Blijvende hersenschade door psychose

13-10-2020 20:45 190 berichten
Weet iemand of je blijvende schade over kunt houden door een langdurige niet opgemerkte psychose?
Vandaag is mn ex opgenomen ivm een strafbaar feit en een stevige psychose, ze heeft eerder psychoses gehad die ook heftig waren maar niet zo als deze. Vermoeden is ook dat deze psychose niet gisteren is begonnen. Kan ze blijvende schade overhouden aan een psychose? De reden dat ik dit weet is omdat mijn nummer nog steeds op haar crisiskaart staat en daarom hebben ze mij gelukkig gebeld.
En ik had al eerder gezien dat het niet goed ging, maar ik kon buiten kijken niks voor haar doen.
Uiteraard wil ik haar helpen maar ik weet niet hoe. Morgen mag ik als het goed is bij haar.
Iemand enig idee of tips?
blauwe_emmer schreef:
13-10-2020 22:14
Je ziet haar nog steeds als eerste prioriteit terwijl ze dat niet is. Ik hoor je niet over de kinderen terwijl daar de impact elke keer mega moet zijn.
Ze is hun moeder, de kindjes weten van niks
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
13-10-2020 22:17
Morgen. Ik hou me nu vast aan onze tijd samen, morgen ga ik ze zien en dan zorg ik dat het goed komt, ze hoeft bij mij nooit bang te zijn dat ze iets moet doen wat ze niet wil, indien iemand onze kinderen iets wil doen weet ze dat ik daar wel iets voor regel, en dat ik wbt onze jong niet flauw ben. Ik hoop dat dat genoeg is want ik weet verder niet meer wat te doen om haar veilig te doen voelen
Maar is het voor je kinderen wel goed, dat ze bij hun zieke moeder zijn?
Zoek nou toch hulp!
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
13-10-2020 22:17
Morgen. Ik hou me nu vast aan onze tijd samen, morgen ga ik ze zien en dan zorg ik dat het goed komt, ze hoeft bij mij nooit bang te zijn dat ze iets moet doen wat ze niet wil, indien iemand onze kinderen iets wil doen weet ze dat ik daar wel iets voor regel, en dat ik wbt onze jong niet flauw ben. Ik hoop dat dat genoeg is want ik weet verder niet meer wat te doen om haar veilig te doen voelen
Je kan haar niet veilig doen voelen. Dit zit in haar hoofd en daar heb je medicatie en therapie voor. Die krijgt ze waar ze nu is.
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
13-10-2020 22:20
Ze is hun moeder, de kindjes weten van niks
Dat denk jij.
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
13-10-2020 22:20
Ze is hun moeder, de kindjes weten van niks
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Moirmel schreef:
13-10-2020 21:42
Je lult uit je kont, laat To professioneel advies inwinnen.
Nee hoor, ze heeft zeker wel gelijk.

To, rot voor haar maar wel beter dat ze nu daar zit. Ook voor de kindjes. Ze is nu op dé (beste) plek om geholpen te worden. Dus haar huidige vriend heeft er juist goed aan gedaan. En jij doet er goed aan om haar morgen niet te bevestigen in haar wanen en dat hij een slechte man is, daar is ze niet mee geholpen en de kinderen, jij en hij ook niet. Dus als jij niet in staat bent dat te doen kun je beter thuis blijven.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
13-10-2020 22:20
Ze is hun moeder, de kindjes weten van niks
Dat is echt gevaarlijke onzin
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
13-10-2020 21:49
Dat heeft ze niet gedaan, moet ik haar daarom straffen door haar kindjes af te pakken? Nee, ga ik niet doen, ik hou van haar en ik wil ze er bovenop helpen. Ook voor die twee kleintjes. En ja ik weet het, zoveelste keer maar ik moet ze helpen.
Je kinderen mogen wel gestraft worden???? Koekoek
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Zorg in ieder geval dat de kinderen morgen niet mee gaan. Eerst eens peilen hoe het gaat. Overleggen of de kinderen zien niet te veel prikkels geeft.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
13-10-2020 22:26
Je kinderen mogen wel gestraft worden???? Koekoek
Egocentrisch zijn, heet dat.
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
13-10-2020 22:05
Morgen ga ik haar zien, en ik kan ze wel oplappen denk ik, ik denk niet dat die gozer schuldig is aan misbruik van onze babydochter maar zeker weten doe ik het uiteindelijk niet. Morgen mag ik haar zien, ik ga morgen even winkelen voor spullen voor haar om haar wat op te lappen en dan wil ik ze het liefst thuis hebben. Morgen komt alles goed.
Whahahaha, jij denkt dat je haar zomaar mee krijgt? Grapjas. Met een beetje geluk zit ze er niet vrijwillig en dan mag ze helemaal niet mee. En maar goed ook. Ze heeft hulp nodig en nogmaals, jij zou er goed aan doen om haar die hulp te gunnen... dus laat dat aan haar behandelaren over en blijf neutraal en ga haar vooral niet bevestigen in haar wanen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
lilalinda schreef:
13-10-2020 22:20
Maar is het voor je kinderen wel goed, dat ze bij hun zieke moeder zijn?
Zoek nou toch hulp!
Nee en ze gaan ook niet mee, morgen past een schoonzus op ze, ze gaan niet mee naar mama. Maar ik kan ze niet in de steek laten, ik houd van haar, veel, en ik moet haar helpen ondanks alles. Als ze weer wat beter is kan ze de kindjes weer zien. En ik ben blij dat ik op haar crisiskaart stond, ik weet de wegen om haar met zo min mogelijk schade door die strafzaak te krijgen. Ook al is ze nu ziek.
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
13-10-2020 22:28
Egocentrisch zijn, heet dat.
Neuj gewoon knettergek. Als je van je kinderen houdt bescherm je ze en zorg je voor een zo stabiel mogelijke jeugd. En soms betekent dat de moeilijke keuze maken om moeder dan een andere rol dan primair opvoeder te geven.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je niet zo goed TO... In een van je vorige topics schold je de moeder van je kinderen nog de huid vol. En nu wil je haar ‘redden’? Wie denk je dat je bent?
Kia•Ora schreef:
13-10-2020 22:30
Whahahaha, jij denkt dat je haar zomaar mee krijgt? Grapjas. Met een beetje geluk zit ze er niet vrijwillig en dan mag ze helemaal niet mee. En maar goed ook. Ze heeft hulp nodig en nogmaals, jij zou er goed aan doen om haar die hulp te gunnen... dus laat dat aan haar behandelaren over en blijf neutraal en ga haar vooral niet bevestigen in haar wanen.
Ja lach maar om een psychiatrische patient die toevallig mama is en haar kindjes probeert te beschermen, hopelijk voel jij je nu beter door iemand uit te lachen die al op de grond ligt. Ongelooflijk dat vrouwen zo hard zijn tegen elkaar. Ik zal ze wel helpen en oplappen waar ik kan ook al ben ik een man. Ik hoop dat ze er bovenop komt, met of zonder mij.
Sinned77 schreef:
13-10-2020 22:33
Nee en ze gaan ook niet mee, morgen past een schoonzus op ze, ze gaan niet mee naar mama. Maar ik kan ze niet in de steek laten, ik houd van haar, veel, en ik moet haar helpen ondanks alles. Als ze weer wat beter is kan ze de kindjes weer zien. En ik ben blij dat ik op haar crisiskaart stond, ik weet de wegen om haar met zo min mogelijk schade door die strafzaak te krijgen. Ook al is ze nu ziek.
Degene die je zo vol trots neukt?
Sinned77 schreef:
13-10-2020 22:39
Ja lach maar om een psychiatrische patient die toevallig mama is en haar kindjes probeert te beschermen, hopelijk voel jij je nu beter door iemand uit te lachen die al op de grond ligt. Ongelooflijk dat vrouwen zo hard zijn tegen elkaar. Ik zal ze wel helpen en oplappen waar ik kan ook al ben ik een man. Ik hoop dat ze er bovenop komt, met of zonder mij.
Ze lacht jou uit.
Alle reacties Link kopieren
This is SO fucked UP :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij valt het kwartje bij mij en ben je al lang hier aanwezig op dit forum. Toen is het heel snel gegaan met deze vrouw, ze was binnen no time zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelden mensen gezien die het zo enorm verkloot hebben allemaal...
Saivash schreef:
13-10-2020 22:38
Ik begrijp je niet zo goed TO... In een van je vorige topics schold je de moeder van je kinderen nog de huid vol. En nu wil je haar ‘redden’? Wie denk je dat je bent?
Ik hou van haar, het schelden dient alleen om van haar los te komen maar dat is me niet gelukt want bij elk woord dat ze mij geeft probeer ik om zo dicht mogelijk in haar buurt te komen
LīlyRose schreef:
13-10-2020 22:40
Ze lacht jou uit.
Duidelijk is dat ze nu niet lacht.
Kia•Ora schreef:
13-10-2020 22:34
Neuj gewoon knettergek. Als je van je kinderen houdt bescherm je ze en zorg je voor een zo stabiel mogelijke jeugd. En soms betekent dat de moeilijke keuze maken om moeder dan een andere rol dan primair opvoeder te geven.
Het klinkt alsof zowel vader als moeder helemaal geen stabiele en veilige basis kunnen bieden. Alleen al de manier van schrijven en de prioriteiten (het gaat nergens In dit topic over de kinderen en stabiliteit en veiligheid voor de kinderen).
Ik hoop echt dat iemand in de omgeving Jeugdzorg hierbij betrekt.
Ik word zo boos dat sommige mensen kinderen op de wereld zetten.
Een kind is blijkbaar zelfs nog een baby. En dan alweer uit elkaar, nieuwe partners/scharrels, whatever....psychische problemen, verslavingen.
En vader komt ook niet bijster stabiel over.

ZOEK HULP VOOR JULLIE KINDEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sinned77 schreef:
13-10-2020 22:46
Duidelijk is dat ze nu niet lacht.
Wie lacht niet?
Alle reacties Link kopieren
Sinned77 schreef:
13-10-2020 22:39
Ja lach maar om een psychiatrische patient die toevallig mama is en haar kindjes probeert te beschermen, hopelijk voel jij je nu beter door iemand uit te lachen die al op de grond ligt. Ongelooflijk dat vrouwen zo hard zijn tegen elkaar. Ik zal ze wel helpen en oplappen waar ik kan ook al ben ik een man. Ik hoop dat ze er bovenop komt, met of zonder mij.
Ik lach haar niet uit... ik moet om jouw naïeve gedachtenkronkels lachen... gelukkig zijn de meeste psychiaters prima in staat de "deskundigheid" van dierbaren op waarde te schatten. Dus verwacht maar niet dat je haar zomaar mee krijgt.. en dat moet je ook niet willen. Laat het behandelen over aan de echte deskundigen en help haar door haar fijne dingen te brengen zoals haar favoriete doucheschuim en chocolade, leuke berichten en lieve foto's van de kindjes.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven