Balen van verjaardag.
maandag 28 augustus 2017 om 17:51
Weet niet waar ik het onder moet zetten.
Bah bah bah.
Binnenkort dus jarig. Een mooi rond getal.
En ik wil (wou) dat graag groots vieren maar helaas net als de jaren daarvoor komt er bijna niemand.
Ja schoonfamilie....
In de middag.
Maar ik wou juist leuk feestje in de tuin. Of op een boot.
Maja alle vriendinnen haken af.
Vorig jaar was er maar 1van de 8 die uitgenodigd waren.
Dit jaar 10 uitnodigingen.
2 hebben al gezegd niet te komen.
De rest geen reactie.
En ik ben echt flexibel.
Is de boot to much nou dan in de tuin.
Andere tijden. Eventueel ander weekend...
Maar nee...
Ik voel me zo in de steek gelaten.
Van de vriendinnen er 2 dit jaar geholpen met verhuizen.
Ik kom wel altijd bij hun...
Ook op verjaardag van de kinderen om te helpen...(als dat wordt gevraagd)
Maar wanneer ik 30 wordt is het schijnbaar niet bijzonder genoeg.
Ik krijg steeds meer de neiging om iets voor mezelf te boeken. En iedereen voor een dichte deur te laten staan...
En dan gewoon nieuwe vriendinnen zoeken ofzo...
Sorry hoor ik voel me zo slecht hierdoor.
Bah bah bah.
Binnenkort dus jarig. Een mooi rond getal.
En ik wil (wou) dat graag groots vieren maar helaas net als de jaren daarvoor komt er bijna niemand.
Ja schoonfamilie....
In de middag.
Maar ik wou juist leuk feestje in de tuin. Of op een boot.
Maja alle vriendinnen haken af.
Vorig jaar was er maar 1van de 8 die uitgenodigd waren.
Dit jaar 10 uitnodigingen.
2 hebben al gezegd niet te komen.
De rest geen reactie.
En ik ben echt flexibel.
Is de boot to much nou dan in de tuin.
Andere tijden. Eventueel ander weekend...
Maar nee...
Ik voel me zo in de steek gelaten.
Van de vriendinnen er 2 dit jaar geholpen met verhuizen.
Ik kom wel altijd bij hun...
Ook op verjaardag van de kinderen om te helpen...(als dat wordt gevraagd)
Maar wanneer ik 30 wordt is het schijnbaar niet bijzonder genoeg.
Ik krijg steeds meer de neiging om iets voor mezelf te boeken. En iedereen voor een dichte deur te laten staan...
En dan gewoon nieuwe vriendinnen zoeken ofzo...
Sorry hoor ik voel me zo slecht hierdoor.
maandag 28 augustus 2017 om 18:18
O brrrrr, daar heb je een punt. Dat iets uitzinnigs doen als beloning klinkt echt super goed, dat ga ik voor mezelf ook invoeren denk ik! Want duw echt nog liever een roestige spijker naar binnen dan dat ik op een kinderverjaardag met hordes kleine kinderen en ballonnen ga zitten.MoirenPhae schreef: ↑28-08-2017 18:15O, helemaal eens hoor!
Ik mag daarna ook altijd iets heel uitzinnigs doen van mezelf, als beloning. Maar stel je die kinderverjaardagen voor met hordes schreeuwende kinderen en die zijn er dan op de volwassen verjaardagen óók weer allemaal.
maandag 28 augustus 2017 om 18:20
Als je even goed leest; To heeft het over schoonfamilie. Die heb je niet als je single bent..Timetraveler schreef: ↑28-08-2017 18:10Een hersenspinsel, maar ik kan me voorstellen als je single bent en 30 wordt, en wellicht nog als één van de laatsten single bent in je vriendinnenkring en zelf stiekem ook graag zou willen settelen/gesetteld zou willen zijn, dat 30 worden dan best een ding is. Dat je dat als een soort mijlpaal in je hoofd hebt van "dan zou ik wel graag gesetteld willen zijn". Als je zelf als gesetteld bent is het wellicht meer een 'gewone' verjaardag. Geen idee of dat op TO van toepassing is hoor. Ik kan me wel voorstellen dat ik dat over een aantal jaar misschien zou hebben. Of niet natuurlijk.
maandag 28 augustus 2017 om 18:21
De reden bij 2 van de 8 is "geen tijd"
De rest nog geen reactie...
(48 uur geleden, wel reacties op andere vragen/opmerkingen)
En ik had weekend 2/3 september
Toen 9/10
En nu 16/17
Als wip je de langs.
Honden kinderen en hubbies zijn allemaal welkom.
Voor speciale drank verzoeken: gelieve tijdig doorgeven (had er voor de grap achter gezet dat ik me druiven nog moest plukken)
Ze wonen ook geen 80 km verder op.
Blijven slapen is ook geen probleem.
Maar helaas geen tijd.
En ja 30 is voor mij ook geeneen bigdeal.
Maar omdat ik normaal niet zo van het groots vieren ben en ik na alle tegen slagen juist dit jaar wou uitpakken...
En dan te bedenken dat ik 2 weken terug nog om 23.45 in de auto ben gevlogen om een pomp en waterstofzuiger te brengen omdat er een waterleiding was gesprongen.
Maar lolly 30= geen tijd....
Terwijl ik de volgende dag om 06.00 op het werk moet zijn...
En dan ook nog helpen aansluiten...
Toen 9/10
En nu 16/17
Als wip je de langs.
Voor speciale drank verzoeken: gelieve tijdig doorgeven (had er voor de grap achter gezet dat ik me druiven nog moest plukken)
Maar helaas geen tijd.
Maar omdat ik normaal niet zo van het groots vieren ben en ik na alle tegen slagen juist dit jaar wou uitpakken...
En dan te bedenken dat ik 2 weken terug nog om 23.45 in de auto ben gevlogen om een pomp en waterstofzuiger te brengen omdat er een waterleiding was gesprongen.
maandag 28 augustus 2017 om 18:23

