Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Die zijn geraffineerd zeg, daar bij Sanoma, Pffft. Ik ga een proefabonnement aan voor de Ariadne at home brocante, krijg ik een bevestigingsmail binnen waarin alles staat wat ik kan verwachten en blijkt ineens dat ik het abonnement ben aangegaan voor onbepaalde tijd en dat het automatisch wordt verlengt tenzij ik het een maand voor de ontvangst van het eerste blad opzeg en dat terwijl er geen sprake meer is van een maand want de eerste wordt bezorgd op 18 november.
Toch maar eventjes gebeld, na veel vijven en zessen kon ik het dan toch opzeggen en wordt het proefabonnement na de laatste beëindigd.

Ik hou niet van addertjes. Vind het een afknapper.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
20-10-2017 16:54
Die zijn geraffineerd zeg, daar bij Sanoma, Pffft. Ik ga een proefabonnement aan voor de Ariadne at home brocante, krijg ik een bevestigingsmail binnen waarin alles staat wat ik kan verwachten en blijkt ineens dat ik het abonnement ben aangegaan voor onbepaalde tijd en dat het automatisch wordt verlengt tenzij ik het een maand voor de ontvangst van het eerste blad opzeg en dat terwijl er geen sprake meer is van een maand want de eerste wordt bezorgd op 18 november.
Toch maar eventjes gebeld, na veel vijven en zessen kon ik het dan toch opzeggen en wordt het proefabonnement na de laatste beëindigd.

Belachelijk .stiekem n abonnement aansmeren. Mazzel dat je zo snel reageerde.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Cateautje schreef:
20-10-2017 16:54

Gelukkig kon je nog opzeggen Cateautje en ja hier ook geen fan van addertjes.

Ben er zelf zo voorzichtig mee maar vaak weten ze je toch om te praten of iets aan te smeren. Wel jammer want meestal is het magazine wel iets wat je graag leest en thuis wilt ontvangen.
Goedemorgen allemaal :) fijn weekend

Hier vanmiddag visite van familie, gezellig bijkletsen en later uit eten.
sonjavg schreef:
21-10-2017 08:32
Gelukkig kon je nog opzeggen Cateautje en ja hier ook geen fan van addertjes.

Ben er zelf zo voorzichtig mee maar vaak weten ze je toch om te praten of iets aan te smeren. Wel jammer want meestal is het magazine wel iets wat je graag leest en thuis wilt ontvangen.
Yep, hij probeerde me nog een ander blad aan te smeren. Bij Sanoma voldoen ze aan alle verwachtingen.
Cateautje schreef:
21-10-2017 09:30
Yep, hij probeerde me nog een ander blad aan te smeren. Bij Sanoma voldoen ze aan alle verwachtingen.
Dat staat standaard in hun belscript. En ze worden erop gecontroleerd. En hoppa....jammer u krijgt geen vast flexcontract!
Maar volgens mij mag het niet als het een proef-abonnement heet en dan dit eigenlijk als een vast abonnement wegzetten. Goed dat je zo alert was.

Lekker mijn bed afgehaald en straks helemaal vers en schoon mijn bed opmaken. Sinds ik heb ontdekt dat je je dekbed als een soort wrap moet oprollen en daarna weer uitrollen in de dekbedhoes, ben ik veel sneller klaar. Bijna een feestje om te doen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Anna dat truukje gebruik ik ook. Sinds hoeft man niet meer te komen zoeken waar ik ben (in de uiterst linkse hoek in de overtrek). Ik haat shoppen maar ik moest echt een en ander hebben. En wonder boven wonder liep ik Massimo Dutti binnen en slaagde voor 3! volledige setjes :yes: Nu nog schoenen en een tas en ik ben voor ongeveer een jaar klaar!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Annapicobella schreef:
21-10-2017 10:33
Dat staat standaard in hun belscript. En ze worden erop gecontroleerd. En hoppa....jammer u krijgt geen vast flexcontract!
Maar volgens mij mag het niet als het een proef-abonnement heet en dan dit eigenlijk als een vast abonnement wegzetten. Goed dat je zo alert was.

Lekker mijn bed afgehaald en straks helemaal vers en schoon mijn bed opmaken. Sinds ik heb ontdekt dat je je dekbed als een soort wrap moet oprollen en daarna weer uitrollen in de dekbedhoes, ben ik veel sneller klaar. Bijna een feestje om te doen.
Ja, Sanoma, als je opzoekt hoe je een abonnement kan stopzetten, hebben ze het alleen over bellen, doordeweek tussen 9-21 u. Ja, òf ik ben druk aan het werk, òf ik vergeet dat. Als ik eraan denk, wil ik dat gewoon meteen kunnen mailen, en niet op een bepaald tijstip dat moeten doen. Als het nou zoiets belangrijks is als een arts bellen, daar wil ik wel tijd voor maken door de week, maar hiervoor niet!
Je bent inderdaad een eeuwigheid met ze in conclaaf "uw abonnement loopt nog tot juli volgend jaar, wil u geen ander blad ervoor in de plaats?" Ik heb zeker op 4 manieren "nee" gezegd voordat ik kon ophangen, want ik had nog steeds de toezegging niet dat ze het abonnement zouden stopzetten. En een mailbevestiging heb ik óók nog niet gezien. Zucht.....

Wat dekbedhoezen betreft, dat moet ik nog eens uitproberen. Een eenpersoonsdekbed lukt nog wel op de Jochem Myermanier erin te frunniken, maar ik wordt zo kriegel van een tweepersoonsdekbed in z'n hoes te stoppen. Knijpers bovenaan en schudden werkt ook maar beperkt. De wrapmethode dus...!
Zo had ik een abonnement op de Smult, ik zegde het op na een jaar. Moest ik nog een jaar doorbetalen! Dat mag helemaal niet meer, stilzwijgend verlengen. Ik had dus nog één nummer moeten krijgen, en daarna niet meer. Ik had geen zin om erachteraan te gaan, maar eigenlijk had ik het natuurlijk wel moeten doen.
Drackie schreef:
21-10-2017 14:10
Zo had ik een abonnement op de Smult, ik zegde het op na een jaar. Moest ik nog een jaar doorbetalen! Dat mag helemaal niet meer, stilzwijgend verlengen. Ik had dus nog één nummer moeten krijgen, en daarna niet meer. Ik had geen zin om erachteraan te gaan, maar eigenlijk had ik het natuurlijk wel moeten doen.
Zulke dingen moet je melden bij b.v kassa Drackie. Ze lijken wel stapelgek tegenwoordig .ze bestoken je met telefoontjes .en als je iets afmelden wil doen ze moeilijk.
Ik onderbreek ze al tijdens het gesprek,zeg geen interesse te hebben .en wens ze n prettige dag. En druk de telefoon uit.
Oud blond heerlijk dat je geslaagd bent. Ik hou van shoppen.

De wrap methode ken ik niet.dus ook maar eens proberen.
chrisjoh schreef:
21-10-2017 14:31
Oud blond heerlijk dat je geslaagd bent. Ik hou van shoppen.

De wrap methode ken ik niet.dus ook maar eens proberen.
https://www.youtube.com/watch?v=TpyJH2gqSRI

:)
:rofl: ik dacht, dat is het YouTube filmpje dat de dekbedwrap uitlegt, maar dit gaat over het andere bedopmaakprobleem!
Goedenavond Roepers. Wat hebben jullie vandaag gedaan? Erop uit geweest of lekker thuis aangerommeld?
Goedenavond,

Ik ben op de verjaardag van mijn schoonzusje en neefje. Verder heb ik niks gedaan. En jij Prada?
Goedenavond!

Ik heb vandaag wat wasjes gedraaid en gedroogd, mijn bed verschoond, wat boodschappen gedaan en verder op mijn lauweren gerust.

Wat heb jij allemaal gedaan Prada?

Zit je nou te forummen terwijl je op een verjaardag zit Drackie? :proud: Dat is dan geen knalfuif.
Ik kijk naar de show van Linda de Mol Oh wat een Jaar over 1974. Oh...hoe herkenbaar alles. Die plateauzolen had ik ook, Mud wie kent ze niet, die puntkragen tot aan je middel zowat..
Ik heb niet veel gedaan, ik ben gisterenavond door mijn rug gegaan. Net nu ik me zo soepel begon te vinden. Maar ik heb aanleg voor een hernia, ook al eens aan geopereerd. Maar soms komt het nog wel eens terug. Verder nog wat werk gedaan en gepaint dus lekker relaxed dagje.

Eens met Cateau dat het geen knalfuif is dan Drackie. Hebben ze wel opgemerkt dat je afgevallen bent?
Annapicobella schreef:
21-10-2017 21:03
Ik kijk naar de show van Linda de Mol Oh wat een Jaar over 1974. Oh...hoe herkenbaar alles. Die plateauzolen had ik ook, Mud wie kent ze niet, die puntkragen tot aan je middel zowat..
Ha ik kijk ook. Zo leuk al die herinneringen. Al was ik nog maar 5 jaar toen dus niet bewust meegemaakt. Maar er komen wel leuke herinneringe voorbij.
Die is leuk!
He vervelend Prada van je rug. Wel blij te lezen dat je desondanks toch een relaxed dagje hebt gehad. Doe je goed.
Beterschap Prada .je klinkt zo heerlijk positief de laatste tijd. Lijkt dat je na je operaties beter in je vel zit.👍geweldig toch.
Ik kijk geen TV. Heb vanmiddag een tegen 100 teruggekeken. En vanavond Kassa en het nieuws ..zit nu te lezen..sorry zit nu hier straks weer lezen.
Niet het filmpje wat ik verwachte Anna .maar wel n leukerd😂
Gezellige avond allen.
chrisjoh schreef:
21-10-2017 21:23
Beterschap Prada .je klinkt zo heerlijk positief de laatste tijd. Lijkt dat je na je operaties beter in je vel zit.👍geweldig toch.
Ik kijk geen TV. Heb vanmiddag een tegen 100 teruggekeken. En vanavond Kassa en het nieuws ..zit nu te lezen..sorry zit nu hier straks weer lezen.
Niet het filmpje wat ik verwachte Anna .maar wel n leukerd😂
Gezellige avond allen.
Ja ik voel me ook supergoed, zelfs met die zere rug/bil/been/kuit haha.
Vandaag met mijn vader bij zijn zus geweest.
Helaas sinds gisteren behoorlijke keelpijn, dus hoop dat ik ze niet aangestoken heb. Hoef niet te hoesten. Misschien beter als ik morgen thuis blijf, ivm besmetting.
anoniem_180388 wijzigde dit bericht op 21-10-2017 21:43
0.94% gewijzigd
Annapicobella schreef:
21-10-2017 21:13
He vervelend Prada van je rug. Wel blij te lezen dat je desondanks toch een relaxed dagje hebt gehad. Doe je goed.
:lips:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven