En wat nu (baby)?

10-08-2016 07:43 657 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Bedankt allemaal voor alle berichten en adviezen. Man is inmiddels onder behandeling en heb er volop vertrouwen in dat alles goedkomt. Nogmaals bedankt!
quote:Brutes schreef op 12 augustus 2016 @ 16:39:

[...]

Poging tot moordNou weet ik niet het hele wetboek uit mijn hoofd maar TO is nu ook nog eens een medeplichtige. Ze weet ervan en neemt niet de juiste stappen namelijk aangifte doen. En de politie komt man zeker wel uit huis halen nav mishandeling baby.

[...]

Poging tot moordNiet wanneer het in een opwelling gebeurd. Moord is met voorbedachte rade.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jullie hebben wel erg veel vertrouwen in Oom Agent. Wat betreft kun je beter met veilig thuis contact hebben.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

[...]

Poging tot moordGa je lekker?
quote:viva-amber schreef op 12 augustus 2016 @ 18:27:

[...]

Niet wanneer het in een opwelling gebeurd. Moord is met voorbedachte rade.Nou dit is wel een grijs gebied want de rechtbank beredeneerd als je naar het slachtoffer toeloopt en willens en wetens bij de keel pakt dat je dan wel degelijk met voorbedachte rade handelt want je kunt immers je nog bedenken als je opstaat, er naar toe loopt, de deur opendoet en naar het bedje gaat. Allemaal stappen dat je je nog kunt bedenken of kunt denken dit is niet goed wat ik doe.
Goh, er zijn blijkbaar zelfs rechters hier. Bah.
quote:satire schreef op 12 augustus 2016 @ 23:20:

Goh, er zijn blijkbaar zelfs rechters hier. Bah.En kapsters en projectleiders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven