Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Hallo allemaal! Ibi, hoop dat je cowboyeten lekker is. Wat grappig, nog nooit van gehoord!

Moon, jammer dat het tegenviel. Maar als je de studie leuk vindt, is er vast een mogelijkheid om het te regelen. (financiën buiten beschouwing laten) Even laten bezinken en dan, al dan niet samen met iemand, het rustig uitzoeken.

Yellow, tuurlijk bedoelde je het goed. Ik denk dat je nu gewoon wat kwetsbaar bent. Ga je vanavond wat leuks doen?

Ik ga ff sporten en vriend opbeuren.
Veel plezier met sporten Sanne!

Ik ga nu eten (lekker aardappeltjes uit de oven) Verder niets vanavond
Ja, ik zie ook dat het goed bedoeld is. Misschien als ik het morgen lees, lees ik het heel anders.

Maar ik ben zo moe, ik zie de informatie gewoon niet meer helder.

Fijne avond trouwens, iedereen.
Zo ben op weg naar de bruiloft alsnog. Kan vast geen kwaad

Sanne, was lekker hoor het eten. Ik heb het geleerd van mijn zwager kende het dus ook niet.

Reageer morgen of vannacht langer
Fijn iebels hoop dat het leuk wordt

moon
Goede actie ibi, nooit spijt hebben van iets wat je niet hebt gedaan!

Moon, je hebt ook al een lange dag achter de rug met veel informatietoevoer. Jullie (ik ook hoor) zijn soms zo streng voor jezelf! Alsof alles elk moment perfect moet. Ik geloof niet dat iemand dat ooit lukt.

Ben je mamamia aan het kijken yellow? Vind ik altijd zo'n happy film, alleen heb hem al vaak gezien.
Nee ik ben de 25 meest hilarische audities aan het kijken met het forum.

Wat ga jij nu nog doen vanavond?
Beetje spiderman aan t kijken en met vriend aan t kletsen. Hoe zijn de audities?

Hoe voel je je inmiddels trouwens?
Niet echt hilarisch, veelal eigenlijk mensen die een beetje geestelijk gehandicapt zij.

Ik voel me wel ok, morgen weer met goede moed proberen te beginnen met een fijner leven. Denk dat ik ook gespannen ben omdat ik naar ziekenhuis moet, en me echt neit zo goed voel enzo.

Hebben jullie een fijne avond samen?
Wanneer ga je naar het ziekenhuis? Hoop dat ze een oplossing vinden.

Vriend heeft nog een beetje last van zijn bui.
DOnderdagochtend heb ik een afspraak

Oh beetje jammer van vriend en zijn bui

Trek jij de bui nog wel?
Ga je alleen of gaat er iemand mee?

Ach, ik snap het wel een beetje. Is doodeng als je na 11 jaar je baan kwijt bent. Ik was alleen vergeten hoe hij in de buitenwereld is. Bij mij en mijn 'gezin' is hij de laatste jaren erg veranderd. Niet qua karakter, maar hij praat gewoon mee, uitgebreid vocabulair, duidelijke mening. Maar bij alle andere mensen is hij heel stil en onzeker. Dat maakt solliciteren wel moeilijk.
Een zus gaat mee waarschijnlijk ,dat is wel fijn, ben er eigenlijk best nerveus voor.

Ja, dat is lastig als hij bij anderen zo onzeker is. Zou een soort cursus niet goed zijn voor hem dan nu> assertiever worden ofzo?
Kan me voorstellen. Fijn dat je niet alleen gaat.

Vriend staat niet echt open voor dat soort dingen. Durft ie niet echt.
Moeilijk Sanne... Weet ook niet zo goed een oplossing.. Hoop wel dat hij iets assertiever wordt ooit, zou voor hem zelf zou fijn zijn he.
Tja, maar je kunt iemand niet dwingen.

Jeetje, de buren breken het huis af! We wonen in een nette buurt, dus vraag me af of de ouders thuis zijn...
Misschien geslaagd voor examen? Feestje?
Ze zingen (en dansen) met films mee nu grease. Hoor je als je de tuindeur open doet. Nou ja, normaal zijn ze heel stil, dus laat t maar. Als het gebonk ons huis maar niet beschadigd.
Hallooooo *ga gauw ff Grease opzetten*
Hoi allemaal..nou ja..allemaal, nu alleen yellow en sanne.

Je klinkt weer wat opgewekter yellow. Fijn. Door de druk van al die tentamens ben je natuurlijk op. Rust lekker uit wanneer dat kan meid.

Sanne, jammer toch dat je man zijn baan verliest. Ook lastig dat hij zo gesloten is voor de buitenwereld. Sommige mensen willen gewoon geen cursus of therapie volgen. Misschien is het van tijdelijke aard (onzekerheid van het solliciteren) en wordt hij toch wat minder 'verlegen'

Wat een akelig weer voor het weekend. Baal wel een beetje. Man heeft twee weken vrij en waren van plan om lekker camping aan de kust te gaan. Maar je hebt er niks te zoeken met dit weer. Jammer hoor. Had heerlijk bruin kunnen worden.

Gaat iedereen nou akkoord met de 16e juli? Mika vind jij de datum ook goed?
Haaaai Miek..je bent gearriveerd terwijl ik aan het typen was
Ja ik was allang akkoord met die datum Chat

Chat als je man 2 weken vrij ga je toch de zon opzoeken? Naar Frankrijk ofzo.
quote:Chatterly schreef op 17 juni 2011 @ 23:10:

Haaaai Miek..je bent gearriveerd terwijl ik aan het typen was Beste peerd van stal word altied vergeetn
Hallo mika en chat, hoe is jullie avond. Oeh , buuf kwam thuis en heeft de meiden weg gestuurd. Was dus niet de bedoeling. Gelukkig...

Hmmm... Vriend was altijd al zo onzeker. Nog steeds bij zijn familie. Maar ja, hij moet t toch zelf doen.

Balen chat! Is geen weer om vrij te zijn. Misschien wordt het nog beter. Anders leuke uitjes plannen?
quote:mika65 schreef op 17 juni 2011 @ 23:17:

Ja ik was allang akkoord met die datum Chat

Chat als je man 2 weken vrij ga je toch de zon opzoeken? Naar Frankrijk ofzo.

Sorry Mika, mijn kop is een zeef tegenwoordig.

Nee ik wil niet verder weg. Ben veel te onrustig de laatste tijd. Dat is ook iets van de laatste twee jaar dat ik in de buurt wil blijven. Wat kan een mens toch veranderen. Mijn laatste reis was naar Thailand. Ging ik in mn uppie mijn dochter opzoeken. Liep ik daar in Bangkok. Jemig wat was ik een stoer wijf toen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven