goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kun je het zingen op de bruiloft. Dan zet ik de tekst op muziek, akkoorden eronder en maak ik er een melodietje op (op de tekst)

Nee dankje
is toch leuk?

Of is het zo slecht gesteld met je zangkwaliteiten?

Enfin, ik ga naar de supermarkt, en hopelijk mijn fiets ophalen!
Vroegah deed ik aan prof dansen en zingen maar toen ging ik roken, drugs gebruiken en nog meer roken..

Dus nee.. Zingen doe ik niemand meer aan
Soms loopt in het leven even

Alles zoals je het zou willen

Met een huis een tuin een baan (zelf invullen)

En als kers op de taart

Nu voor altijd bij elkaar

(ok een beetje erg is het wel geef ik toe)

het is ook wel lastig iets te verzinnen voor iemand die je helemaal niet kent.
Oh echt chooc? Dat is ook wat..

Ik kan echt helemaal niet zingen.
Blegh..

Ik kan wel janken.

Man belt me net op of ik een knoop op zn jasje kan naaien. Pak ik jasje erbij, 2 knopen stuk. 1 grote en 1 op de mouw. Nergens van binnen die knopen te vinden. Kutverdomme.

Schaam me rot zo. Staan we daar vrijdag tussen de hoge piefen in een pak waar de knopen van stuk zijn.
Choco, kun je niet knopen bijkopen? Komt wel goed joh!

wou ff zielig doen hier, maar na het lezen van jouw verdriet ga ik stilletjes was ophangen.
Geen idee Sanne, de bruiloft is al vrijdag.

Ik baal gewoon dat hij altijd last minute met dat soort dingen komt. Hij weet toch ook ver van te voren dat die bruiloft er is en dat ie daar een goede indruk moet maken ivm alle hoge piefen waar ie aan voorgesteld wordt? Het is een echte netwerkbruiloft (belachelijk maar goed).

En dan zegt ie ook nog es dat ik over de zeik ben. Ja nu wel ja
Ik ga maar een was doen dan. Bedankt Sanne, doe ik nog wat nuttigs.
Dat gevoel kan ik me helemaal voorstellen! En ook al is het man zijn schuld, je wilt toch dat ie goed voor de dag komt. Zeer herkenbaar.

Heb nog geen gouden tip, behalve dat ik inmiddels nu maar een week van te voren vriend help herinneren zijn outfit te checken. Vind ik eigenlijk al een stap te ver gaan, maar ga iig nog niet zo ver dat ik het zelf check.

Was hangt, nu eten maken. Voel me vandaag beetje een slaafje.
Weet je choco? Soms hoor ik van die verhalen over mannen die het allemaal zelf doen. Dat tijdig checken en knopen aan naaien. En die koken ook nog én maken schoon én hebben een baan.

En dan vraag ik mij af of die meiden liegen of dat ik een stomme fout maak...
Choco waar knopen zitten die niet zo zichtbaar zijn knip je er af en naai je op de plek die wel goed zichtbaar is.

*Ga snel weer verder met koken*
Mika, sterkte en gecondoleerd!

Poeh net bij de psycholoog geweest. Wat kan een mens daar uitgeput van raken zeg. Huilen natuurlijk, mijn mascara overal, vast een leuk beeld geweest als ik voorbij kwam fietsen.. Ik heb gewoon tijd nodig en dat geduld heb ik niet :( Ik voel me zo alleen en verdrietig. Vandaag doe ik lekkers niets meer, choco eten ( als ik tenminste niet zo misselijk meer ben :P ) en tv kijken/ lezen .

Choco, google helpt ook niet echt he? Alles klinkt zo cliché..
Goed idee Mika, my fellow slave

*gaat ook snel verder in de keuken*
Heb het gedichtje dankzij mijn beste vriend

Ben naar hem gegaan en we eten zo ook hier. Daarna gaan zij even naar mijn moeder zodat ie zn trouwpak kan passen.

We zaten nogal te twijfelen dus wil jullie advies. Mans pak is een trouwpak, een licht pak. Hij laat dan het giletje en nette overhemd weg. Er zijn daar best hoge piefen en die hebben erg dure pakken, dan kan dit toch ook wel?

Want alle knopen vallen op dus dat werkt gewoon echt niet Edit: dat andere he..
Chooc dan heeft hij er wel een nette overhemd onder met stropdas toch? Licht pak met een mooie kleur stropdas kan wel hoor
En Sanne, goeie tip. Ik ga hem ook maar op dat soort dingen checken. Doe ik wel met sommige dingen maar dus blijkbaar ook voor dit soort gelegenheden. Nou prima hoor

En dat soort mannen, ik kende er 1. En die was duidelijk homo
Stropdas?

Hmm.. Nee toch?
Je kunt ook nog morgen knopen kopen toch choco? of zeg ik nou iets raars... ALs je dat andere pak mooier vindt. En een licht pak klinkt ook mooi hoor!
zeker wel een stropdas als een netwerkbruiloft (deel je mening over belachelijk hiervan) al niet een reden voor een stropdas is dan kunnen we ze net zo goed weg gooien toch?
Ik doe een zwarte jumpsuit/catsuit/chique tof ding aan en doe blauwe accesoires (ketting, armband, bloemetjes in haar) dus dacht hij met dat lichte pak en een lichtblauw overhemd

Of kan dat niet?
Ja zou idd kunnen yellow maar morgen is mijn nagellakdag (ja echt ) dus wil liever niet naar buiten.

He bah Iebs, denk jij dat ook?

We zijn wel jong he.. Dan mag het toch wat speelser?
Ik ben nu een heerlijk stukje taart aan het eten. Perzikvlaai. Mm echt heerlijk. De vriend van mijn dochter trakteerde. Zomaar, lief he.

Ik zal vanavond niet veel online zijn want de kids willen graag achter de pc. Moet kunnen voor een avond je he.
Haaha ze hebben je gepaaid Mika

Dames ik ga ook ff. Eten is er Yellowpatat

Totzo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven