Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Goed nieuws!!!! De nieren herstellen zich wonderwel heel goed. Als het zo doorgaat en de bacterie is uit de darmen mag ik van het weekend naar huis. :cheer: De oorzaak ligt waarschijnlijk in het feit dat ik zoveel antibiotica heb moeten slikken voor de longen.
Dat is inderdaad goed nieuws Prada! Fijn dat het de goede kant opgaat!
Alle reacties Link kopieren
Heel goed nieuws Prada. Sterke nieren dus.
Everything you see I owe to spaghetti!
Geweldig nieuws Prada. :proud:

Thuis maar aan de probiotica zodat je dat niet zo snel meer kan gebeuren. :)
Cateautje schreef:
03-04-2018 13:22
Geweldig nieuws Prada. :proud:

Thuis maar aan de probiotica zodat je dat niet zo snel meer kan gebeuren. :)
Dat is geeneens zo'n slecht idee misschien.
Wat een fijn nieuws Prada! :cheer2:
Hier staat al de hele dag de deur open, heerlijk is het. :)

Het wordt in het weekend 20 graden met volop zon, precies dat waar ik zo lang op heb gewacht. Ik denk dat ik de hele dag op de tuf zit, misschien naar Ikea in Delft, ballen eten. Misschien voor iets kijken om mijn balkon wat gezelliger te maken.

Vandaag verveel ik me wel een beetje. Eigenlijk had ik best naar buiten gekund, maar ben te lui dat ik uit m'n ogen kijk. :proud:
Het zou ook gaan regenen en onweren, dus dat nodigde mij niet uit..... Het is de hele dag al het mooiste weer van de wereld, tssk! :(
Nou, morgen weer een dag.

Hoe gaat het met jullie Roepertjes?
Ik ben een beetje duf en inspiratieloos, dus er komt niet zoveel uit mijn handen, behalve een beetje doelloos internetten en forummen.
Ik ben nu wel aan het uitrekenen hoeveel vrije dagen ik heb gedurende mijn contractperiode dit jaar.
Ik kijk ook zo uit naar dat mooie weer. Ik ben net wezen wandelen, zonder jas! Eerste keer dit jaar. Zo heerlijk! :heart:

Nu moet ik echt aan de gang met mijn ontplofte keuken. Zit ook helemaal niet lekker als het zo’n troep is, maar de moed om te beginnen ontbreekt omdat het zoveel is. Eerst maar een stuk fruit eten, en daarna echt aan de slag.
Misschien een beetje voorjaarsmoe Lise?
Cateautje schreef:
03-04-2018 16:16
Misschien een beetje voorjaarsmoe Lise?
Nee, moe van de pijn, pijnstillers en de Paasdagen.
lise1985 schreef:
03-04-2018 16:17
Nee, moe van de pijn, pijnstillers en de Paasdagen.
Beterschap gewenst. :)
Cateautje schreef:
03-04-2018 16:33
Beterschap gewenst. :)
Dank je wel. Ik heb de berekening wel klaar inmiddels. Ik ben benieuwd waar de werkgever op uit komt...
Beterschap Lise.

Yes, de keuken is eindelijk schoon, de bende is opgeruimd en de woonkamer is gestofzuigd, dus nu ga ik lekker op de bank ploffen. Ik hoef niet te koken vanavond want we hebben nog curry over van het paasdiner van gisteren.

Fijne avond allemaal!
prada schreef:
03-04-2018 11:35
Goed nieuws!!!! De nieren herstellen zich wonderwel heel goed. Als het zo doorgaat en de bacterie is uit de darmen mag ik van het weekend naar huis. :cheer: De oorzaak ligt waarschijnlijk in het feit dat ik zoveel antibiotica heb moeten slikken voor de longen.
Dat vermoedde ik dus al. Gelukkig dat het weer de goede kant op gaat. En hopelijk kan je verder zonder antibiotica.
Cateautje schreef:
03-04-2018 16:03
Hier staat al de hele dag de deur open, heerlijk is het. :)

Ik heb tot 18:30 gewerkt en toen ik naar huis ging checkte ik mijn telefoon om de temperatuur te zien. Ik geloofde niet wat ik zag, 16 graden? Ik verwachtte 6 of 10, geen 16. Helaas liep de informatie achter op de werkelijkheid, want het voelde aan als 10 graden. Maar het schijnt 17 graden geweest te zijn. Niks van gevoeld... :-( van het weekend beter! :sun:
Dankjewel allemaal weer voor de lieve woorden.

@Aviv, ik moet nog steeds antibiotica slikken, maar dan voor die darmbacterie. Kreatine was 1.95 dus dat is al de helft minder. Wel blijft de bloeddruk laag 90/50 en blijk ik bloedarmoede te hebben waar die vermoeidheid vandaan komt. Maar dat komt omdat er bij de ontlasting ws bloed zit. Maar ik begin weer wat eetlust te krijgen dus ook wat meer energie.

Hopelijk vrijdag of zaterdag naar huis en dan nog een week of wat rustig aandoen. Lekker genieten van het mooie weer, de balkondeuren voor en achter open, heerlijk :sun:
Hoera, vandaag waren de waardes van de nieren weer gedaald. 1.42 zitten we nu. Maar Praadje zou Praadje niet zijn als er geen 'maar' achter kwam. Ik heb nu dus koorts gekregen. Toch heb ik hoop dat ik vrijdag naar huis mag. De bloeddruk was ook iets omhoog gegaan 106/69. Nog niet optimaal maar goed te doen.
he jammer van die koorts, dat is meestal een reden om je te houden. Die bloeddrukwaarden heb ik ook ongeveer, dus dat valt wel mee denk ik (of de mijne moet dus ook te laag zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Prada, het wordt tijd om te leren plaatjesplakken-op-de-mobiel, dan kan ik een beterschapskaart voor je plakken hier. Van wat voor beterschapskaart hou je, van bloemen, dieren, maffe...?
Afbeelding
Zo, ik zie een beterschapskaart, ik hoop jij ook Prada. Laat het maar weten als je liever bloemen hebt! Plaatjes plakken lukt dus ook op mijn mobiel. :hyper:
Ahh dat is lief Aviv. Ik hou vooral van maffe.
@Nlies, de mijne is altijd 120/80. Of ik nu 110 kg woog of 70 kg. Maar hier ben ik ook al tevreden mee hoor.
Afbeelding
Afbeelding
Dan hier nog een maffe kaart Prada! Ik hoop dat je geen buikpijn hebt zodat je lachen kunt.
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven