Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Iedereen van zijn avond aan t genieten?
Haha, was weer voor niks naar de super. Volgens internet was ie tot 21 uur open maar het was tot 20 uur. Dus ik kwam daar met al mijn spaarkaarten.... weer geen kookboeken.

Hm ik heb juist deze week een makkelijk-eet-week.

Nou dan moet ik morgenmiddag maar weer achter die kookboeken aan. Was zo blij dat ik genoeg zegels gespaard had, wil ze nu wel hebben (kan nog tot zaterdag, maar op is op)
Das jammer moon, wel weer beweging gehad. Hoop dat je morgen het boek wel krijgt.
Iedereen al op bed??
Ik ben nog wakker. Hoe is het mika

Bednkt voor de knuffels van jullie trouwens. Ben even in verdrietige bui, en ik voel alweer dat dit een tijdelijk blijvertje is, dus ik denk heus aan jullie maar reageer niet op alles
Ben ook nog wakker.

Yellow neem vooral tijd voor jezelf. Ik zie je soms op zoveel topics en lief doen voor zoveel mensen, je mag ook heus een keer wat minder doen en even Yellow-time nemen.

Heb net nog RTLgemist gekeken van Help mijn man heeft een hobby. Wat een enge man zeg. Zij was van buitenlandse afkomst maar hij had ondertiteling nodig, was Drents. (zij geen ondertiteling). Hij was eng, had zelf zijn tanden eruit getrokken met een tang en heeft de hele cameraploeg bedreigd.
Och Yellow, hoe komt dit nu ineens..

Ik denk aan je meid..:hug:
Yellow je hoeft ook niet te reageren als je niet wilt

Komt dit door die discussie hier op viva? Trek het je niet te veel aan hoor.

Moon ik had het ook gezien, schaam me er voor dat ik een Drent ben. Was in de geboorteplaats van mijn moeder.

He Chattie ook terug, heb je de hele meet nou al geregeld?
Ik ga denk ik een film kijken. Idd mikhah, ik kan daar niet tegen ofzo. Ik ben al de hele dag aan het huilen, ik voel me zo onbegrepen.

Tot morgen
truste yellow. sterkte hoop dat je je morgen alweer iets beter voelt
Doe rustig aan en tot morgen Yellow
Mika, dat ie Drent was zette ik erbij ivm de ondertiteling.

Verder niet omdat dat lompe gedoe typisch Drents zou zijn hoor, dat denk ik niet

Kon jij m goed verstaan? Ik had het idee dat t meer kwam doordat ie de helft binnensmonds sprak dan door waar ie vandaan kwam. Vind t ook knap dat de mensen op de radio m wel verstaan.

Welterusten allemaal.
Nee weet ik Moon ik wilde dat gewoon even melden

Hij praatte wel onduidelijk maar dat kan ook door mijn gehoorprobleem komen. Ik vind dat veel mensen onduidelijk praten. Maar die vent was echt een engerd hoor! Trouwens ik had het begin niet gezien (heb sowieso het programma nooit gezien) maar wat is eigenlijk het probleem als een man een hobby heeft. Dat ie er in doorschiet ofzo?
Nou de vorige aflevering was het een verzamelaar bijvoorbeeld, die het hele huis volgestouwd had met dingetjes die hij gevonden had, of bewaard, of goedkoop gekocht. Hij wist al lang niet weer wat waar lag maar er mocht niks weg.

Als je het had gezien had je t probleem begrepen

Deze vond ik vanaf het begin al anders omdat het wel allemaal netjes was. Maar die kerel besteedde dus bijna geen tijd aan vrouw en kind omdat ie altijd in dat muziekhok zat.

En zat altijd in dat hok omdat ie niet wist hoe hij met vrouw en kind om moest gaan.

Deze aflevering was anders dan wat ik tot nu toe gezien had, qua hobby en aanpak.
Mm het programma eens vaker bekijken dus. Klinkt interessant

Ik ga slapen, trusten Moon lekker slapen
Ik heb al een poging gedaan. Straks nog maar een keer.
Goedemorgen.

Bleeeeeeeeeeeh dit is echt zo veel te vroeg voor mij.

Even een wakker word post en dan ga ik maar brood smeren, koffie zetten e.d.

Heb nu al zin in morgenochtend als ik er niet zo vroeg uit hoef.
Hoi Moon jij bent vroeg! Ik zit al lekker aan de koffie met een paar crackers. Ga zo ff douchen en dan boodschappen doen mits het droog blijft.

Tot laterss
Hallo allemaal,

ik snap niet waarom ik erin blijf, ik werd wakker en begon meteen met huilen , ik voel me hysterisch. Ik voel me dom, en lelijk, en ik weet niet. ik snap et niet, wat is er nou.
Sorry dat ik even inbreek. Ik lees echt veel mee op dit forum en _yellowlove_ ik vind jou de allerleukste persoon op dit hele forum! Misschien dat je je daardoor ietsje beter voelt? Ik zou het fijn vinden.
Nou Billy bedankt he, en wij dan he

Yellow je moet er een weekendje tussenuit. Kom gezellig naar het mooie Drenthe
Ah Billy wat lief Dankjewel, dat helpt eigenlijk wel

Ik moet me denk ik minder proberen aan te trekken van mensen die zeggen dat ik dom/lelijk/achterlijk enz enz ben. Negatieve dingen beter van me af laten glijden.

MIkhah, daar hou ik je aan. Ik heb nu nog tentamens, daarna kom ik naar hotel Mikhah toe.
Idd billy, bedankt

Ik snap je wel hoor, ik ben de grootste yellowfan! Maar er zijn een heleboel leukerds hier

Yellow, lieverd, kunnen we iets voor je betekenen?
Nee sorry voor mijn geleuter. Ik ben gewoon op denk ik. Ik ben zo moe van het studeren, zo moe van alles. Teleurgesteld in wat mensen over me denken terwijl ik gewoon echt mijn best doe. En ik moet hier ook niet zitten klagen, ik moet studeren en zorgen dat ik die rottentamens haal.
Yellow wat heeft tante mikaah nou gezegd? Geen sorry op dit topic. Anders word tante mikaah boos.

En yellow ik meen het hoor als je zin hebt kom je deze kant een keertje op.

Je hebt toch zo vakantie, kan me voorstellen dat je op bent van het studeren. En teleurgesteld wat mensen over je denken kan niet want je weet niet wat anderen denken. Of kan je gedachten lezen?

Niet doen meis je maakt jezelf er kapot mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven