Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Onze Chatterly neemt haar taak heel serieus vandaag
Wat is chat aan het doen dan, ik heb haar hier vandaag nog niet gezien
O ik heb het al gezien, en dat is mijn taak
Nou doe dr wat aan dan!
quote:Moonlight82 schreef op 16 mei 2011 @ 23:32:

Nou doe dr wat aan dan!

Ik schrijf mee
Aaah... dit is echt lief.

Eén van het vrijwilligerswerk (waarvan ik vorige week geen reactie kreeg - deze was ook op vakantie) stuurt een mailtje dat hij wel een keer wil helpen klussen.

Ik had in mijn boze 'ik leg mijn taken neer' mail geschreven dat mijn huis ook nog niet af was. En nu krijg ik dit als antwoord

Het doet me echt goed. Ik weet nog niet precies wat we gaan doen, maar het idee vind ik erg leuk. En deze man is niet zo van t mailen, maar hij heeft een uitzondering gemaakt :-)
He Moon hoe is het met jou en je date? Verder nog contact gehad met hem?
Nee hij was een weekend weg. Hahahaha iedereen om mij heen lijkt op vakantie of een weekend weg.

Hij staat nu wel online (voor het eerst sinds dagen) maar zegt niks. Ik zeg ook niet veel. Had nog een mail gestuurd dus de bal ligt bij hem.
Oke dus afwachten. Maar je kunt hem toch wel aanspreken op msn of wil je wachten tot dat hij wat zegt.
Nou ik hoef hem niet per se te spreken nu. Wil nog geen nieuwe datum afspreken (iig niet iets deze week) omdat ik andere dingen belangrijker vind nu. Dat studiegedoe uitzoeken.

Of hij moet al naar mijn stad willen komen voor een date, dan is het minder moeite.

Beetje bang dat ie gaat beginnen over 'ons'. Hij begon laatst ook al ingewikkelde dingen te vragen.

Ik weet niet hoe ik op een nette manier kan zeggen dat ik m niet aantrekkelijk vind. Zal wel iets worden als: ik miste aantrekkingskracht tussen ons.
Zo, nu ben ik thuis en kan ik bijschrijven

Polkadotje, ik hoop dat je iig even verder kunt met die 8 sessies die je kunt krijgen, en dat zij daaruit kan opmaken wat jij echt nodig hebt Ben je wel iets gerustgestled dat je iig eventjes hulp krijgt waardoor je straks nog betere hulp gaat krijgen?

Choco, interessante analyse over het vreemdgaan. Ik veroordeel je niet hoor, weest niet bang. Maar ik heb wel bij mezelf het gevoel dat ik niet goed genoeg was. Want het is niet zo dat ze geen enkele relatie volhouden, die na mij is meteen de grote winnaar, de klapper van het leven zeg maar .

Wat betreft jaloerse mensen, die heb je altijd. Ik kwam er zelf op een gegeven moment achter dat ik ook nogal mensen wat kon misgunnen en dan een quasi nonchelante opmerking kon maken die eigenlijk een steek onder de gordel was. Erg he

Mika, klinkt wel heftig al die labeltjes.... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen eigenlijk. Maar ik ben wel blij dat je er WEL bent, en je berichtjes vrolijken me vaak op, of zijn interessant over andere dingen (zoals het KONINGSHUIS) . En ik denk dat je kinderen ook blij zijn dat je er bent, anders waren zij er ook niet he

Moon, wel fijn dat die persoon van VW nog wil helpen met je huis! Zie je, het hoeft niet meteen over te zijn, maar gewoon wat minder frequent misschien. En ik heb het idee dat je op dit moment wilt stoppen, dus laat je niet overhalen. Misschien wil je over een tijdje wel weer wat dingejtes doen, dat zou kunnen. Dat kun je zeggen. Maar nu op dit moment is het schluss en als je wel weer wilt dan kom je daar zelf mee!!

Ik ben nog wat huilerig de hele dag gebleven eigenlijk, stom he.

Ik dacht nu dat ik nieuw mokkel van ex zag, het was weer niet al te best wat ik dacht...
Slaap lekker meisjes.

Ik heb me er niet toe kunnen zetten om te lezen hier. Heb een paar ellendige dagen achter de rug. Met veel janken enzo.
Chatterly Als je wilt praten kun je hier terecht he. Ik geef eerlijk toe dat ik er ook iets minder was omdat ik eigenlijk ook een beetje doordraai de laatste tijd, maar ik zal mijn best doen vaker te reageren.
Yellow, ik snap heus dat je hard moet leren. Al is het hier wel stil af en toe

Je hebt gelijk wat je zegt over VW. Alleen ben ik er niet zo goed in 'wat dingetjes' te doen, dan ga ik weer heel veel doen. Ik kan ook zeggen dat ik wel als deelnemer bij sommige dingen wil zijn maar niet als organisatie.

Chatterly Gelukkig had je wel een mooi topic over Amalia
heel de avond bezig geweest met mijn vrijwilligerswerk en ga nu slapen. Truste!
Ik denk dat het ook een beetje mijn kop in het zand steken is eigenlijk. Ik merk dat het eigenlijk niet zo goed gaat, ik heb nog teveel woede en verdriet in me zitten. Weet niet zo wat ik ermee aan moet.
Jammer dat het niet zo goed met je gaat Yellow. Je kunt hier ook van je af praten he

En dat met die etiketjes, Moon plakte ze erop hoor

Nee zonder gekheid ik hou zelf ook niet van etiketjes plakken
Weet ik hoor lieve Mika

Ik weet er gewoon niet zoveel over te zeggen, stom he, daarom weet ik niet wat ik ermee moet. Ik haat hem, en denk dat ik in staat ben om hem (en haar overigens ook) werkelijk iets aan te doen.
Je bent niet in therapie he? Ik denk dat het toch wel goed voor jou zou zijn. Je moet je ex op een gegeven moment los laten. Hij is het helemaal niet waard dat jij nog zo over hem piekert. Ja ik weet dat het gemakkelijker gezegd is dan gedaan, en voor een ander weet ik ook altijd heel goed wat de juiste manier zou zijn.
Ja, is waar. Het is alleen niet zo dat ik nou per se niet in therapie wil. Ik heb hier geschrevn vanuit de kliniek e.d. en er is gewoon geen hulp hier. Amsterdam zit natuurlijk vol met verslaafden (die vaak eigenlijk psychische problemen hebben, en daardoor verslaafd zijn. Of psychische problemen krijgen door de verslaving)

Maar ik moet denk ik wel die 8x proberen via die therapeut.
8 keer maar Yellow. Nou dat schiet ook lekker op. Maar beter iets dan niets zeg maar.

En het GGZ heeft zeker ook een lange wachtlijst.

En nadat je uit de kliniek kwam heb je toen geen nazorg gehad
Poef, ikh aal het weg omdat ik niet wil dat iedereen dit leest, al staat het in stukken wel al hieri nhet topic.
anoniem_123655 wijzigde dit bericht op 17-05-2011 01:37
Reden: even weg
% gewijzigd
Toen ik opgenomen ben geweest heb ik nog een half jaar dagtherapie gehad. En daar heb ik ook veel aan gehad.

Maar nu zal het in Drenthe ook wel niet zo druk zijn als Amsterdam maar ik vind het een slechte zaak dat ze jou zo laten lopen.
Fijn dat jij wel die hulp hebt gehad, die dagtherapie.

ja dat had ik ook graag gewild. Nouja, het is niet zo. Ik denk dat ik daar ook nog steeds eigenlijk heel veel woede over heb, dat ik zo smeekte om hulp, en niemand me hielp tot ik tot dieptepunt kwam.

Ik ga proberen te slapen.

SOrry mika dat i het alleen over mezelf heb gehad, je bent een lieverd
Geeft niet yellow, de volgende keer ben ik aan de beurt

Als je om hulp smeekt en je krijgt het niet kan ik me voorstellen dat je daar nog boos over bent

Ik hoop dat je lekker kunt slapen meissie, trusten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven