Wij roepen wederom een eind weg!

dinsdag 3 april 2018 om 16:03
Hier staat al de hele dag de deur open, heerlijk is het. 
Het wordt in het weekend 20 graden met volop zon, precies dat waar ik zo lang op heb gewacht. Ik denk dat ik de hele dag op de tuf zit, misschien naar Ikea in Delft, ballen eten. Misschien voor iets kijken om mijn balkon wat gezelliger te maken.
Vandaag verveel ik me wel een beetje. Eigenlijk had ik best naar buiten gekund, maar ben te lui dat ik uit m'n ogen kijk.
Het zou ook gaan regenen en onweren, dus dat nodigde mij niet uit..... Het is de hele dag al het mooiste weer van de wereld, tssk!
Nou, morgen weer een dag.
Hoe gaat het met jullie Roepertjes?

Het wordt in het weekend 20 graden met volop zon, precies dat waar ik zo lang op heb gewacht. Ik denk dat ik de hele dag op de tuf zit, misschien naar Ikea in Delft, ballen eten. Misschien voor iets kijken om mijn balkon wat gezelliger te maken.
Vandaag verveel ik me wel een beetje. Eigenlijk had ik best naar buiten gekund, maar ben te lui dat ik uit m'n ogen kijk.

Het zou ook gaan regenen en onweren, dus dat nodigde mij niet uit..... Het is de hele dag al het mooiste weer van de wereld, tssk!

Nou, morgen weer een dag.
Hoe gaat het met jullie Roepertjes?

dinsdag 3 april 2018 om 16:11
Ik kijk ook zo uit naar dat mooie weer. Ik ben net wezen wandelen, zonder jas! Eerste keer dit jaar. Zo heerlijk! 
Nu moet ik echt aan de gang met mijn ontplofte keuken. Zit ook helemaal niet lekker als het zo’n troep is, maar de moed om te beginnen ontbreekt omdat het zoveel is. Eerst maar een stuk fruit eten, en daarna echt aan de slag.

Nu moet ik echt aan de gang met mijn ontplofte keuken. Zit ook helemaal niet lekker als het zo’n troep is, maar de moed om te beginnen ontbreekt omdat het zoveel is. Eerst maar een stuk fruit eten, en daarna echt aan de slag.

dinsdag 3 april 2018 om 18:10

dinsdag 3 april 2018 om 20:07
Dat vermoedde ik dus al. Gelukkig dat het weer de goede kant op gaat. En hopelijk kan je verder zonder antibiotica.
Ik heb tot 18:30 gewerkt en toen ik naar huis ging checkte ik mijn telefoon om de temperatuur te zien. Ik geloofde niet wat ik zag, 16 graden? Ik verwachtte 6 of 10, geen 16. Helaas liep de informatie achter op de werkelijkheid, want het voelde aan als 10 graden. Maar het schijnt 17 graden geweest te zijn. Niks van gevoeld...

dinsdag 3 april 2018 om 20:23
Dankjewel allemaal weer voor de lieve woorden.
@Aviv, ik moet nog steeds antibiotica slikken, maar dan voor die darmbacterie. Kreatine was 1.95 dus dat is al de helft minder. Wel blijft de bloeddruk laag 90/50 en blijk ik bloedarmoede te hebben waar die vermoeidheid vandaan komt. Maar dat komt omdat er bij de ontlasting ws bloed zit. Maar ik begin weer wat eetlust te krijgen dus ook wat meer energie.
Hopelijk vrijdag of zaterdag naar huis en dan nog een week of wat rustig aandoen. Lekker genieten van het mooie weer, de balkondeuren voor en achter open, heerlijk
@Aviv, ik moet nog steeds antibiotica slikken, maar dan voor die darmbacterie. Kreatine was 1.95 dus dat is al de helft minder. Wel blijft de bloeddruk laag 90/50 en blijk ik bloedarmoede te hebben waar die vermoeidheid vandaan komt. Maar dat komt omdat er bij de ontlasting ws bloed zit. Maar ik begin weer wat eetlust te krijgen dus ook wat meer energie.
Hopelijk vrijdag of zaterdag naar huis en dan nog een week of wat rustig aandoen. Lekker genieten van het mooie weer, de balkondeuren voor en achter open, heerlijk

woensdag 4 april 2018 om 18:20
Hoera, vandaag waren de waardes van de nieren weer gedaald. 1.42 zitten we nu. Maar Praadje zou Praadje niet zijn als er geen 'maar' achter kwam. Ik heb nu dus koorts gekregen. Toch heb ik hoop dat ik vrijdag naar huis mag. De bloeddruk was ook iets omhoog gegaan 106/69. Nog niet optimaal maar goed te doen.