maandag 28 augustus 2017 om 18:27
maandag 28 augustus 2017 om 18:27
Misschien stom, maar laat je het niet te vrijblijvend wanneer het is? Ik zou gewoon een uitnodiging sturen met:
Op XXX word ik 30! Deze bijzondere mijlpaal wil ik graag met jullie vieren op XXX op locatie XXXX. Ik zou het leuk vinden als je er bij bent. Laat je even weten of je komt? Dan weet ik hoeveel druiven ik moet plukken
Groetjes Lolly
En dat dan minstens 3 weken vantevoren.
Op XXX word ik 30! Deze bijzondere mijlpaal wil ik graag met jullie vieren op XXX op locatie XXXX. Ik zou het leuk vinden als je er bij bent. Laat je even weten of je komt? Dan weet ik hoeveel druiven ik moet plukken

Groetjes Lolly
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
maandag 28 augustus 2017 om 18:28
Ik zou ook bijna roepen, zoek maar andere vriendinnen.. Maar grr ik had misschien wel verwacht dat partner dan een feestje organiseert? En misschien is dat ook wel het geval?
Andere kant zo te lezen lijkt het wel op dat er merendeels vanuit jou kant komt. Tsja lastig, hier ook weinig vriendinnen en vier me verjaardag niet. Maar zodra ik de 30 bereik wil ik stiekem ook wel een feestje. Lastig maar ik denk wel dat je juist iets moet doen wat je zelf leuk vind, het is tenslotte jouw verjaardag! Wanneer ben je trouwens jarig?

maandag 28 augustus 2017 om 18:29
Als je het echt zó verschrikkelijk vindt, dan ga je niet. Ik zou echt geen mensen op een feestje willen hebben die het zo afschuwelijk vinden.blue_lagoon schreef: ↑28-08-2017 18:18O brrrrr, daar heb je een punt. Dat iets uitzinnigs doen als beloning klinkt echt super goed, dat ga ik voor mezelf ook invoeren denk ik! Want duw echt nog liever een roestige spijker naar binnen dan dat ik op een kinderverjaardag met hordes kleine kinderen en ballonnen ga zitten.

maandag 28 augustus 2017 om 18:30
Maar dat communiceer je dan toch niet zo overschillig naar een vriendin die je helpt met verhuizen en wel voor jou klaarstaat. Ik niet.
Als iemand een keer niet kan dan begrijp ik dat echt wel. Het gaat er alleen wel om hoe ze dat kenbaar maken.
maandag 28 augustus 2017 om 18:30

maandag 28 augustus 2017 om 18:32
Je kan niet iedereen tevreden houden, haha!blue_lagoon schreef: ↑28-08-2017 18:30Daar denken de ouders en de vervolgens teleurgestelde kinderen in mijn omgeving helaas anders over.

maandag 28 augustus 2017 om 18:33
Maar dat wil ik dan wel langer dan 1-3 weken van tevoren weten. Zeker als ik kinderen heb.AnnA_C schreef: ↑28-08-2017 18:27Misschien stom, maar laat je het niet te vrijblijvend wanneer het is? Ik zou gewoon een uitnodiging sturen met:
Op XXX word ik 30! Deze bijzondere mijlpaal wil ik graag met jullie vieren op XXX op locatie XXXX. Ik zou het leuk vinden als je er bij bent. Laat je even weten of je komt? Dan weet ik hoeveel druiven ik moet plukken![]()
Groetjes Lolly
maandag 28 augustus 2017 om 18:34
"Sorry, geen tijd" is toch prima?tampontouwtje schreef: ↑28-08-2017 18:30Maar dat communiceer je dan toch niet zo overschillig naar een vriendin die je helpt met verhuizen en wel voor jou klaarstaat. Ik niet.
Als iemand een keer niet kan dan begrijp ik dat echt wel. Het gaat er alleen wel om hoe ze dat kenbaar maken.

maandag 28 augustus 2017 om 18:36
Meid misschien moet je het zo zien. 30 is een mooie leeftijd om de boel eens even flink op te schonen. Je bent ouder, wijzer, weet beter wat je wel en niet meer wil. Echte vrienden en fijne kennisen blijven. De rest laat je los, vaarwel!! Je hebt een heel leven voor je, waarom zou je zo doormodderen met je eenrichtingsverkeervrienden.Lolly3 schreef: ↑28-08-2017 18:21De reden bij 2 van de 8 is "geen tijd"
Toen 9/10
En nu 16/17
Als wip je de langs.
Maar helaas geen tijd.

maandag 28 augustus 2017 om 18:37
Geen tijd voor je verjaardag?Lolly3 schreef: ↑28-08-2017 18:21De reden bij 2 van de 8 is "geen tijd"
Toen 9/10
En nu 16/17
Als wip je de langs.
Maar helaas geen tijd.
Dan heb jij ook geen tijd meer voor hun gesprongen waterleidingen,kinderverjaardagen etc.
maandag 28 augustus 2017 om 18:37
Het is beroerd dat je je zo in de steek gelaten voelt. Wat nu? Maak er voor jezelf een mooie dag van, je kunt bijvoorbeeld een fotoshoot glamour ergens gaan doen. Dan krijg je poseerbegeleiding, je staat er beeldig op en je hebt een herinnering aan de dag dat je voor jezelf koos.
Andere vriendinnen vinden kan daarna. Lieve vrouwen die met je meeleven.
Andere vriendinnen vinden kan daarna. Lieve vrouwen die met je meeleven.

maandag 28 augustus 2017 om 18:39
niet leuk to.
Ik vind je laatste zin heel goed klinken!
Verder snap ik dat geklaag over gezelligheid niet zo.
Klinkt zo hautain, 'IK word wel de hele tijd uitgenodigd maar vind er gewoon niks aan en blij dat ik niet hoef'.
Leuk voor je, gefeliciteerd, maar to zit er dus mee dat haar vriendinnen haar laten zitten.
Al heeft mijn vriendin zin om haar 43 driekwart verjaardag te vieren, je laat haar toch niet zitten?
Ik vind je laatste zin heel goed klinken!
Verder snap ik dat geklaag over gezelligheid niet zo.
Klinkt zo hautain, 'IK word wel de hele tijd uitgenodigd maar vind er gewoon niks aan en blij dat ik niet hoef'.
Leuk voor je, gefeliciteerd, maar to zit er dus mee dat haar vriendinnen haar laten zitten.
Al heeft mijn vriendin zin om haar 43 driekwart verjaardag te vieren, je laat haar toch niet zitten?

maandag 28 augustus 2017 om 18:41
Ik ben gewoon een keer zelf op mijn verjaardag weggegaan want ik wilde eens niet teleurgesteld worden. Houd niet zo van feestjes maar met een klein groepje uit eten of wat leuks gaan doen zou ik dan wel leuk vinden... maar helaas niemand heeft tijd ook al geef ik het ruim een maand van te voren aan.
anoniem_129113 wijzigde dit bericht op 28-08-2017 18:45
0.67% gewijzigd

maandag 28 augustus 2017 om 18:43
Mensen kunnen toch gewoon al plannen hebben die dag/avond? Misschien gaan ze nog op vakantie, of is er iemand anders jarig die het al wel langer geleden heeft aangekondigd. Het kan van alles zijn.
Waarom het zo persoonlijk opvatten? Als je niet meer mee wil helpen met verhuizen enzo, dan doe je dat niet meer.
Waarom het zo persoonlijk opvatten? Als je niet meer mee wil helpen met verhuizen enzo, dan doe je dat niet meer.

maandag 28 augustus 2017 om 18:47
tampontouwtje schreef: ↑28-08-2017 18:39Serieus?? Nou mijn vriendin zou je niet zijn. Beetje meer inlevingsvermogen kan geen kwaad.
Inderdaad.