Goede dag, slechte dag.. Deel 2
maandag 21 februari 2011 om 11:58
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )
Heb je goede maar ook slechte dagen?
Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?
Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?
Schrijf dan lekker mee
Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Heb je goede maar ook slechte dagen?
Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?
Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?
Schrijf dan lekker mee
Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
zaterdag 21 mei 2011 om 00:43
zaterdag 21 mei 2011 om 00:44
zaterdag 21 mei 2011 om 01:23
Ik ben klaar met mannen niet in de zin dat ik ze haat of zo hoor. Nee ik weet dat ik niet meer kan samenwonen met een man. En dat ligt puur aan mezelf. Misschien wel een lat relatie ofzo. Maar ben niet op zoek en ach zit er eigenlijk niet op te wachten.
Goh wat heb ik zin in een puntpuut patat met mayo
Goh wat heb ik zin in een puntpuut patat met mayo
zaterdag 21 mei 2011 om 01:26
mayo :puke:
Ik wil je graag satesaus adviseren, met uitjes!!
Ik heb nu ook zin in patat. En ik woon bij de beste patatzaak van heel Nederland (gevoelsmatig iig) maar die is nu dicht..
Ga jij nu frituren? (ik heb geen frituurpan uit zelfbescherming )
En ik dacht ook niet dat je mannen haatte, maar wist wel dat er 'iets' mee was zeg maar. Nou, wie weet komt het nog, zou zomaar kunnnen, en zo niet, dan heb ik ook niet het idee dat je daar helemaal bezorgd om bent
Ik ben trouwens stiekem toch een beetje bezorgd voor het einde der tijden..Straks ben ik niet gelovig genoeg geweest ofzo. Wat denk jij daarvan?
Ik wil je graag satesaus adviseren, met uitjes!!
Ik heb nu ook zin in patat. En ik woon bij de beste patatzaak van heel Nederland (gevoelsmatig iig) maar die is nu dicht..
Ga jij nu frituren? (ik heb geen frituurpan uit zelfbescherming )
En ik dacht ook niet dat je mannen haatte, maar wist wel dat er 'iets' mee was zeg maar. Nou, wie weet komt het nog, zou zomaar kunnnen, en zo niet, dan heb ik ook niet het idee dat je daar helemaal bezorgd om bent
Ik ben trouwens stiekem toch een beetje bezorgd voor het einde der tijden..Straks ben ik niet gelovig genoeg geweest ofzo. Wat denk jij daarvan?
zaterdag 21 mei 2011 om 01:33
Ik heb vandaag nog lopen te godverren dus ik ben denk ik een van de 1e die vergaat Nee ik geloof echt niet in die bullshit. In 2012 vergaat de wereld toch ook? Nou ze doen hun best maar.
Maar is gekheid van jou toch?
En nee ik ga niet frituren heb wel een frituurpan maar heb geen zin om hem te pakken. We eten morgen patat met heerlijke mayo
Maar is gekheid van jou toch?
En nee ik ga niet frituren heb wel een frituurpan maar heb geen zin om hem te pakken. We eten morgen patat met heerlijke mayo
zaterdag 21 mei 2011 om 01:35
Nee, ik ben daar altijd bang voor. christelijke basisschool vol : als je dit verkeerd doet dan ga je naar de hel.
ben oprecht bang dat ik naar de hel moet. En die 2012 voorspelling is volgens mij voor nu, omdat het jaar 0 niet bestaan heeft, maar ze begonnen met tellen bij 1, is het dus 2011 ipv 2012 ofzo
ben oprecht bang dat ik naar de hel moet. En die 2012 voorspelling is volgens mij voor nu, omdat het jaar 0 niet bestaan heeft, maar ze begonnen met tellen bij 1, is het dus 2011 ipv 2012 ofzo
zaterdag 21 mei 2011 om 01:43
Die 2012 voorspelling was van de Maya's toch. En die van 2011 van een Amerikaanse christelijke huppeldepup. Ik heb laatst een docu over die Maya voorspelling gezien en blijkt dat de geleerden zich hebben vergist met de jaartallen. Het einde van de wereld is nu in 2018 ofzo
Ik ben katholiek opgevoed Yellow en die hel kan me echt niet boeien. Maar nu geloof ik er ook helemaal niet in. Niet in Jezus, Allah, Mohamed en noem maar op
Ik ben katholiek opgevoed Yellow en die hel kan me echt niet boeien. Maar nu geloof ik er ook helemaal niet in. Niet in Jezus, Allah, Mohamed en noem maar op
zaterdag 21 mei 2011 om 01:44
Mijn broertje lachte me in t begin uit dat ik Spangas keek. Dat hij het keek vond hij wel kunnen maar ik was er echt te oud voor.
Dus ik zei dat nooit in t openbaar . Op een gegeven moment begon ik erover op cursus en bleek dat heel veel 20-ers en 30-ers dat kijken. t Verbaast me nog steeds dat er op Viva geen topic over is.
En brrr..... na de zomer... hoe zal mijn leven er dan uit zien? Idd wel met Spangas!
Ik ga even wat kleins eten, soms helpt dat om toch te slapen.
Dus ik zei dat nooit in t openbaar . Op een gegeven moment begon ik erover op cursus en bleek dat heel veel 20-ers en 30-ers dat kijken. t Verbaast me nog steeds dat er op Viva geen topic over is.
En brrr..... na de zomer... hoe zal mijn leven er dan uit zien? Idd wel met Spangas!
Ik ga even wat kleins eten, soms helpt dat om toch te slapen.