Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Hmmm... Ja, steeds een nieuw stadium. Maar vooral de laatste tijd zou ik haar adviezen graag gehad hebben. Toch merk ik dat ik, tot dit forum, minder aan haar dacht. Volgens mij laat je hoofd/lichaam steeds de pijn toe die je op dat moment aan kunt.
Ik denk dat het altijd een 'sluimerende' pijn blijft. Maar het is ook iets wat je (niet jij per se, maar men ) uit de weg kunt gaan door je bezig te houden met de problematiek van alledag.
Sorry mensen hoe slechter ik me voel hoe minder ik hier reageer

Waarom laten mensen me niet gewoon met rust? Dat is het enigste wat ik wil, rust!!!
Mika

Als ik iets kan doen...nou ja, dan weet je me te vinden
ach Mika Je hoeft niks te schrijven maar als je wilt dan zijn we er gewoon.
Hallo lieve schatten

probeerde (na ff op ander topic te zijn geweest) even jullie posts terug te lezen maar zie dat er veel geschreven is, en merk dat ik het ff niet kan opbrengen nu. Wil graag reageren, dus wordt vervolgd...

Voor nu stukje ego: Mn ex, familile en v alles loopt te trekken aan me (zoiets wat Yellow schreef zo voel ik me al tijden). Vandaag weer toppunten. En ik ben het drama gedoe zoooo zat!! Ik wil gewoon rust en liefde.

Bedoel ik niet jullie mee maar mijn RL omgeving die irritant is...

Hoop morgen weer n betere dag.

Knuffel aan iedereen
Panter

Ik snap wat je bedoelt lieverd..

Ik ga proberen te slapen voor nu,

knuffel voor iedereen.
Lief Mikaatje Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Alle andere schatten hier ook veel liefs en beterschap gewenst.

Ste_ ik heb je al een tijd niet gezien, maar ik denk regelmatig aan je en wens jou ook het allerbeste.

Ik laat het forum even voor wat het is.
Chat, wel terugkomen hoor... Ik heb me echt stiekem beetje verheugd om je een keer te ontmoeten
Truste Yellow!

Chat, bedoel je voor een paar dagen of korter of langer? Nou ja we zullen het zien. In ieder geval sterkte voor die tijd!
Kan niet slapen...

Ik voel me niet fijn bij hoe alles nu gaat hier.. ruzie en onbegrepen enzo. en nu gaat chat weg en dat vind ik helemaal niet leuk
Ik zet mijn email nog neer, chat als je het nog leest yellowloveviva@gmail.com

Ik vind het zo erg, een paar dagen geleden hadden we nog heel veel plezier allemaal, en nu gaan mensen weg enzo. Kan ik niet iets doen?
Yellow ligt niet aan jou meisje, ik voel me nu ff gewoon kut door mijn klotefamilie
ik heb je teruggemaild mikhaah
Ik heb wat gemist kennelijk

Dagje zonder forum was even beter voor mij.

(heb paar flarden gelezen van vandaag maar dat ware best zware stukken over het missen van dierbaren... ook ff te heavy op dit moment )
En ibi.... hoe was het gesprek?
sTraks verslag ben nu onderweg naar huis was idd wat ik dacht zo meer
*blijft nog even in de pauze-modus*

*wenst iedereen succes met alles*

Ik heb mezelf binnen opgesloten. Alle raambekleding is dicht, alle ramen dicht.

Lig op de bank met water, koffie en chocola.

Naast me een boek, mobiel (dus internet ) en voor me de tv met oa film1. Heerluk

Veel plezier met je boekie Choco !

Ibi, ik hoop dat het toch nog enigzins ok was..
Klinkt goed choco! Hier net koffer ingepakt en zo nog laatste keer uit eten. En dan vooral proberen het vakantiegevoel mee te nemen naar nederland.
jeetje zeg echt geen zin meer in typen. Had gebeld voor telefoonreperatie en nu word die vandaag nog opgehaald. Probeerde mijn sms berichten te downloaden maar dat lukte niet dus heb voor de zekerheid alle sms'jes van mij en patrick over getypt ben helemaal suf nu.
Pfff ibi, wat een werk. Maar nu heb je ze wel goed bewaard. Zal maar niet vragen of er geen andere manier was..

Nu lekker relaxen?
Wtf heb ik?

Is nu al de 2e maandag dat ik uit het niets moet spugen en daarna gigantische koppijn heb.. Not like..
Oh en nee, zwanger ben ik niet. Dus die reacties kunnen achterwege blijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven