Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Dan doen we een duetje als we gaan meeten. Chat moet ehm, pianospelen?
Ja die salades zijn voorgewassen hoor. Zakjes sla en andere voorgesneden groenten ook. Ik HOOP die alfalfa ook. Ik doe gewoon een pluk op mijn brood met kaas of die kikkererwtenprut. Hartstikke lekker, om dat nou eerst af te spoelen. Daar gun ik me geen tijd voor en die natte zooi op je brood is ook niks.

Ik vind het wel lekker mika. Had vorige week van die vegaburgers,gevuld met champignons en met verschillende kazen. Was goed te doen. Ook nasi gemaakt met wokreepjes op basis van soja. Ik denk wel dat het gezond is, maar wil het niet altijd. Beetje afwisselen dan maar.
Cool yellow dan ga ik playbacken

Ik hou toch wel van een stukkie vlees Chat, vooral een speklap ben ik dol op.

Je zegt steeds kikkererwtenprut, klinkt niet lekker. En dat doe je op brood?
Hoe raad je het zo yellow! Pianospelen is al jaren mijn droom. Zou best eens kunnen gebeuren dat ik in de winter les ga nemen. Maar ja, dan mot er weer een piano komen. Misschien een digitale piano. Niet zo'n sta-in-de-weg, goedkoper en je kunt oefenen met een koptelefoon. Wel zo fijn voor de omgeving, al die toonladders.

Zingen kan ik wel. Niet mooi. Ik zit weleens mee te brullen als ik met mijn ipod opzit. Moet je die gezichten hier zien hier. Niet om aan te horen zeggen ze. Ik denk zelf dat ik aardig wijs kan houden
Ja, humus heet die kikkererwtenprut. Knoflook en kruiden. Vind het erg lekker op brood.

Speklappen..heerlijk. Zeker met bruine bonen en kroten (rode bietjes) Echt een streekgerecht hier. Yammie!
Chat, welkom terug!
Kikkererwtenprut is heerlijk. Falafel mjam mjam. Daar kun je me ook echt gelukkig mee maken. Ik wil het nu. En die chocolade die ik nog van je tegoed heb mikhaah.

Chat, ik zou die alfalfa toch wassen.

En die hele EHEC bewijst het maar weer, we moeten junkfood eten, en geen groentes!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 mei 2011 @ 22:58:

Chat, welkom terug!

Gaat het weer een beetje meid?
Ibi Je kunt altijd je verhaal kwijt he, als je wilt
nee gaat niet goed hier dus ik lees maar gewoon mee.
Ibi, verdorie, ik vind het zo ellendig voor je. Hoe kunnen we je helpen...
Ibi

Yellow jij krijgt van mij chocola die ik de lekkerste vind. Cote d'or

Kroten heb ik nog nooit van gehoord Chat
Dat meen je toch niet mika. Wel van rode bietjes? Das nl het zelfde

Of uit een pot. Die zijn vreselijk zuur..

Ik ken het woord kroten ook niet
quote:_yellowlove_ schreef op 30 mei 2011 @ 23:10:

Ik ken het woord kroten ook niet

Hahahahaha dan zal het vast en zeker dialect zijn

Jaja, ik kom uit het boerenland
Nee maar daar zit ook EHEC in. Alleen nog patat vanaf nu. Voor de zekerheid
Tuurlijk ken ik wel rode bieten maar het woord kroten ken ik niet. Mijn moeder weckte vrogger zelf de rode bieten in met een gesnipperd uitje erdoor. Was heerlijk

Mijn woonplaats stond helemaal onderaan
Chat heb je wel eens van siepels gehoord dan?
Siepels..nee die ken ik niet..Wat is dat?
quote:_yellowlove_ schreef op 30 mei 2011 @ 23:13:

Nee maar daar zit ook EHEC in. Alleen nog patat vanaf nu. Voor de zekerheidJa idd, het is toch wát. Ik ben dol op sla, tomaten 's zomers. Pannenkoeken en patat dan maar. Dat is het veiligst.
Alleen maar patat!! Joepie ben ik dol op wel met mayo he

Siepels zijn uien Chat
hoi lieverds ik ben helemaal leeg

ik weet het even niet meer, godsamme wat is die gast sluw.

Morgen nog meer werk ad winkel, alsof ik niet genoeg te regelen heb en ben al zo moe. Ben het zooo zat. Helaas weet ik niet hoe lang dit nog moet duren. Terwijl ik zo goed op weg was, na dat enorme diepste dal ooit waar ik in zat.

ga even jullie posts lezen

dikke knuffel aan allemaal!

pantertje
Nee patatje satesaus met uitjes

Ik hou niet zo van mayo....

morgenochtend pannekoeken

Morgenmiddag patatje sate met uitjes

's avonds ???
o, ik lees net Mika over patat

Ik stem voor, dat wilde ik alvast melden, en ook met mayo, dubbele mayo welteverstaan ;)
Lekker he patat. Alleen zo klote dat je er dik van wordt. Weer wat geleerd..uien

Ibi, heb je misschien zin om een keer te komen buurten. Er rijdt een bus vanaf Zuidplein richting mijn durp. Half uurtje..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven