goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Ik ben hem nog niet tegen gekomen ibi, maar maak je er niet zo narrig om

Hoe is het met jou? Je had buikpijn vannacht?
ja is gelukkig wel erg gezakt. Zat er helemaal doorheen vannacht ben nu weer wat rustiger. Moet me nog douchen en aankleden.

Zit te twijfelen wat ik zal doen met eten. Had AGV in huis gehaald maar nou las ik een heerlijk recept over een gevuld broodje ei en heb ik daar trek in gekregen. Lastig...

hoe is het met jou vandaag mika?
Ja goed hoor ibi, huh wat is AGV

Gevuld broodje met ei klinkt lekker
aardappels, groenten, vlees mika.

Ja ga denk ik voor het ei ff kijken hoelang mijn vlees nog goed is.

Ben inmiddels aangekleed en heb was in de droger gedaan en een nieuwe aangezet.

Had trouwens een kraslot van 1,00 gekocht en heb een tientje gewonnen! Kijk das het betere werk. Ga zo ook nog ff naar de hema voor het treinkaartje van zaterdag.
Dan heb je de treinkaartje er al haast weer uit ibi dat zijn nu leuke dingen

Je kunt het vlees toch in de vriezer doen of had je het al een tijdje in de koelkast liggen.

Ik eet straks ook AGV
Alle reacties Link kopieren
Zo, dat was dag 1 van de werkweek. Ik ben een beetje ziekig, wat zich vooral uit in een draaierig hoofd. Kan niet helemaal helder denken nu en kraam de raarste dingen uit. Hopelijk geen schade aan gericht op t werk...
ow das niet best sanne. Rustig aan doen vanavond.

Tja, treinkaartjes zijn gestopt bij de hema. Koop er nou 1 via marktplaats en maar hopen dat ik niet wordt opgelicht.
tot vandaag goed dus ik doe met je mee Mika met AGV te eten.
Das jammer ibi dat ze bij de Hema zijn gestopt. Wist niet dat je via marktplaats ook treinkaartjes kon kopen.

Sanne ben je wel eens bij de HA geweest omdat jij je vaak niet lekker voelt? Of zorg je gewoon niet goed voor jezelf.

Ga nu aardappels schillen, ben Oprah aan het kijken is zo zielig. Een jongetje is door ouders mishandelt in een kast gestopt
Pfff heb al dagen hoofdpijn. Wat vinden jullie? Zal ik naar de huisarts gaan ivm eventuele tropenziekte of nog ff aankijken?

Ik word er gek van!

Ga nu naar cursus (leuk met die koppijn ) dus tot later!
ik zou ff bellen naar je huisarts chooc. De assistente zal wel advies hebben of je wel of geen afspraak moet maken. Wel vervelend voor je!

Mika, zijn gewoon dezelfde kaartjes maar kosten iets meer zodat ze er winst op kunnen maken. Nadeel is wel dat het een e-ticket is en dus al eerder gebruikt kan zijn maar dat risico neem ik maar.

Das idd. zielig mika. Ik kijk everybody loves ramon. Ga zo ook koken heb weer enorme buikpijn en nu echt menstruatie pijn. Soms denk ik eraan om de pil weer te gaan slikken, ga toch niet zwanger worden maar ik vind het nog te moeilijk. Te definitief maar ja dat is het toch al. Kwam in de schuur nog faliumzuur tabletten tegen die ik al slikte. Voel gewoon dat het weer een klote avond gaat worden.
heb trouwens op advies van zus een kruik gekocht. Vroeger streelde patrick mijn buik heel liefdevol en dan werd het altijd wel minder. Gisteravond zelf geprobeerd maar hielp helemaal niets.
Chooc ik zou naar de HA gaan ff laten checken. Ik had vaak last van hoofdpijn en bleek hoge bloeddruk te hebben. Nu met medicijnen haast geen hoofdpijn meer. Ik wil niet zeggen dat jij hoge bloeddruk hebt maar een check-up kan geen kwaad.

Ibi de treinkaartje van de Hema staat op mijn naam en geboortedatum. Dat moest ik invullen en de reisdatum. Ik kan hem dus niet 2e hands gaan verkopen

Je hebt ook pijnstillers voor de menstruatie ieb, femi nogwat

En iets leuks gaan kijken op tv vanavond hoor. Niet steeds dingen waar je depri van word. Om 9uur op tlc, sister wives. Is leuk
jawel je kan de code doorsturen voordat je hem aanmeld op het internet dus de code die op de kassabon staat.
O oke ik heb alles via internet gedaan. Dan zal het wel goed zitten
ja dan zit je goed!

Had die pillen moeten kopen. Kan haast niet bewegen van de pijn dus ook niet om kruik te vullen. Ik zeg het niet snel maar ik voel me echt ff zielig.
Ibi, heb je met de pil minder last van menstruatietroubels? Ik denk juist erover te stoppen omdat ik zoveel last heb de laatste maanden. Kruik ben ik ook fan van.

Mika, ik ben wel vaker gammel (meestal door menstruatie of stress) maar niet vaak echt ziek. Was vroeger vaak gammel, toen jaren niet meer en nu sinds een jaar ofzo weer wel.
Sanne beter eten he, goed voor jezelf zorgen. Je kunt eens proberen om over te stappen op een andere pil. Dat wil nog wel eens helpen voor de klachten. Maar ik was echt blij dat ik kon stoppen met de pil ik had in de stopweek echt heel veel last van hoofdpijn
Ja met de pil had ik veel minder last van menstruatie pijn. Sloeg ook heel vaak een periode over.

Vreemd he hoe dat per persoon zo enorm verschillend is.
hebben jullie al gegeten? Ik moet nog steeds beginnen. Tja gisteren ook alleen maar aardbeien op dus moet me er straks echt toe zetten
Ik eet super gezond Mika. Soms misschien een koekje te veel. maar wel veel fruit en groente etc. Heb vandaag risotto met verse spinazie en zongedroogde tomaten gemaakt.

Denk dat ik gewoon eens kijk hoe ik me zonder pil voel. Slik t al sinds mijn 14e, dus zonder is wel eens goed.
ik love zongedroogde tomaten! Yammie!
zo heb inmiddels gegeten en de vaatwasser gelijk weer aangezet. Zit nu Harry te kijken en maak zo kruik en kopje thee voor mezelf.

Het treinkaartjes probleem is opgelost toevallig begon mijn zus erover dat een vriendin van haar een kaartje over had. Mooi zo hoef ik ook geen risico te nemen op marktplaats.
Fijn dathet kaartprobleem is opgelost

Dikke voor iederee. Beetje ziekjes allemaal

ibi, hierbij herrinner ik je aan die docu over zwakbegaafde ouders die vanavond op is om 22.45 op ned 2.
Gossie yellow wat scheelt er aan

Scheelt weer ibi hoef je ook geen geld naar een onbekende over te maken.

Heb jij je bordje netjes leeg gegeten ibi?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven