Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Oh ik heb het een keer gedaan in studentenhuis (wel al 3 jaar geleden) toen was het 3,95.

Nou moon krijg je 5,95 van me!

Fijn dat je weer wat rustiger bent Mika Verder nog spannende dingen beleefd vandaag?

(lezen jullie over het feit heen dat de BIEBMAN naar me glimlachte?)
Oh fijn dat alles op de post is.

Tot in de keuken, ha, dan hoef ik het zelf de trap niet op te sjouwen

Als ze dan tenminste niet gaan zeuren over extra geld.

Ik zit wel ff met die bereikbaarheid. Volgens mij wordt het heel duur voor mij. Beter die klus-kennis vragen denk ik.
Prinses Irene bij RTL boulevard:

Bomen kunnen ook echt vrienden zijn
Nou dat is wel makkelijk hoor. Ga naar t bos en je bent omringd door vrienden. Hoef je niks voor te doen.
Maar... ik ga proberen te slapen. Welterusten.
Welterusten Moontje
Slaap lekker Moon

Sorry Yellow daar heb ik echt overheen gelezen

Maar vertel ik wil er alles over weten. Hij lachte naar jou?? En toen
Dat was het hahahahhahahhahaha

Maar toch leuk Ik had gewoon het idee dat het een welgemeende Hey jij daar glimlach was.
Nou dan ben je toch opgevallen bij hem. Kijk en hoe vaker jullie elkaar tegen komen, nou wie weet Zou leuk zijn voor je
Ik hoorde hem iets zeggen in de kantine over studeren in Frankrijk as collegejaar, dus ik moet er snel bij zijn

Ben jij er echt definitief klaar mee, mannen?
He dan ga je ook in Frankrijk studeren. Kom je daar in de bieb, ziet hij jou, goh jij ook hier en dan ga je hem vertellen hoeveel je van Frankrijk houd bla bla bla. En dan gaan jullie picknicken met heerlijke Franse wijn en stokbrood met zalige Franse kaas
Ik denk dat we dan wel veel contact hebben aangezien hij definitief Amerikaans blijkt te zijn, en die spreken meestal alleen Engels, dus die Fransen zullen niet blij met hem zijn.
Ik ben klaar met mannen niet in de zin dat ik ze haat of zo hoor. Nee ik weet dat ik niet meer kan samenwonen met een man. En dat ligt puur aan mezelf. Misschien wel een lat relatie ofzo. Maar ben niet op zoek en ach zit er eigenlijk niet op te wachten.

Goh wat heb ik zin in een puntpuut patat met mayo
mayo :puke:

Ik wil je graag satesaus adviseren, met uitjes!!

Ik heb nu ook zin in patat. En ik woon bij de beste patatzaak van heel Nederland (gevoelsmatig iig) maar die is nu dicht..

Ga jij nu frituren? (ik heb geen frituurpan uit zelfbescherming )

En ik dacht ook niet dat je mannen haatte, maar wist wel dat er 'iets' mee was zeg maar. Nou, wie weet komt het nog, zou zomaar kunnnen, en zo niet, dan heb ik ook niet het idee dat je daar helemaal bezorgd om bent

Ik ben trouwens stiekem toch een beetje bezorgd voor het einde der tijden..Straks ben ik niet gelovig genoeg geweest ofzo. Wat denk jij daarvan?
Ik heb vandaag nog lopen te godverren dus ik ben denk ik een van de 1e die vergaat Nee ik geloof echt niet in die bullshit. In 2012 vergaat de wereld toch ook? Nou ze doen hun best maar.

Maar is gekheid van jou toch?

En nee ik ga niet frituren heb wel een frituurpan maar heb geen zin om hem te pakken. We eten morgen patat met heerlijke mayo
Nee, ik ben daar altijd bang voor. christelijke basisschool vol : als je dit verkeerd doet dan ga je naar de hel.

ben oprecht bang dat ik naar de hel moet. En die 2012 voorspelling is volgens mij voor nu, omdat het jaar 0 niet bestaan heeft, maar ze begonnen met tellen bij 1, is het dus 2011 ipv 2012 ofzo
Kan nog niet slapen.

Yellow ik had wel gelezen over de biebman maar met mijn duffe hoofd vergeten er iets over te schrijven. Hoop dat je m volgende week nog ziet!
Oh ik was gewoon een beetje aan het rellen hoor met die opmerking (over biebman)
Welkom hier, jammer dat het slapen nog niet lukt
En ineens dringt het tot me door dat Spangas vanaf nu zomerstop heeft
Ik keek ook altijd Spangas eerst

Na de zomer komt het weer terug, met allemaal nieuwe kids!
Die 2012 voorspelling was van de Maya's toch. En die van 2011 van een Amerikaanse christelijke huppeldepup. Ik heb laatst een docu over die Maya voorspelling gezien en blijkt dat de geleerden zich hebben vergist met de jaartallen. Het einde van de wereld is nu in 2018 ofzo

Ik ben katholiek opgevoed Yellow en die hel kan me echt niet boeien. Maar nu geloof ik er ook helemaal niet in. Niet in Jezus, Allah, Mohamed en noem maar op
Mijn broertje lachte me in t begin uit dat ik Spangas keek. Dat hij het keek vond hij wel kunnen maar ik was er echt te oud voor.

Dus ik zei dat nooit in t openbaar . Op een gegeven moment begon ik erover op cursus en bleek dat heel veel 20-ers en 30-ers dat kijken. t Verbaast me nog steeds dat er op Viva geen topic over is.

En brrr..... na de zomer... hoe zal mijn leven er dan uit zien? Idd wel met Spangas!

Ik ga even wat kleins eten, soms helpt dat om toch te slapen.
Ik ga naar bed, trusten Moon en Yellow. Tot de volgende keer
Slaap lekker lieverds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven