Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-12-2017 14:07
Nlies, jouw tarotjaar is de priester en dat is een kaart van menszijn en invloed op aardse zaken. De tegenstelling van de priester is de matiging die met genezing te maken heeft. Mooie kaarten voor een mooi jaar. :)
Ik hoop dat ik op 15 mei van jou het bericht krijg dat het eindelijk een mooi en positief jaar gaat worden!
Gefeliciteerd Nlies en dertig Draakje! Mijn vriendin wordt over een paar weken 40 en ze heeft het daar heel moeilijk mee. Ik begrijp dat niet zo goed. Waarschijnlijk omdat ik daar zelf nul last van heb (en mijn eigen verjaardag soms vergeet).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Cateautje schreef:
02-12-2017 15:38
Oh, maar ik wil dat ze de hele dag tegen me aankletst, vind ik gezellig, zo'n kletstante om me heen. :proud:
Ik noem de mijnen wel eens 'zeurkousjes' als ze hun babbelkwartier hebben.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
02-12-2017 17:17
Ik hoop dat ik op 15 mei van jou het bericht krijg dat het eindelijk een mooi en positief jaar gaat worden!
Gefeliciteerd Nlies en dertig Draakje! Mijn vriendin wordt over een paar weken 40 en ze heeft het daar heel moeilijk mee. Ik begrijp dat niet zo goed. Waarschijnlijk omdat ik daar zelf nul last van heb (en mijn eigen verjaardag soms vergeet).
Het kan nu ook al in dit lopende jaar hoor. :)
Dit jaar is jouw jaar van gerechtigheid waarbij je de balans opmaakt, maar de tegenstelling is de hogepriesteres die daarin weleens conflict kan veroorzaken omdat je het met bepaalde zaken waar je de balans van opmaakt niet mee eens bent.
Dit is een jaar van persoonlijke groei, maak er het mooiste van door de kracht van het goede te laten prevaleren.
Oudblond schreef:
02-12-2017 17:18
Ik noem de mijnen wel eens 'zeurkousjes' als ze hun babbelkwartier hebben.
Heerlijk! :proud:
Cateautje schreef:
02-12-2017 14:07
Nlies, jouw tarotjaar is de priester en dat is een kaart van menszijn en invloed op aardse zaken. De tegenstelling van de priester is de matiging die met genezing te maken heeft. Mooie kaarten voor een mooi jaar. :)
we zullen gaan zien waar die aardse zaken liggen, het wordt mijn 65ste levensjaar, misschien ook eens in de nummerologie gaan kijken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Oh Cateau, mag ik de mijne ook weten?
prada schreef:
02-12-2017 19:02
wanneer ben je jarig?
Van een pompoen, die eerst een maandje of anderhalf voor de sier op mijn jaren 20 kastje lag, vanavond heerlijke, nee maar echt heerlijke, pompoensoep gemaakt.
Alleen al zo blij van het snijden van zo'n pompoen en dat hij na zo'n lange tijd zo heerlijk smaakt nog.
Everything you see I owe to spaghetti!
Cateautje schreef:
02-12-2017 19:05
wanneer ben je jarig?
13 januari
Annapicobella schreef:
02-12-2017 19:07
Van een pompoen, die eerst een maandje of anderhalf voor de sier op mijn jaren 20 kastje lag, vanavond heerlijke, nee maar echt heerlijke, pompoensoep gemaakt.
Alleen al zo blij van het snijden van zo'n pompoen en dat hij na zo'n lange tijd zo heerlijk smaakt nog.
Heerlijk toch Anna, dat je van zulke dingen kunt genieten. Eet smakelijk.
Nlies ook nog van harte!
prada schreef:
02-12-2017 19:08
13 januari
Nou, jouw geliefdejaar is bijna achter de rug, dus het wordt aankomend jaar het jaar van de zegewagen en dat betekent laveren en goed opletten op steentjes en kuiltjes in de weg. De tegenstelling is de toren en dat wil zeggen dat je de kans loopt op onverwachte zaken die met een klap je leven binnenrollen en dan is het zaak, nogmaals, om te blijven laveren en zo de situaties de baas te blijven. Keep cool.

Het afgelopen jaar van de geliefden heeft ervoor gezorgd dat je in liefde voor jezelf keuzes hebt gemaakt waardoor het beter leven is en de duvel duidt op die operatie die ervoor zorgt dat je beter voor jezelf kunt zorgen.
Cateautje schreef:
02-12-2017 19:19
Nou, jouw geliefdejaar is bijna achter de rug, dus het wordt aankomend jaar het jaar van de zegewagen en dat betekent laveren en goed opletten op steentjes en kuiltjes in de weg. De tegenstelling is de toren en dat wil zeggen dat je de kans loopt op onverwachte zaken die met een klap je leven binnenrollen en dan is het zaak, nogmaals, om te blijven laveren en zo de situaties de baas te blijven. Keep cool.

Het afgelopen jaar van de geliefden heeft ervoor gezorgd dat je in liefde voor jezelf keuzes hebt gemaakt waardoor het beter leven is en de duvel duidt op die operatie die ervoor zorgt dat je beter voor jezelf kunt zorgen.
Mooi, ik kan me er wel in vinden. Dankjewel lieve Cateau :lips:
prada schreef:
02-12-2017 19:02
Ik wil ook! Ben 4 december jarig, als je wil natuurlijk!
Hawelry schreef:
02-12-2017 19:42
Ik wil ook! Ben 4 december jarig, als je wil natuurlijk!
Het komende jaar is voor jou het jaar van de kluizenaar en dat betekent dat je je bezig houdt met het zoeken naar verlichting, dat kan zijn in de vorm van zelfstudie of nader tot jezelf komen in welke vorm dan ook. De tegenstelling is de maan en die heeft invloed op het gevoelsleven en heeft zo z'n ups en downs. Die 2 samen zorgen ervoor dat je op gevoelsniveau wordt uitgedaagd en dat je daar een weg door moet vinden.
Dankjewel cateautje, denk dat het wel klopt eigenlijk. :bigkiss:
Ik heb zo’n geweldige verjaardag gehad! Het was zo, zo gaaf! Ik ben helemaal stuk, maar dit was het allerbeste begin van mijn 30ste levensjaar! :cheer2:
Ik wil mijn toekomst niet weten. Zulke dingen beangstigen me een beetje. Ik neem alles zoals het komt en hoop er het beste van,
Mijn gezondheid heeft mijn leven een keer goed door elkaar geschud en ik moet positief zijn, anders wordt ik te bang en kan ik het niet meer handelen.
Drackie schreef:
03-12-2017 01:39
Ik heb zo’n geweldige verjaardag gehad! Het was zo, zo gaaf! Ik ben helemaal stuk, maar dit was het allerbeste begin van mijn 30ste levensjaar! :cheer2:

Fijn Drackie, geniet nog maar lekker na. :high5:
Eigenlijk is het mijn 31ste levensjaar hè? Ik leef nu al 30 jaar, dus begin ik nu aan het 31ste jaar. Nou ja, maakt niet uit.
Drackie schreef:
03-12-2017 12:14
Eigenlijk is het mijn 31ste levensjaar hè? Ik leef nu al 30 jaar, dus begin ik nu aan het 31ste jaar. Nou ja, maakt niet uit.
Ach, het is maar een jaar, maar wat wel duidelijk is is dat je nu een ouwe muts bent, eentje met een ouwewijvenknotje en verstandige bruine schoenen en je jurken onder de knie. Jaja, daar moet je nu aan, je jonge jaren zijn voorbij. :proud:
Het loopt vandaag niet helemaal zoals gepland. Ik zou vandaag de poes ophalen, maar hoewel de eigenaresse een afspraak met me heeft gemaakt, heb ik geen adres, dus kan er niet naartoe. Heb haar al een paar keer gemailed gister en vandaag, maar verneem niets meer terug.
Ik heb er geen goed gevoel over. Het is me al opgevallen dat ze niet helemaal wakker is, er is al eerder iets gebeurd waardoor ik moest fronsen.
Nou ja, ik wacht het af, maar zit ondertussen wel in zak en as. :|
Cateautje schreef:
03-12-2017 12:44
Het loopt vandaag niet helemaal zoals gepland. Ik zou vandaag de poes ophalen, maar hoewel de eigenaresse een afspraak met me heeft gemaakt, heb ik geen adres, dus kan er niet naartoe. Heb haar al een paar keer gemailed gister en vandaag, maar verneem niets meer terug.
Ik heb er geen goed gevoel over. Het is me al opgevallen dat ze niet helemaal wakker is, er is al eerder iets gebeurd waardoor ik moest fronsen.
Het is dit jaar niet het jaar van de kat dus voor jou. Wat balen voor je. Niet de eerste keer dat een afspraak 'raar' gaat. Wat zeggen die kaarten van jou eigenlijk over jou en een kat?
Everything you see I owe to spaghetti!
Cateautje schreef:
03-12-2017 12:35
Ach, het is maar een jaar, maar wat wel duidelijk is is dat je nu een ouwe muts bent, eentje met een ouwewijvenknotje en verstandige bruine schoenen en je jurken onder de knie. Jaja, daar moet je nu aan, je jonge jaren zijn voorbij. :proud:
Ojee! O_O
Cateautje schreef:
03-12-2017 12:44
Onee Cateau, wat naar weer! Wat een gedoe steeds, en wat jammer dat je elke keer teleurgesteld wordt. :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven