Doordraaien

08-11-2019 10:44 28 berichten
Ik weet niet meer wat ik moet doen en ik durf het er niet met de hulpverlening over te hebben en ook niet hier op het forum te posten (uitgebreid) maar ik heb iets heftigs meegemaakt en ik draai steeds verder door. Ik ben bang dat anderen het aan me merken, wat me nog angstiger maakt. Ik kan hier geen kant mee op en het word steeds erger, de grip over alles.
Sorry dat ik dit hier heb gepost.
Alle reacties Link kopieren
Sorry is niet nodig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
trollen die negatief reageren ga je overal hebben, dus niks van aantrekken. mss kan je ziekteverlof aanvragen en tussen tijd praten met psycholoog , die mensen zijn sowieso gebonden aan beroepsgeheim. en paniekaanvallen is denk ik wat jij hebt kan ook mss zijn door verkeerd te ademen want dan begin je te hyperventileren en zo meer vuile lucht binnen te krijgen dan nodig waardoor je dan misselijk wordt en gevoel hebt van te braken. advies is: ademen vanuit buik en geeuwen is ook manier van te ontspannen en ademen terug onder controle te krijgen. voor de rest zou ik kijken wat de basis is en waarom je zo ineens heftig reageert op alles? kan aan de job liggen, bore out burn out, kan aan omgeving liggen, teveel prikkels, luide bureau omgeving,..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven