Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Ik hoop dat iedereen buiten van het weer geniet.

Toch beetje verdrietig. Kwam topic tegen over vriendin van een jongen die zijn vriendin voor haar in de steek gelaten had. Steekt toch weer.
Yellow, nu heb je dus 'het gesprek' gehad, waarvan je al zo lang zei dat je bepaalde dingen nog wilde zeggen maar niet kon omdat hij geen contact wilde? (was het die ex?)

Kan me voorstellen dat het niet direct oplucht dat het nu wel geweest is, situatie blijft niet leuk.

Ik ben terug van het wandelen!

Het was eigenlijk heel leuk, ik heb het volgehouden. Heb geen goede wandeluitrusting dus was bang voor blaren, rugpijn (van tas) en nog veel meer. Maar het valt mee.

Ja ik heb wel blaren en rugpijn maar voelde t pas echt toen we gestopt waren met lopen.

Dit zou ik veel vaker moeten doen. Gewoon een dag bewegen, even helemaal weg zijn.

Cool dat ik dit gedaan heb. Dit zijn van die dingen waar ik tijd voor moet maken (kan mooi in de plaats van het vrijwilligerswerk )
Ja dat gesprek was het. Het was zeker opluchtend voor mij, vooral omdat hij opeens contact wilde en vrienden zijn en weet ik het niet, en ik kon zeggen ; ehm NEE. Dat ik ook een keer iets te zeggen had (kinderachtig I know) Maar het steekt gewoon als ik dan zoiets lees van : ja en ze is er na maanden nog niet overheen .

SNap niet dat mensen dat niet begrijpen, dat het pijn doet, en dat je als buitenstaander niet meegemaakt hebt dat die andere 2 naar elkaar toegegroeid zijn (kennelijk) en gewoon van de een op de andere dag is je relatie voorbij.

Fijn dat het wandelen zo leuk was Moon! Nieuwe hobby!
Ja tuurlijk doet dat pijn. Als een relatie voor beiden niet meer werkt en zijn langste tijd gehad heeft, is het wat anders. Dan is het iets tussen twee personen.

Nu had jij waarschijnlijk nog veel verwachtingen van de relatie en ineens had ie iemand anders. Dat is verschrikkelijk. Kan me voorstellen dat het vertrouwen ook even helemaal weg is.

Ja denk het wel. Ik wil alleen nog maar hobby's hebben met bewegen, met mijn lijf. Niet meer met mijn hoofd. Niet steeds nadenken.

Alleen het forum dan nog
Hoi lieve meiden,

Ik lees jullie allemaal en natuurlijk leef ik mee, alleen komt het er ff niet van om te reageren. Mijjn kop zit zo vol en het kost me moeite om alles te volgen nu. We hebben allemaal zo onze problemen en het feit dat we elkaar begrijpen wat betreft even niet in staat om te reageren wordt niemand kwalijk genomen. Ik vind dat fijn. Was het irl maar zo eenvoudig.

Het gaat even wat minder met me en ik baal dat ik pas eind juli terecht kan voor therapie. Althans... Dat eerste gesprek zal wel intake zijn. Maar nog niet druk over maken wanneer de werkelijke therapie begint.

Ik vind jullie lief

Moon, fijjn dat je er weer bent. Je doet het goed!
Thanks Chat

Misschien binnenkort t forum weer op een iets lager pitje, maar vanavond heb ik toch niks anders

Jammer dat je nog zo lang moet wachten voor therapie... Ik hoop dat je wel van de zomer (of bijna-zomer) kunt genieten, een beetje.
Vandaag lekker geshopt en haarverf gekocht. Verkeerde kleur gekocht, dus hoop dat het morgen niet te licht uitvalt.

Begin al langzaam zenuwachtig te worden om maandag weer aan t werk te gaan, maar eerst nog even genieten van weekendje bij mijn vader.

Moon, hoe is het lopen geweest?

Ow, had er overheen gelezen. Goed gedaan! Heb nog aan je gedacht vandaag, hoe het zou gaan.

Chat, belachelijk hè, die wachttijden!
Leuk, geshopt. Is het al uitverkoop?

Ik heb steeds gedacht: ik ga pas winkelen in de uitverkoop.

Maar als het eenmaal uitverkoop is zie ik er soms wel tegenop. Die zooi in de winkels, het feit dat veel maten weg zijn. Maar ben wel toe aan een paar leuke nieuwe kledingstukken. Moet eigenlijk een lijstje maken wat ik nodig heb. Sommige dingen liggen nu maar in de kast omdat ik ze moeilijk kan combineren.

Heb nu wel last van mijn voeten. Zit te twijfelen of ik er nog aandacht aan zal schenken (voetenbadje oid) of gewoon negeren.
Ik ga opeens uit met dames van het forum Leuk he. Bete rmisschien dan thuis zitten mokken. Nou, ik doe morgen verslag,

x
Haha, met Roque? Ik zag haar topic.

Nou fijne avond!!
Ben nooit zo goed in uitverkoop, dus betaal maar de volle mep, maar loop lachend weg.

Zou je voeten lekker verwennen! Dat mag wel na zo'n inspanning.

Veel plezier yellow!!
Tja ik wil eigenlijk niet te veel geld aan kleding besteden. Aangezien je met een beetje moeite in de uitverkoop heel leuk kunt shoppen voor weinig....

Maar moet zeggen dat ik dan ook wel eens met leuke dingen thuis kom die zo leuk goedkoop zijn.... maar dan heb ik er eigenlijk niks bij.

Kan ik alsnog na de uitverkoop op zoek....
Gaan jullie morgen nog iets doen?

Ik heb verjaardag van nichtje (gaat toch door) en daarvoor moet ik dus even kadootje kopen.

En mijn moeder vroeg of ik kom eten. Ik vind dat zo moeilijk. Heb dan eigenlijk in mijn hoofd dat ik thuis eet, maar dan vraagt ze het en ga ik denken: nou dan hoef ik niet te koken.... misschien eten ze wel asperges (dat vind ik gezellig, asperges eten).... straks zitten ze met teveel asperges als ik niet kom....

Vind dat erg moeilijk. Als mijn nichtje niet jarig was geweest had ik er liever een dag voor mezelf van gemaakt.

Maar nu wordt het toch al familiebezoek, kan ik ook wel door naar mijn ouders.

*denkt nog ff*

En mailman nr2 komt morgen weer terug! (1 nachtje weg...)

We hebben leuk geMSNd vannacht. Dus ik mis m vandaag een beetje...
*ego*

Ik zit er doorheen. Was al ah verzwakken in mn verdriet en hij maakt er handig gebruik van. Hij sloopt me gewoon en is o.a. bezig om mij proberen verder te isoleren van mijn omgeving. Ik word er echt misselijk van. Ik loop door de stad, eindelijk sinds lange tijd, en zie dat zijn maten mij in de gaten houden..

Op allerlei manieren blijft hij de boel en mij manipuleren; dan weer huilend aan de telefoon dat hij het niet redt zonder mij, vragen of ik hem ook niet mis etc. Dan weer hoor ik verhalen van mensen in mijn omgeving dat hij de leukerd uithangt bij hun, oftewel er is niets aan de hand.. En hij is dan die sociale en charmante kerel, en ik die gek die zogenaamd alles heeft verziekt in de relatie. daarmee probeert hij mij dus nog meer te isoleren. Dan weer wilt hij opnieuw met me praten over v alles, en als ik aangeef dat ik dat niet wil ben ik ineens weer degene die 'raar' doet tegen hem en hem nooit een kans heeft gegeven (jawoor moet niet gekker worden), en vraagt hij of ik wel echt van hem hou / gehouden heb..??

Hij blijft me in zijn greep houden en ik krijg geen vrijheid om het te verwerken. Ik bel hem soms omdat ik iets nodig heb ivm papieren, en hij blijft uitstellen. Andere mensen willen dat niet voor mij regelen bijv. Er komt steeds iets bij, ik dacht ik heb bijna alles rond en nu dus nog niet. Daar maakt hij ook weer handig gebuik van, want als ik bel ziet hij weer een kans of opening om weer iets proberen los te krijgen van me, mij uit mn tent lokken, dat ik weer vd wijs word gebracht dat ik bijna vergeet waarvoor ik eigenlijk belde.

Echt ik ben zoooo kwaad en ben het zo vreselijk zat!

Ik wil dat hij opdonderd, ver weg hier vandaan. Wil er niets meer over horen gewoon. Ik wil rust! Optiefen die gast!!

Sorry dat ik zo zit te schelden, ik voel me zo verrot en zo zwak weer. Verdorie zo oneerlijk!

ik ben niet meer op de computer geweest vanmiddag en kan nu ook even niet meer opbrengen om bij te lezen en reageren..

voor jullie
Panter

Kan me voorstellen dat ie van jou naar de maan mag verhuizen, liefst vandaag nog.

Verder weet ik niet zo veel te zeggen, begin moe te worden.

Hoop dat je kunt slapen en morgen een betere dag hebt.
Pantertje toch..

Ik bel je morgen
*ego-post*

Bah, pas om 1:45 in slaap gevallen en nu al weer wakker. Heb flinke buikpijn, denk ik, al zit de pijn wel laag. En kan niet op mijn favoriete zij liggen, want gister tijdens slaap spiertje verrekt. Ik wil slapen.
Hm, ik wilde klagen over niet meer kunnen slapen terwijl ik nog zo moe ben..... maar ik durf niet meer!

Benen doen pijn van gsiteren.

Sanne, heb je nog wat kunnen slapen daarna?
Yellow, hoe was het stappen? Kon je ervan genieten?

(hoewel, als het een kutavond was, kun je dat misschien niet op het forum zetten Of als ze niet leuk waren... )
Moon, tuurlijk mag je ook klagen! Vond het van mij egenlijk wel erg ego, want slaap bijna altijd erg goed. Maar kan zo slecht tegen weinig slaap, dat ik dan echt boos op mijn lichaam word. Heb nog paar uurtjes geslapen.

Na zo'n intensieve lichamelijke dag slaap ik ook wel eens slecht. Kun je vandaag met je benen omhoog?

Denk dat yellow nog wel lekker slaapt.

ga zo eens mijn haar kleuren. Ben zo benieuwd of t wat wordt!
Fijn dat je toch nog even geslapen hebt.

Tjee ik ben helemaal in de war doordat ik zo vroeg op was (voor mijn doen, op de zondag).

Telkens kijk ik op de klok en denk: Is het nu nog ochtend? Is het nog steeds ochtend?

Wel lekker hoor. Mijn benen doen het alweer iets beter nu ik eenmaal op gang ben.

Het is hier wel gaan regenen. Voor de natuur wel fijn, maar ik moet er straks doorheen fietsen...
Lekker zo, zo'n zondagje.

Niet zo lang geleden probeerde ik om toch nog af en toe naar de kerk te gaan dus dan zou ik deze zondag mogelijk daar gezeten hebben.

Nu voel ik dat anders, dus lekker niet naar de kerk, lekker relaxen
Ik doe mee met relaxen Moon!

Vrijdag dus gewinkeld voor man, heel veel korte broeken (hij heeft er maar 1) en leuke shirts. Helaas niet gepast (dat is niet te doen in de Primark) dus mag ik morgen of dinsdag terug. Hij moet en zal korte broeken mee op vakantie

Daarna heerlijk uit eten gegaan. Eten was verrukkelijk en het uitzicht super! Naast een bos, aan een meertje, heel mooi

Gister hadden we familiefeest maar ik was niet zo lekker dus is man alleen gegaan. Iedereen miste me. Dat vind ik dan leuk om te horen als aangetrouwde

Vandaag verder met wassen, opruimen, lijstje maken met wat er in de koffers en handbagage gaat en.. Chillen

Ik ga zo op in mijn vakantiegevoel dat ik geen oog heb voor jullie verhalen. Sorry, zo ben ik helemaal niet. Na de vakantie ben ik er weer met mijn aandacht!
Ah ik las in plaats van gewinkeld: ingewikkeld. En ik bleef het stuk maar overlezen, denk waar gaat het over?

Ok Moon, gaat lekker
Geeft niks hoor Choco. Ook goed om even geen sores van anderen aan je hoofd te hebben.

Hoe lang gaan jullie ook alweer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven