Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Mocy, wauw heftige kleuren zeg.

69, leuk zeg met dat parapluutje. Die zwarte lijnen maakt het wel mooier.

Vrekkie is hier door de griep verwaarloosd, zal eens kijken wat ik vandaag ga doen.
quote:_Soleil_ schreef op 23 april 2010 @ 23:05:

Eindelijk weer wat af. Het was een hels karwei, maar ik ben uiteindelijk wel blij hoe het geworden is.

Ik heb een groot gedeelte in de trein gedaan (waarbij andere reizigers een beetje meewarig naar me keken ), maar ook wat thuis.

[afbeelding]

En van dichtbij is het zo:

[afbeelding]

Ik denk dat ik voorlopig maar even wacht met de non stop line Wat een helskarwei zeg. Maar ja, hoefde je ook maar 4 stiften mee te nemen. Heel mooi ook.
Wauw wat maken jullie enorm leuke dingen. Wreckie ligt naast me jaloers te zijn en wilde dat zij (het is een vrouw bij mij) ook zulke creatieve eigenares had.

Maar ben gisteren wel met haar aan de slag geweest. Foto's plaatsen lukt helaas nog niet maar in ieder geval heb ik de laatste pagina kennis laten maken met vuur (nou ja er waren 3 mannen bij die dat wel heel leuk vonden)

Verder was ik gisteren in de ah voor bananen en die heb ik volgeplakt met stickers ook van de appels enzo dus die pagina begint eindelijk vorm te krijgen.

Als laatste heb ik de 4 letter pagina aan de linker kant beplakt met 4 letter woorden die ik in tijdschriften en folders tegen kwam.

Vrijdag gaat wreckie leren vliegen want dan gooit ik haar van van het dakterras van mijn zus. Denk dat ze dat wel aan kan.

Hopelijk binnenkort foto's!
Ja, er worden echt mooie dingen gemaakt he!!

Gelukkig ben ik niet de enige die wreckie een beetje verwaarloost heeft (Noah, Courage... ) maar mijne heeft dan wel weer laatst een heerlijke wandeling door Utrecht gehad, tijdens een date met andere wreckies... Dus da's ook wat waard
Weer een cirkeltjespagina af.

Alle cirkels:

Het visje gaat mee douchen, het varkentje ga ik inlijsten en aan m'n zoontje geven voor "give away your favorite page"

Make a mess, clean it up.

Gisteren per ongeluk een spiegel laten vallen, kwam goed uit voor m'n journal.

Hij valt bijna uit elkaar:

Hahaha, om maar even aan te tonen dat jij em NIET verwaarloosd?? Hihi...

die spiegel...

Varken en vis zijn leuk geworden.. echt helemaal met kleine rondjes dus...
De rondjes heb ik 2 weken over gedaan hoor . Gisteravond nog wat zitten tekenen en nu eindelijk af.

Ondertussen heb ik de meeste opdrachten bijna vervuld, vind het erg jammer.
Er zijn nog een paar van dat soort boeken he. Ik ken ze niet, maar je kunt eens kijken. Of je koopt gewoon een leeg schrift en dan doe je alles nog een keer
Steph, haha uitlaten. Bloeide er nog iets moois op tussen de wreckies onderling?

69, de foto staat er echt hoor. Wat ziet jouw monoloog er vrolijk en gezellig uit. Ook die andere vind ik mooi van kleur.

Soleil, echt leuk die voetprintenpag. Het douchen is niet al te verwoestend geweest gelukkig.

Suuz, maar goed dat je geen heel verhaal in je hoofd had om achteruit te schrijven. Leuk hoor.

Noah, balen dat je klaar bent. Koop er gewoon nog één joh. Wat een werk met die kleine rondjes. Erg leuk geworden. Goed idee van die spiegel.

Ik ben weer aardig bezig geweest gister.

Hierbij mijn vierletterwoord-pagina. Ik heb alleen woorden genomen die van toepassing zijn en er zullen er nog wel meer volgen. Ik wil ook nog wel wat met de achtergrond doen, weet alleen nog niet wat.

Ik was gisteravond nog even aan het rondsurfen en kwam op de site van Keri Smith.

Daar heeft ze nog 100 ideeën neergezet.

Dus is je wtj vol, maak je er zelf 1
Wauw Soleil, jij bent goed bezig!! Echt superleuk.

Mocy, nu zie ik m wel.! Gek.Ziet er tof uit, ook je 4 letterwoorden.

ik moet die nog steeds doen.

Kennen jullie deze nog?? Was mijn bijzit aan begonnen en nu heb ik m dus maar afgemaakt.
Ik heb gister tijdens de bbq een gegrilde maiskolf over de klieder met je eten pagina gerold
Er komen echt weer allemaal leuke dingen voorbij zeg!

@ 69 wat een engelengeduld hebben jullie gehad! ik stel die pagina al een tijdje uit!

@ noatb jouw cirkelpagina is ook mooi geworden en leuk van die spiegel

@ mocy er past nog veul meer op de pagina
Ik zal ook even wat foto's plaatsen van wat pagina's die wel af zijn.

Burn this page:

Mijn poke holes in this pages. Dat heb ik met de parapluutjes gedaan...

Over deze pagina ben ik nog niet uit.. istie af of niet?

Mocy;de wreckies zijn braaf gebleven hoor.

69: wat een engelengeduld zeg. (zou ik mijn vriend laten doen).

C_estelle: Die parapluutjes leuk!! Er kunnen wel meer cirkels bij hoor, of niet. Leuk pagina verbranden, helaas heb ik die niet.
Leuke foto's weer!

Ibi, ik ben benieuwd naar je foto's!

En heeft je Wreckie de val een beetje overleefd? Toen ik dat las dacht ik: O ja shit, dat moet ik ook nog doen!

Noah, mooi, je cirkepagina's! Dat was zeker ook een heel werkje.

En leuk bedacht zo, met die stukjes spiegel!

Heb je echt al bijna alles gedaan? Dan heb je er flink vaart achter gezet. Ik moet nog héél veel pagina's.

Mocy, je bent al lekker bezig geweest zo te zien, leuk!

Jeeeeee, 69, die lijnenpagina! Wat gaaf, maar wat een werk! Jij dacht dat mijn lijnen veel werk waren, maar ik denk dat jij hier nog veel langer mee bezig bent geweest

C'estelle, leuk dat jij de burn-pagina hebt!

En je parapluutjes zijn mooi zo, lekker zomers!
C_Estelle, goed bezig!! Hoe heb je die cirkels gemaakt? Met een glas of met een passer? (Weet ook niet waarom ik me dat afvraag... )
Vandaag mijn boodschappenlijstje ingeplakt en wat letters (bij de uitleg voorin) gekleurd.
quote:suuz83 schreef op 26 april 2010 @ 16:44:

@ mocy er past nog veul meer op de pagina

Ik wil alleen maar woorden die ik leuk vind.

Ik word helemaal blij van al dat gekleur met stiften (man denkt dat ik gek geworden ben.....)
poehh mijn mond valt echt open van de vele creaties die hier te zien zijn heel tof allemaal!

Vandaag ga ik aan de wandel met mn Wreckie! hij moet namelijk al een poosje nodig plassen!
Chayuz, have fun. Met mooi weer zijn er veel mensen op straat...
Net weer een groente sticker van een paal geplukt. Grappig die dingen zijn me nooit eerder opgevallen.
Haha, ja, je gaat echt op dingen letten dan he.

Net als dat je iets graag wilt, bijv. een bepaalde fiets of auto ofzo, dan zie je die opeens overal.
Bij het fruit was mijn mede woonplaats wrecker weer bezig, mensen zuchten. Ik zei maar dat het voor haar schoolopdracht was hihi.

Klopt wel dat je dingen dan ziet. Vanochtend zag ik (wat we zelden hebben) van de broodjeszak het witte klipje. Jaa, weer wat wits om in te plakken.
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 27-04-2010 13:35
Reden: vergeten
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven