd voor. En ik bedenk me net dat er hier een mooie stilteruimte is waar je een wens kunt opschrijven in een boek dat daar ligt. Ik ben niet gelovig maar baadt het niet dan schaad het niet. Kan ik gelijk even de benen strekken. Ja, dat ga ik doen morgen, beloofd.

maandag 2 april 2018 om 17:58
Ik ben lief
Hier gaat de ellende lekker door. Sinds vanmiddag lig ik geisoleerd omdat er een bacterie in de darmen is ontdekt. Dit staat los van de nieren dus dat is dan weer een klusje voor de MDL arts.
Er hangt een groot bord bij mijn deur en een grote gele bak met risicohoudend medisch afval en ze komen binnen als marsmannetjes.
Bezoek van anderen gaat aan de andere kant van de gang lopen, voel me net een melaatse

Hier gaat de ellende lekker door. Sinds vanmiddag lig ik geisoleerd omdat er een bacterie in de darmen is ontdekt. Dit staat los van de nieren dus dat is dan weer een klusje voor de MDL arts.
Er hangt een groot bord bij mijn deur en een grote gele bak met risicohoudend medisch afval en ze komen binnen als marsmannetjes.
Bezoek van anderen gaat aan de andere kant van de gang lopen, voel me net een melaatse

maandag 2 april 2018 om 20:59
Ik heb vandaag de halve dag in de keuken gestaan om een paasdiner te bereiden voor vanavond met schoonfamilie. Ik ben helemaal op nu, ik had niet verwacht dat het zoveel tijd zou kosten. Zolang staan kan ik eigenlijk helemaal niet dus ik heb best wat pijn nu. Ik ga maar lekker op tijd naar bed. Wat zal ik heerlijk slapen na zo’n druk weekend. De komende dagen heb ik gelukkig geen plannen. Ik moet alleen de ontplofte bende in de keuken nog opruimen, maar dat komt wel zodra ik weer wat energie heb.

maandag 2 april 2018 om 21:21
Lieve Prada, wat een ellende weer. Ik hoop dat de artsen snel oplossingen vinden voor je en dat je snel weer aan je leventje kunt beginnen.
Ik maak me wat zorgen om je, want je plaatst wel een roflsmiley, maar kan me indenken dat het je toch allemaal niet zo lekker zit, maar groot wil blijven. Het is ook allemaal niet niks zeg.
Rust goed uit, nu je toch het bed moet houden.
Je bent in mijn gedachten meid. Beterschap!
Ik maak me wat zorgen om je, want je plaatst wel een roflsmiley, maar kan me indenken dat het je toch allemaal niet zo lekker zit, maar groot wil blijven. Het is ook allemaal niet niks zeg.
Rust goed uit, nu je toch het bed moet houden.
Je bent in mijn gedachten meid. Beterschap!

maandag 2 april 2018 om 21:23
maandag 2 april 2018 om 21:47

maandag 2 april 2018 om 22:56
Je had denk ik het verkeerde lot gestuurd Aviv.
@Drackie, ik voel me goed. Alleen heel erg moe.
@Cateautje, ik ben zo geworden door alles wat ik al meegemaakt heb. Dat maakt dat ik me pas druk ga maken als het nodig is. En op de nieren was geen tumor of gezwel te zien dus dat stelt ook al gerust.
Dank voor jullie lieve woorden
@Drackie, ik voel me goed. Alleen heel erg moe.
@Cateautje, ik ben zo geworden door alles wat ik al meegemaakt heb. Dat maakt dat ik me pas druk ga maken als het nodig is. En op de nieren was geen tumor of gezwel te zien dus dat stelt ook al gerust.
Dank voor jullie lieve woorden