Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Ik heb mijn was (2 wassen!) opgehangen en een glas limonade gedronken. En ik voel me een stuk beter. Denk dat mijn bloedsuiker ook laag was. Ben daar nogal gevoelig voor. Maar soms voel ik het verschil niet tussen gewone vermoeidheid en laag bloedsuiker.

(Heb wel ontbijt en lunch gehad)

Heb tas klaarstaan voor boodschappen doen (meteen even papier en plastic wegbrengen) maar ik zie zo 1 2 3 mijn portemonnee niet. Ga zo nog wel even zoeken en in t ergste geval ligt ie nog in mijn vaders auto.
Lekker dat het nu zo schoon is Yellow. Ach je vriendin zal wel weten dat je niet zo netjes bent als zij en kennelijk vindt ze je toch leuk!

(ik ken het gevoel heel goed, voelde me altijd het prettigst bij een vriendin die er zelf een nog grotere bende van maakte dan ik)

Ik ga maar weer ff zoeken naar mijn portemonnee en dan booschappen doen.
Sorry Ibi, sorry, het was niet mijn taak om foto's neer te zetten.

Zal het niet meer doen.

Ik heb geen klap uitgevoerd en moet nu nog 5 speechen voor jubilarissen in elkaar flansen. Voor vanavond.

Ik ben er dus even niet.
Haha ze vond het alsnog rommelig

Tot morgen of vanavond laat, ik ga uit eten.

nou lekker dan, dat zegt ze ook gewoon?

Fijne avond.

Ik heb boodschappen gedaan. Alles was er nog wel, geen lege schappen (waar ik mensen al over hoorde) maar t was wel erg druk.

En ik heb iets gejat. OOOH.

Had een slaatje en dat was langs het beurtbalkje geschoven en bij de boodschappen van de volgende klant komen te liggen. Na het afrekenen zag ik het, toen werd inmiddels die mevrouw geholpen die een hele kar had. Cassiere kon het er bij die mevrouw afhalen en dan kon ik het bij servicebalie afrekenen.

Maar het was zo druk bij die balie. Heb wel ff gestaan maar voor die 79 ct vond ik het ook weer niet nodig om een half uur in de drukte te gaan staan. Dus toen heb ik m zo meegenomen.

Zal t maar niet aan mijn moeder vertellen. Zo ben ik niet opgevoed.
in fuctie:

SPECIAAL NIEUWS OVER KONIGINGENDAG:

Speciaal voor Koninginnedag publiceert Metro op zaterdag

30 april een extra editie die geheel in het teken staat

van deze feestelijke dag. Deze Koninginnedagkrant wordt

landelijk verspreid in een oplage van 200.000 exemplaren,

via displays en handuitdelers op NS-stations door heel

Nederland.

Naast alle ‘Oranje’-onderwerpen die aan bod komen,

wordt de Metrolezer aan de hand van een stadsplattegrond

van verschillende grote steden geïnformeerd over

de leukste plekken om deze feestdag door te brengen.

Heel Nederland trekt erop uit en heeft zin in een feestje.

Zoebie, het is je vergeven en bedankt voor het invallen!
Moon, kan me voorstellen dat je niet in de rij wilde staan en ook dat je moeder je zo niet heeft opgevoed.

Doet mij denken aan het feit dat we van de kinderen tot een jaar of 2 de ogen afdekte toen we niet op het zebrapad liepen op een vast punt want dat mocht niet van oma, terwijl wij naar boven keken en sorry mama mompelde. Tot we een keer er thuis achter kwamen dat er een schoen miste van 1 van de kinderen en die op precies de bewuste plek terug vonden. Toen staken we voortaan maar gewoon over bij het zebrapad zoals geleerd ook al was dat echt omlopen.
IBI je neemt je taak mooi serieus

Wat bizar met dat zebrapad.

Tja ik vind het niet netjes om iets niet te betalen maar aan de andere kant, als je ziet wat er per dag weggegooid wordt bij zo'n supermarkt... (gewoon goed eten)

Ik heb bij een AH to go gewerkt en daar mochten de broodjes alleen verkocht worden op de dag dat ze afgebakken waren (ofzoiets).

