Hmmm... Ja, steeds een nieuw stadium. Maar vooral de laatste tijd zou ik haar adviezen graag gehad hebben. Toch merk ik dat ik, tot dit forum, minder aan haar dacht. Volgens mij laat je hoofd/lichaam steeds de pijn toe die je op dat moment aan kunt.
Ik denk dat het altijd een 'sluimerende' pijn blijft. Maar het is ook iets wat je (niet jij per se, maar men ) uit de weg kunt gaan door je bezig te houden met de problematiek van alledag.
Anoniem_71617
zondag 29 mei 2011 om 22:44
Sorry mensen hoe slechter ik me voel hoe minder ik hier reageer
Waarom laten mensen me niet gewoon met rust? Dat is het enigste wat ik wil, rust!!!
probeerde (na ff op ander topic te zijn geweest) even jullie posts terug te lezen maar zie dat er veel geschreven is, en merk dat ik het ff niet kan opbrengen nu. Wil graag reageren, dus wordt vervolgd...
Voor nu stukje ego: Mn ex, familile en v alles loopt te trekken aan me (zoiets wat Yellow schreef zo voel ik me al tijden). Vandaag weer toppunten. En ik ben het drama gedoe zoooo zat!! Ik wil gewoon rust en liefde.
Bedoel ik niet jullie mee maar mijn RL omgeving die irritant is...
Klinkt goed choco! Hier net koffer ingepakt en zo nog laatste keer uit eten. En dan vooral proberen het vakantiegevoel mee te nemen naar nederland.
Anoniem_94998
maandag 30 mei 2011 om 17:56
jeetje zeg echt geen zin meer in typen. Had gebeld voor telefoonreperatie en nu word die vandaag nog opgehaald. Probeerde mijn sms berichten te downloaden maar dat lukte niet dus heb voor de zekerheid alle sms'jes van mij en patrick over getypt ben helemaal suf nu.