Werden er s avonds nog broodjes afgebakken, niet alles meer verkocht, hop, kon het zo weg. Wij als personeel mochten het officieel ook niet meenemen.

Eén chef had schijt aan de regels en ging die broodjes gewoon uitdelen aan het eind van de avond

(aan personeel dus)
Nog een nieuwtje zeer belangrijk:

DEN HAAG - Premier Mark Rutte heeft ''geen enkele aanwijzing'' dat de abdicatie van koningin Beatrix aanstaande is. Dat zei hij vrijdag in zijn wekelijkse persconferentie na de ministerraad.

Op vragen over geruchten dat Beatrix haar troonsafstand op Koninginnedag of in de weken erna bekend zou maken, zei hij dat hem daarover niets bekend is.

Rutte meldde dat hij zondag een paar dagen vakantie neemt, dan een kleine week terug in Den Haag is en dan weer een paar dagen weg is. ''Ik heb geen enkele aanwijzing dat daartussen de abdicatie plaatsvindt.''

Hij zei dat het ook niet aan hem als premier is om commentaar te geven op de wenselijkheid van abdicatiedata. ''Daar gaat maar één persoon over en dat is het staatshoofd, de monarch.
Moon, dat had patrick idd. ook bij de supermarkt. Hadden standaard vlees in de vriezer liggen dat 90% was afgeprijst of dat hij zelfs gratis mee kreeg. Was reuze handig!
Nou het hoofd voedsel meld zich maar even!

(Yellow kent mij nog niet goed genoeg want ik doe het huishouden en man kookt en werkt Dus ik wil best hoofd voedsel zijn maar qua opeten dan! Koken doet ik niet..)

Ik was vandaag bij het werk. Stond om 5.20 op en was 17.00 thuis. Heb dus even geslapen net en word wakker gemaakt door man die (jaja jullie raden het al!) staat te koken. Meld me dus later weer en vertel dan meer over het werk.

(PS. Ik vond de jurk suf! Mooie stof maar dat kant erbij? Mijn jurk was mooier (en bloter )
Ik doe research momentee. Ben DWDD aan t kijken.

Weet nu vooral veel over camerastandpunten.

Qua interieur: Kerk is mooi, mooie rode loper, hoge ramen.
Ik beklaag mij hier ook ff over yellow. Ik de tuin bijhouden? Ik ben helemaal geen tuin mens. Ik heb meer verstand van Royalty's
En yellow wat is negerheid? Iets met negers? De slavenhandel?
quote:mika65 schreef op 29 april 2011 @ 20:42:

Ik beklaag mij hier ook ff over yellow. Ik de tuin bijhouden? Ik ben helemaal geen tuin mens. Ik heb meer verstand van Royalty'swat is dit nou? Iedereen opeens aan het hinten voor mijn baantje hier? Ben al de halve avond aan het lezen over royalty's in de hele wereld, vette roddels, huwelijken, scheidingen, kinderen, zwanger, geldproblemen. Is echt veel werk hoor!
Wow het wordt mooi weer als ik mijn date heb!

Als het echt zo lekker wordt als ze voorspellen kunnen we ook naar t park gaan. Lijkt me super.

Ik heb wel een geschikt kleed dat ik heel klein op kan vouwen en misschien kan ik pringles meenemen en wat drinken.

Weet niet of ie t raar vindt als ik met al die dingen aan kom zetten maar ik vind het een leuk idee
Jullie zitten hier al heel de dag te kletsen! Had ik dat geweten, had ik gezellig mee kunnen beppen over de Jurk enzo. Ik als hoofd kleding kan u mededelen dat ik hem mooi vind. Had wel iets frivoler gekund, maar echt ik vond hem stijlvol. De dienst had voor mij wat vlotter gemogen. De muziek bij binnenkomst vond ik mooi. Ook het nummer van John Rutter. Heb veel muziek van hem. Echt Engels.Eerlijk gezegd vond ik het paar niet echt warm overkomen. Ze stonden er ook zo harkerig bij. Zo serieus, helemaal niet verliefd ofzo. Zullen de zenuwen wel geweest zijn.

Op naar de volgende happening. De oranje tompoezen in huis gehaald en net de vlag gestreken. Eh..met het strijkijzer dus.

Ik ga jullie ff verder lezen.
Ik vond de dienst verschrikkelijk, komt misschien ook wel dat ik vroeger naar de kerk moest en dat was voor mij echt een uur uitzitten. Ik vond deze dienst ook zo saai!

Ik vond haar jurk echt heel mooi maar niet echt spectaculair. Ik dacht dat royals een bepaald protocol hadden met de sleep. Dat ze een sleep moest van een bepaalde aantal meters. Maar misschien geld dat alleen voor de 1e lijns troonopvolging. William is 2e lijns.

En de kus. Zo blüt Willam erbij stond, er was niks warms aan. Handjes netjes voor zich. Hij lijkt toch meer op zijn pa als ik had gedacht
Ik heb stukje van de dienst gezien (en dat is het enige wat ik live gezien heb)

Vond het ook saai. Terwijl ik zelf wel eens naar de kerk ga, dat vind ik toch anders. Dan doe je mee en versta je het wat makkelijker.

Is William dan de jongste van de twee (ja sorry ik weet die dingen niet... goed dat je iemand anders hebt aangewezen Choco) ?

Dat ie daarom 2e lijns is.

Die Charles komt denk ik nooit op de troon
Nee William is de oudste, maar als Elizabeth komt te overlijden is Charles eerst aan de beurt en dan pas William
Leuk dat je een date hebt, voor wanneer heb je afgesproken Moon
Okee Mika. Ik wist niet dat dat ook tweede lijn heette.

Ik dacht bijv Amalia eerste lijn, Alexia tweede lijn etc. Heb er geen verstand van zoals jullie zien.

Mika, heb maandag afgesproken. Die man waar ik zo de kriebels voor had paar nachten terug.

Ik moet gewoon heel duidelijk zijn, voor mezelf en voor hem. Heb ik al gedaan door te zeggen dat we niet bij hem thuis afspreken (maar café) en dat ik daarna weer naar huis ga.

Verder bedacht dat ik wel een soort zekerheid van hem wil. In de zin dat ie nooit zomaar van mijn MSN mag verdwijnen of de telefoon niet meer opnemen oid.

Lijkt me vreselijk als je gedatet hebt en hij is niet meer te bereiken. Heb toch wat angsten gekregen nadat t afgelopen jaren soms wel mis ging om dat punt.

Vond dat nooit zo erg, was zelf ook best makkelijk. Maar bij hem zou ik het heel kut vinden.
Dat vind ik hartstikke leuk voor je echt waar. Ik hoop dat jullie samen een leuke avond hebben

En we willen na die tijd wel alle ins en outs weten he

En met die lijnen, Amalia is nu nog de 2e in de lijn van opvolging. Als Beatrix aftreed (wat volgens mij niet meer zo lang duurt) dan schuift Amalia een plaatsje op en is dan de 1e in de lijn van opvolging.
Ja nu snap ik hoe het zit idd en dat mijn 'telling' niet klopte.

Heeft Willem Alexander nog een broer die in aanmerking komt? (stel dat hem iets overkomt als Amalia nog jong is) Welke lijn is dat dan?

Ik heb net even op streetview gekeken waar de date is maandag. Ik had een plaatje in mijn hoofd dat ik uit de tram zou stappen en dat het dan heel rustig zou zijn en hij in zijn eentje daar zou staan te wachten.

Effe 'vergeten' dat het middenin een grote stad is en dat je daar nooit alleen bij de tram staat. Mijn plaatje moet even bijgesteld

Ja ik heb er wel zin in. Bij vlagen sta ik grote angsten uit, maar voor het grootste deel heb ik er zin in.
Ik ga wel zo slapen trouwens, proberen.

Welterusten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven